ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • تحقیق معلم اثر بخش

    تحقیق معلم اثر بخش برچسب ها: معلم اثر بخش تفاوت های معلمان اثربخش با غیر از آنآموزش اثر بخش معلم از نظر گوردونزمينه آموزش اثربخش معلم الگوی آموزش اثربخش معلم ابتداییپیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی تحقیق معلم اثر بخش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار بورس و تأمین مالی ناشی از بدهی های عملیاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت حجم های هندسی ( فصل ششم ریاضی سال هفتم)

    پاورپوینت حجم های هندسی ( فصل ششم ریاضی سال هفتم) برچسب ها: پاورپوینت حجم های هندسی ( فصل ششم ریاضی سال هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت حجم های هندسی ( فصل ششم ریاضی سال هفتم) دسته بندي : ریاضی…

  • پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن

    پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دانلود پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : پاورپوینت انواع لودر و کاربرد آن دارای 48 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از اسلاید: لودر…

  • پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

    پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک 2 - 9 - 4 ) مفهوم وفاداری…

  • پاورپوینت جزوه درس گرافیک کامپیوتری

    پاورپوینت جزوه درس گرافیک کامپیوتری برچسب ها: پاورپوینت جزوه درس گرافیک کامپیوتریگرافیک کامپیوتریآشنائی با محیط گرافیکی در بورلند cکار با متغییرها و توابعرسم اشکال اولیهنمونه ای از ترسیم خط با روش DDAترسیم دایره به روش برزنهامتبدیلات دو بعدی هندسیاستفاده از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش الگوهای شناختی افسردگی,پيشينه تحقيق تست روانشناسی افسردگی آنلاین,پيشينه نظر,چارچوب نظري کتاب روانشناسی افسردگی,فصل دوم پايان نامه الگوی روان پويشی افسردگی,مباني نظري الگوی زیستی افسردگی,مبانی نظری پیشینه تحقیق افسردگی ورویکردهای آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • بررسی رابطه مدیریت دانش و خلاقیت در مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی

    بررسی رابطه مدیریت دانش و خلاقیت,رابطه بین مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی کارکنان,رابطه نگرش به مدیریت دانش و خلاقیت در,مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش با خلاقیت و کارآفرینی,مقاله نقش مدیریت دانش ضمنی در خلاقیت,نقش مدیریت دانش در خلاقیت و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی و مدیریت دانش (فصل2)

    دانلود مباني نظري انواع آموزش الکترونیکی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی,فصل دوم پاي,مباني نظري سیستم آموزش الکترونیکی,مباني نظري مديريت تعريف سيستم مديريت یادگیری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و…

  • پاورپوینت پوشش در ایران باستان

    پاورپوینت پوشش در ایران باستان برچسب ها: پوشش مردان در ایران باستانپوشش زنان ایرانی قبل از اسلامتاریخچه لباس در ایران باستانپوشش زنان در ایراننام لباس در ایران باستانحجاب در ایران قبل از اسلامتاریخ حجاب در ایرانلباس ایرانیان در دوره های…

  • پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی

    پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری رفتار رانندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار رانندگی : امروزه يكى از مولفه هاى اساسى در تقويت توسعه پايدار مساله ى…

  • دانلود مقاله جستجو در ژرف ساخت های معماری سنتی با تاکید بر معماری کالبد فضایی بازار سنتی ایرانی

    ایرانی,بازار,تاکید,جستجو,دانلود,ژرف,ساخت,سنتی),فضایی,کالبد,معماری,مقاله,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله جستجو در ژرف ساخت های معماری سنتی با تاکید بر معماری کالبد فضایی بازار سنتی ایرانی از سایت دانلود فایل چکیده امروز هیچ چیز به جاتر از حقیقت جاودانی پیامی که سنت می دهد…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس و شایستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عزت نفس وشایستگی فصل دوم : پیشینه تحقیق مبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف و علل اضطراب و یادگیری اضطراب (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب,پیشینه تحقیق اضطراب و یادگیری اضطراب,چارچوب نظری اضطراب و یادگیری اضطراب,علل اختلالات اضطرابي,فصل دوم پایان نامه یادگیری اضطراب و اضطراب,مبانی نظری اضطراب و یادگیری اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق تعاریف و علل…

  • پاورپوینت جزوه شیمی و تکنولوژی مواد غذایی(پی. جی. فیلاوز)

    پاورپوینت جزوه شیمی و تکنولوژی مواد غذایی(پی. جی. فیلاوز) برچسب ها: کاربرد شیمی در صنایع غذاییشیمی مواد غذایی chemistryکتاب شیمی مواد غذاییرشته شیمی مواد غذاییشیمی مواد غذایی pdfشیمی و غذاشیمی مواد غذایی دکتر حسن فاطمیجزوه شیمی مواد غذایی رفتن به…

  • فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت از سایت دانلود فایل  کتاب زبان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی و انواع آن

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی و انواع آن دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق باورهای غیر منطقی و انواع آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل باورهای غیر منطقی تعاریف باور…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی

    برنامه فیزیکی طراحی مركز پيش دبستانی,پایان نامه معماری طراحی مركز پيش دبستانی,رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی,ظوابط و استانداردهای طراحی مركز پيش دبستانی,مطالعات معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی دانلود فایل اصلی مطالعات…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه پژوهش فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,تحقیق,چارچوب نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ کیفیت محور و نوآوری (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پایان نامه فرهنگ کیفیت محور و نوآوری,مبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و…

  • مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی

    مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی دانلود مبانی نظری تحقیق سوختگی و خودسوزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : سوختگی سوختگی نوعی جراحت پوست یا غشاهای مخاطی ( مثل…

  • گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی

    گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی برچسب ها: دانش آموز زبان انگلیسیاعتماد به نفسیادگیری زبان انگلیسی اقدام پژوهشی ادگیری زبان انگلیسی رفتن به سایت اصلی گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش اموزان به یادگیری زبان انگلیسی دسته…

  • پایان نامه و رساله مجتمع آييني زرتشت

    بازکاوی تاریخ و آموزه های آیین زرتشت,پایان نامه با موضوع رساله مجتمع آييني زرتشت,پروژه طراحی مجتمع آیینی زرتشتیان,دانلود پایان نامه با موضوع رساله مجتمع آييني زرتشت,رساله مجتمع آييني زرتشت دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله مجتمع آييني زرتشت از…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي-ترويجي و کيوي فروت (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي,ترويج,ترويجي و کيوي فروت,تعيين نيازهاي آموزشي,چارچوب نظری تعيين نيازهاي آموزشي,فصل دوم پایان نامه تعيين نيازهاي آموزشي,مبانی نظری تعيين نيازهاي آموزشي دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعيين نيازهاي آموزشي-ترويجي و کيوي فروت (فصل دوم…

  • فایل پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان

    فایل پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمانسد و نیروگاه مسجد سلیمانپاورپوینت سد مسجد سلیمانپاورپوینت سد و نیروگاه مسجد سلیمانپروژه درس سدسد مسجد سلیمانسیستم انحراف آب سد و سرریزپاورپوینت آشنایی با سد…

  • مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف

    مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دانلود مبانی نظری شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری شبیه سازی ، مفاهیم و تعاریف : 2 - 2 - 2 مزایای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پرچ

    دانلود پاورپوینت با موضوع پرچ برچسب ها: پرچ چیستپرچ چکشیسایز میخ پرچانواع پرچانواع میخ پرچدستگاه میخ پرچآموزش پرچ کاریقیمت میخ پرچ رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پرچ دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت HSE در حفاری مکانیزه تونل

    HSE,HSE در حفاری مکانیزه تونل,ایمنی در تونل,بررسی HSE در حفاری مکانیزه تونل,بهداشت و محیط زیست,پاورپوینت HSE در حفاری مکانیزه تونل,پاورپوینت مدیریت ایمنی,تونل,دانلود پاورپوینت HSE در حفاری مکانیزه تونل,مدیریت بحران در تونل دانلود فایل اصلی پاورپوینت HSE در حفاری مکانیزه تونل…

  • پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی

    پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی برچسب ها: پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نحوه مديريت و نگارش فرایندهای آموزشی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نحوه…

  • پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه

    پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه برچسب ها: منابع انسانیمديريت منابع انسانیکارمندانتعليم وتربيتانسانآموزش و پرورشاسلام استاندارد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش و پرورش و توسعه دسته بندي : خدماتی و آموزشی جزئیات و دریافت گزارش فایل چکيده:انسان، موجود آراسته…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران) دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع نظارت بر بودجه(مرحله چهارم از فرآیند بودجه ریزی در ایران) دسته بندي : حسابداری جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت…

  • دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری

    دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری دانلود دانلود مباني نظري مفهوم استرس والدگری دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس والدگری : تولد فرزند یک تغییر بزرگی در زندگی والدین است که بدنبال خود استرس خاصی…

  • بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت روان با تاکید بر نقش واسطه¬ای راهبردهای مقابله¬ای در کارمندان

    بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت روان با تاکید بر نقش واسطه¬ای راهبردهای مقابله¬ای در کارمندان برچسب ها: بررسی رابطه استرس شغلی سلامت روان تاکید نقش واسطه¬ای راهبردهای مقابله¬ای کارمندان رفتن به سایت اصلی بررسی رابطه استرس شغلی و سلامت…

  • پرسشنامه امیدواری میلر

    پرسشنامه امیدواری میلر دانلود پرسشنامه امیدواری میلر دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرسشنامه امیدواری میلر آزمون میلر ، آزمونی از نوع آزمون های شخصیتی است . این آزمون اولین بارجهت بخش امیدواری میلردر بیماران قلبی…

  • جنبش دانشجويي و نيروهاي سياسي خارج از دانشگاه (سالهاي 76-1357)

    1357),پروژه جنبش دانشجويي و نيروهاي سياسي خارج از دانشگاه (سالهاي 76,جنبش دانشجویی دانلود فایل اصلی جنبش دانشجويي و نيروهاي سياسي خارج از دانشگاه (سالهاي 76-1357) از سایت دانلود فایل این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع…

  • بررسي عوامل ارتقاي شايستگي مديران پليس آگاهي

    بررسي عوامل ارتقاي شايستگي مديران پليس آگاهي برچسب ها: مدل سه شاخگی شایستگی مدیران پلیس آگاهیعوامل محتوایی عوامل زمینه ای پایان نامه بررسي عوامل ارتقاي شايستگي مديران پليس آگاهيپروژه بررسي عوامل ارتقاي شايستگي مديران پليس آگاهيتحقیق بررسي عوامل ارتقاي شايستگي…