ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی

    پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی برچسب ها: پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نحوه…

  • پاورپوینت مهندسي پي ،پي گسترده و شمع

    پاورپوینت مهندسي پي ،پي گسترده و شمع برچسب ها: پی شمعی چیستروش اجرای پی منفردعکس از انواع پی هاطراحی شمع های بتنی درجاروشهای تعیین ظرفیت باربری خاکمکتب خونه مهندسی پیمکتب خونه عمران تحلیل سازهروش اجرای شمع در گودبرداری رفتن به…

  • پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز

    پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دانلود پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی درباره عملکرد اجرایی مغز فهرست مطالب : 2 - 1 . عملکرد…

  • فایل پاورپوینت روستای وادان دماوند

    فایل پاورپوینت روستای وادان دماوند برچسب ها: پاورپوینت روستای وادان دماوندآشنایی با روستای وادانروستاپاورپوینت بررسی و تحلیل روستای وادان تهرانروستای وادانپروژه روستاپاورپوینت روستای وادانروستای وادان دماوندپاورپوینت روستای وادان از توابع شهرستان دماوندجمع آبرودبررسی روستا و رفتن به سایت اصلی فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی

    پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال نقص توجه - بیش فعالی تاریخچه : در…

  • پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی

    پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی دانلود پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه‌ ی اجتماعی بر راه ‏اندازی کسب‏ و کار خانگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران

    تاریخچه فرش دستباف,تحقیق بررسی بازاریابی فرش در صنعت ایران,تحقیق صادرات فرش,تعریف فرش دستباف,جایگاه فرش دستباف در ایران,فرش دستباف,مقاله صادرات فرش دستباف,ویژگیهای فرش دستباف دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی بازاریابی فرش و بایدها و نبایدهای آن در صنعت ایران از سایت…

  • مبانی نظری تحقیق روان درمانی معنوی

    مبانی نظری تحقیق روان درمانی معنوی دانلود مبانی نظری تحقیق روان درمانی معنوی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : معنویت چیست تجربه های مذهبی و معنوی و عرفانی ( تجربه های…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق طرحواره های هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی با موضوع طرحواره های هیجانی فهرست مطالب : 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و افکار خودکشی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري انواع خودکشی,پيشينه پژوهش خودکشی,پيشينه تحقيق خودکشی,پيشينه نظري علل خودکشی,چارچوب نظري خودکشی,دانلود مباني نظري افکار خودکشی,فصل دوم نظریه های خودکشی,مباني نظري اقدام به خودکشی,مباني نظري و پيشينه پژوهش خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودکشی و…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت استراتژيك

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت استراتژيك برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي مديريت استراتژيكکاراموزي بررسي مديريت استراتژيكکارورزي بررسي مديريت استراتژيكدانلود گزارش کارآموزي بررسي مديريت استراتژيكبررسي مديريت استراتژيكمديريت استراتژيك رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسي مديريت…

  • بررسی سنتز و بررسی اثر سمیت سلولی و ضد سرطانی -8ژرانیل اکسی کومارین بر روی سلولهای سرطانی پروستاتPC3

    ۸ژرانیل اکسی کومارین,8ژرانیل اکسی کومارین بر روی سلولهای سرطانی پروستاتPC3,بررسی سنتز و بررسی اثر سمیت سلولی و ضد سرطانی,ترکیبات کومارینی,ردههای سلولی PC3 و HDF,سرطان پروستات دانلود فایل اصلی بررسی سنتز و بررسی اثر سمیت سلولی و ضد سرطانی -8ژرانیل اکسی…

  • مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی

    مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی دانلود مبانی نظری و پیشینه روابط عمومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2-1- مقدمه  2-2-1- مبانی نظری روابط عمومی 2-2-1-1- نظریه عمومی نظام ها: 2-2-1-1-1- نظریه موقعیتی:…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرسودگي شغلي در کارکنان و کارمندان(فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبیات نظری تحقیق فرسودگی شغلی در معلمان,پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی,تعریف مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی,چارچوب نظری تحقیق در پایان نامه فرسودگی,مبانی نظری در پایان نامه فرسودگی شغلی,مبانی نظری فرسودگی شغلی,نگی,نمونه یک پیشینه تحقیق فرسودگی شغلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • پاورپوینت نگاره های 1و2و3 جلسه اول(فارسی اول دبستان)

    پاورپوینت نگاره های 1و2و3 جلسه اول(فارسی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت نگاره هایفارسی اول دبستان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نگاره های 1و2و3 جلسه اول(فارسی اول دبستان) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی

    دانلود فایل پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی برچسب ها: دانلود پاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزیزندگینامه معمار رابرت اسلوتزیرابرت اسلوتزیپاورپوینت معرفی رابرت اسلوتزیمعمار رابرت اسلوتزیپاورپوینت معرفی معمار رابرت اسلوتزیپاورپوینت زندگینامه معمار رابرت اسلوتزیرابرت اسلوتزیخانه شیشه رفتن به سایت اصلی دانلود فایل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه

    پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی,تعریف انگیزش پیشرفت تحصیلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی و احساس تعلق به مدرسه,دلبستگی نوجوانان,سبک زن,فصل دوم دلبستگی به مدرسه,مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه,مبانی نظری دلبستگی,نظریه های انگیزش پیشرفت دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوینت سندرم شوگرن

