ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی

    دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی برچسب ها: تکنیک های کنترل همروندیکنترل همروندی تراکنش هاکنترل همروندی در پایگاه داده پیشرفتههمروندی چیست رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پروتکل های کنترل همروندی دسته بندي : کامپیوتر و…

  • پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا

    پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دانلود پیشینه و مبانی نظری روش های حسابداری موجودی کالا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهای حسابداری موجودی کالا فصل…

  • مسائل مربوط به سلامت روان

    سلامت روان دانلود فایل اصلی مسائل مربوط به سلامت روان از سایت دانلود فایل تحقیق مسائل مربوط به سلامت روان در حجم 26 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:فکر کردنبرای اینکه بتوانیم…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید شیشه خود تمیز شونده

    پروژه کارافرینی تولید شیشه خود تمیز شونده,تولید شیشه نان,طرح توجیهی تولید شیشه,طرح توجیهی شیشه های خود تمیز شونده,طرح تولید شیشه نانو,طرح شیشه‌های کم گسیل و خود تمیز شونده,طرح کسب و کار تولید شیشه,کارافرینی تولید شیشه خود تمیز شونده,نگین فایل دانلود…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت

    آشنایی با کارخانه تولید پارچه فیلامنت,تولید پارچه فیلامنت,دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه پارچه بافی,دانلود طرح توجیهی تولید نخ,دستگاه تولید پارچه,راه اندازی کارگاه نساجی,طرح توجیهی تولیدی پارچه و نخ,طرح کسب و کار تاسیس کارخانه تولید پارچه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوین یادگیری(فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعاریف روش تدريس,پيشينه تحقيق روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فصل دوم پايان ن,مباني نظري دیدگاه های روش تدريس دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی خدمات کامپیوتری و خدمات تعمیر و نگهداری موبایل

    پروژه کارآفرینی تعمیرات موبایل,توجیه فنی راه اندازی تعمیر و نگهداری موبایل,توجیه مالی اقتصادی خدمات کامپیوتری,خرید پروژه کارآفرینی خدمات رایانه ای,دانلود امک,طرح تعمیرات موبایل,طرح توجیهی خدمات کامپیوتری,طرح خدمات کامپیوتری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی خدمات کامپیوتری و…

  • پاورپوینت قاجار

    پاورپوینت قاجار دانلود پاورپوینت قاجار دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل آقا محمد خان فرزند محمد حسن خان قاجار است که در سال 1155 هجری قمری در اشرف مازندران متولد شد. پدر وی فتحعلی خان…

  • پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people )

    انگلیسی یازدهم,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 11 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی11,زبان انگلیسی 11 دبیرستان برای کنکور,زبان یازدهم,گرامر زبان انگلیسی11 برای کنکور دانلود فایل اصلی پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول زبان یازدهم ( فهمیدن منظور مردم: understanding people )…

  • پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری

    پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری توزیع فضایی امکانات و خدمات شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مفهوم عدالت در…

  • دانلود پرسشنامه سبک زندگی ارتقاء دهنده سلامت (والکر)

    پرسشنام,پرسشنامه hplp,پرسشنامه سبک زندگی lsq,پرسشنامه سبک زندگی میلر اسمیت,دانلود پرسشنامه سبک زندگی آدلر,دانلود پرسشنامه سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت,دانلود رایگان پرسشنامه استاندارد سبک زندگی,دانلود رایگان پرسشنامه سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک زندگی ارتقاء دهنده…

  • بررسی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت شعب در تجهیز منابع مالی

    بررسی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت شعب در تجهیز منابع مالی برچسب ها: پایان نامه بررسی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت شعب در تجهیز منابع مالیپروژه بررسی مؤلفه های مؤثر بر موفقیت شعب در تجهیز منابع مالی رفتن به سایت…

  • پاورپوینت خزندگان

    پاورپوینت خزندگان دانلود پاورپوینت خزندگان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع خزندگان؛ در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: مارها، مارمولک ها، تمساح ها و…

  • دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت 1963

    پرسشنامه باورهای مذهبی آلپورت,پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,تعریف جهت گیری مذهبی,تفسیر پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,جهت گیری مذهبی pdf,دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت,دانلود رایگان پرسشنامه جه,نمره گذاری پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه جهت گیری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول صحیح پانسمان

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول صحیح پانسمان برچسب ها: روش پانسمان بخیهفیلم پانسمان زخمانواع پانسمانآموزش پانسمان و بانداژفیلم اموزش پانسمانپانسمان چیستتعویض پانسمان زخم بخیه شدهزمان تعویض پانسمان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع اصول صحیح پانسمان دسته بندي…

  • پاورپوینت بررسی استراتژی های رقابتی مايكل پورتر

    انواع مزیت رقابتی,پاورپوینت بررسی استراتژی های رقابتی مايكل پورتر,مثال برای مزیت رقابتی,مزیت رقابتی,مزیت رقابتی pdf,مزیت رقابتی پورتر,مزیت رقابتی شرکت اپل,مقاله,مقاله در مورد مزیت رقابتی,ویژگی های مزیت رقابتی دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی استراتژی های رقابتی مايكل پورتر از سایت دانلود…