    پاورپوینت سندرم شوگرن برچسب ها: ایا سندرم شوگرن کشنده استسندرم شوگرن به انگلیسیسرطان شوگرنشوگرن و مرگعلت بيماري شوگرنشوگرن و بارداریآزمایش خون سندرم شوگرنتغذیه در بیماری شوگرن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندرم شوگرن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • ادبیات و پیشینه تحقیق انواع اضطراب و اضطراب امتحان (فصل 2)

    pdf,اضطراب امتحان,اضطراب امتحان مقاله,پيشينه نظري اضطراب امتحان چ,چارچوب نظري انواع درمان اضطراب امتحان,دانلود مباني نظري اضطراب امتحان,فصل دوم پايان نامه ارشد انگیزه پیشرفت,مباني نظري اضطراب و پیشرفت,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات و پیشینه…

  • اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها

    اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها برچسب ها: پایان نامه اندازه گیری کارایی برای پیش بینی عملکرد با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده هاپروژه اندازه گیری کارایی برای پیش بینی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق وبگردی وپرسه زنی اینترنتی - 2 -…

  • پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون

    پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون دانلود پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ماهیت تحلیل رگرسیون ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش . بخشی از متن: از آنجا که رگرسیون ابزار…

  • پاورپوینت پوکی استخوان

    پاورپوینت پوکی استخوان برچسب ها: پوکی استخوان و تغذیهپیشگیری از پوکی استخوانعکس پوکی استخواندرمان قطعی پوکی استخواندرمان پوکی استخوان در افراد مسنتحقیق کامل در مورد پوکی استخوانتشخیص پوکی استخوانپوکی استخوان به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت پوکی استخوان…

  • پاورپوینت شینه بندی

    پاورپوینت شینه بندی برچسب ها: شینه بندی دو بریکریشینه نولآموزش شینه کشیسیستم یک و نیم کلیدیدیاگرام تک خطی یک پست برق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شینه بندی دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه نهم - الرَّجاء ( امید )

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه نهم - الرَّجاء ( امید ) از سایت دانلود…

  • بررسی تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی

    بررسی تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی برچسب ها: پایان نامه بررسی تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذاییپروژه بررسی تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذاییدانلود مقاله بررسی تاثیر کارآفرینی بر عملکرد شرکتهای صنایع غذایی رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه ها و دیدگاه های فمنیسم (فصل دوم)

    بررسی تطبیقی مبانی نظری فمینیسم با فقه معاصر امامیه,پيشينه پژوهش نقد فمینیسم,پيشينه تحقيق و مبانی نظری اندیشه فمینیستی,چارچوب نظري انواع,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فمنیسم (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه فمینیسم در ایران,مبانی نظری فمنیسم دانلود فایل اصلی مبانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار (فصل دوم)

    ادبیات نظری شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,پیشینه تحقیق شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,فصل دوم پایان نامه شاخص بورس درايران و روش هاي پيش بينی قيمت اوراق بهادار,مبانی نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تعاریف و مفاهیم دانش ضمنی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تعاریف و مفاهیم دانش ضمنی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تعریف دانش صریح,پيشينه تحقيق مدیریت دانش دانش ضمنی,پيشينه نظري دانش صریح چیست,تبدیل,چارچوب نظري دانش آشکار,فصل دوم پايان نامه ارشد مقاله دانش ضمنی,مباني نظري مثال دانش ضمنی دانلود فایل…

  • ارتباط بین سررسید بدهی های کوتاه مدت و اقلام تعهدی بر مبنای مدیریت سود

    اقلام تعهدی,بدهیهای کوتاه مدت,مدیریت سود دانلود فایل اصلی ارتباط بین سررسید بدهی های کوتاه مدت و اقلام تعهدی بر مبنای مدیریت سود از سایت دانلود فایل پایان نامه رشته حسابداری با موضوع ارتباط بین سررسید بدهی های کوتاه مدت و…

  • بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محور

    بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محور برچسب ها: سرمایه اجتماعی امنیت مشارکت اجتماعی اعتماد اجتماعیپایان نامه بررسی نقش سرمایه اجتماعی در امنیت محلات شهر تهران با رویکرد امنیت محله محورپروژه بررسی نقش…

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 10 مقررات ملی ساختمان

    جزوه خلاصه نکات مبحث 10 مقررات ملی ساختمان برچسب ها: مبحث 10سازه های فولادیآزمون نظام مهندسیآزمون کارشناسی رسمیازمون نظارتازمون اجراازمون محاسبات رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 10 مقررات ملی ساختمان دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي

    پاورپوینت بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي برچسب ها: بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌ايشبکه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌ايزمان‌بندي کارهاي آتي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي و ارزيابي معماري‌هاي دروازه‌ي سرويس پيام چندرسانه‌اي دسته بندي :…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق متغیرها و ابعاد ساختار سازمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق متغیرها و ابعاد ساختار سازمانی (فصل دوم پایان نامه),پيشينه پژوهش ابعاد محتوایی سازمان,پيشينه تحقيق ابعاد ساختار سازمانی رابینز,ﺳﺎزﻣﺎن ﺗﻌﺮﯾﻒ اﺑﻌﺎد ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ,فصل دوم پايان نامه ارشد م,مباني نظري ﻣﺤﻮر ﻫﺎی داﻧﺶ اﺑﻌﺎد ﺳﺎﺧﺘﺎری دانلود فایل اصلی…

  • دانلود مقاله استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر

    باکتری اشرشیاکولی,پروژه استفاده از پلاسمای س,پلاسمای سرد فشار اتمسفری,تحقیق استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر,دانلود مقاله استفاده از پلاسمای سرد فشار اتمسفری در باکتری زدایی اشرشیاکولی از شیر,میکروب زدایی شیر دانلود فایل اصلی دانلود…