  • طرح کارافرینی تأسیس شرکت کامپیوتری شاخه سخت افزار

    پروژه کارآفرینی کامپیوتر رایگان,تاسیس خدمات کامپیوتری,دانلود پروژه کارآفرینی رشته کامپیوتر,دانلود پروژه کارآفرینی کافی نت,دانلود رایگان پروژه کارآفرینی رشته کامپیوتر,شرکت کامپیوتری شاخه سخت افزار,کارآ,موضوعات کارآفرینی رشته کامپیوتر دانلود فایل اصلی طرح کارافرینی تأسیس شرکت کامپیوتری شاخه سخت افزار از سایت دانلود…

  • مبانی نظری تحقیق مفهوم وابعادخودکارآمدی

    مبانی نظری تحقیق مفهوم وابعادخودکارآمدی دانلود مبانی نظری تحقیق مفهوم وابعادخودکارآمدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مفهوم خودکارآمدی مفهوم خودکارآمدی از نظریه شناخت اجتماعی آلبرت باندورا ( 1992…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مدل های نظری و انواع راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

    پيشينه پژوهش راهبردهای شناختی در یادگیری,پيشينه تحقيق تعریف راهبردهای یادگیری,تعریف راهبردهای شناختی,دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و تاریخچه ابعاد و الگوهای فرزند پرورری(فصل دوم),فصل دوم پايان نامه انواع راهبر,مباني نظري انواع راهبردهای شناختی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • بررسی تاثیر عدم اطمینان محیطی(بازار) ، سرمایه گذاری ها و کیفیت اطلاعات در دسترس بر اختیارات سرمایه

    بررسی تاثیر عدم اطمینان محیطی(بازار) ، سرمایه گذاری ها و کیفیت اطلاعات در دسترس بر اختیارات سرمایه برچسب ها: بررسی تاثیر عدم اطمینان محیطی(بازار) سرمایه گذاری ها و کیفیت اطلاعات در دسترس بر اختیارات سرمایهاختیارات سرمایه گذاری عدم اطمینان محیطی…

  • مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد

    مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد دانلود مبانی نظری تشريح مفهوم عملكرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عملکرد سازمانی تشريح مفهوم عملكرد 2 - 2 - 2 ) تعریف عملکرد سازمانی 2 - 2…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های برند و برندسازی,پيشينه تحقيق برند و برندسازی,چار,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های برند و برندسازی,مباني نظري ابعاد برند و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرم و چرم سازی ومحصولات چرمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق چرم…

  • پاورپوینت مطالعه و یادگیری

    پاورپوینت مطالعه و یادگیری دانلود پاورپوینت مطالعه و یادگیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل شما باید به درس یا مطلبی که می خوانید ، علاقه داشته باشید. اگر چنین علاقه ای در شما…

  • بررسی تاثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

    بررسی تاثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی برچسب ها: رفتن به سایت اصلی بررسی تاثیر ابعاد اصلی شغل بر میزان تعهد سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش…

  • مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان

    مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان دانلود مبانی و پیشینه نظری پژوهش خلاقیت کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاقیت خلاقیت از جمله مسائلی است که در بارهی ماهیت و تعریف آن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله

    ادبیات,پیشینه,تحقیق,خودآگاهی,مساله,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای خودآگاهی و حل مساله (فصل دوم) در 50 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد شایستگی های مدیران و رفتار شهروندی سازمانی (فصل2)

    ابعاد شايستگي مدیران,پیشینه پژوهش انواع رفتار شهروندي در سازمان,دانلود مبانی نظری ابعاد رفتار شهروندی,مبانی نظری شایستگی‌های اجتماعی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد شایستگی های مدیران و رفتار شهروندی سازمانی,معیار‌های شایستگی عاطفی ـ اجتماعی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • سلامت روان و شیوه های مقابله با فشار روانی و نگرانی

    سلامت روان,فشار روانی,نگرانی دانلود فایل اصلی سلامت روان و شیوه های مقابله با فشار روانی و نگرانی از سایت دانلود فایل تحقیق سلامت روان و شیوه های مقابله با فشار روانی و نگرانی در حجم 40صفحه و در قالب word…

  • تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور

    تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور برچسب ها: مدیریت دانش خلاقیت سازمانی نهاد دانش محور نظام مدیریت دانشپروژه تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محوردانلود مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش…

  • گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق

    پروژه نيروگاه برق,دانلود گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق,گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برق از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی پروژه نيروگاه برقدر قالب Word و 70صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های…

  • پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005)

    پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو و همکاران (2005) دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه استاندارد مدیریت پروژه انریکو 5 4 3 2 1 سوالات / بی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و ابعاد خودکارآمدی

    پایان نامه خودکارآمدی,تحقیق ابعاد خودکارآمدی,تعریف عملیاتی خودکارآمدی,فصل دوم خودکارآمدی شخصی,مبانی نظری مفهوم خودکارآمدی,مفهوم خودکارآمدی,مقاله مفهوم خودکارآمدی,مولفه های خودکارآمدی,نظریه خودکارآمد,نظریه های خودکارآمدی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و ابعاد خودکارآمدی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق شکاف دیجیتالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 : مقدمه 11 2 - 2 : فناوری اطلاعات و…

  • پاورپوینت قرصهاي پيشگيري از بارداري

    پاورپوینت قرصهاي پيشگيري از بارداري برچسب ها: قرص جلوگیری از بارداری اورژانسیطریقه مصرف قرص ضد بارداریاسم قرص ضد بارداری اورژانسیقرص ضد بارداری اورژانسی لونژیلقیمت قرص اورژانسی ضد بارداریقرص ضد بارداری ال دیجلوگیری از بارداری بعد از یک هفتهانواع قرص ضد…