ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات,فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ،  تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمه در سال‌هاي اخير با تحولات صورت گرفته در فن آوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات با بوجود آمدن مفاهيم جديد در جهاني شدن ، فعاليت آزادانه ، افزايش نوآوري ، كاهش مستمر چرخه عمر محصولات و … شاهد طلوع مفهوم مديريت ارتباط با مشتري (CRM) به عنوان يك رويكرد مهم در كسب و كار بوده‌ايم كه هدف آن بازگشت به دوره‌ي بازاريابي شخصي است . اين مفهوم نسبتاً ساده‌اي است كه بيان مي‌دارد مشتريان مختلف محصولات مختلفي را مي طلبند ( الهي 1385) CRM به سازمان‌ها و شركت‌ها كمك مي‌كند تا بفهمند كدام مشتري ارزش به دست آوردن ،‌كدام ارزش نگه‌داشتن ، كدام مشتري استراتژيك بوده ، كدام سودآور است و از كدام يك مي‌توان صرف نظر کرد ( عابدين 1385) ،‌شركت‌ها اغلب در فهم CRM دچار مشكل مي‌شوند ، آنها تصور مي‌كنند كه مي‌توانند تنها با پياده سازي تكنولوژي به مزاياي CRM دست يابند ، ولي آنها نمي‌دانند ، كه تنها در صورتي ميتوانند از مزاياي عمده كسب و كار CRM بهره گيرند . كه به اتخاذ استراتژي كسب و كار مشتري محور كه موجب فرهنگ سازماني مشتري محور مي‌شود مبادرت نموده و سپس تكنولوژي مناسب و يكپارچه با زير ساخت IT شركت را پياده سازي كنند .دليل ديگري كه شركت‌ها را هنگام انتخاب CRM دچار مشكل مي‌كند اين است كه هيچ فروشنده‌اي همه قابليت‌هاي CRM كه مورد نياز شركت مي‌باشد را ارائه نمي‌دهد (‌ خانلري ، 1385)نكته اساسي و لازمي كه بايد دراينجا به آن اشاره شود اين است كه CRM به معني مديريت ارتباط با مشتري است نه بازاريابي ارتباط با مشتري . مديريت مفهومي گسترده‌تر از بازاريابي داشته و شامل توليد ، منابع انساني ،‌مديريت خدمات ، فروش و تحقيق و توسعه است بنابراين CRM مستلزم رويكردي سازماني و در تمام سطوح كسب و كار است كه براي انجام كسب و كار و نه استراتژي‌ ساده بازاريابي مشتري محور . .CRM تمام كاركردهاي سازمان ( بازاريابي ، توليد ، خدمت به مشتري و غيره ) را كه نيازمند تماس مستقيم يا غير مستقيم با مشتريان است را در بر مي گيرد . Glay & Byun 2001))  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري 1- از توليد دستي تا توليد انبوه : انقلاب صنعتيطي قرن‌ها قبل از سيستم توليد انبوه ، هردم عادت داشتند كه لباس‌هايشان را خياط برايشان بدوزد و معاملات را به شكل پاياپاي با گفتگوي شخصي و ديده بوسي‌ انجام دهند ولي در محيط توليد انبوه ، سفارش‌هاي ديگر امكان پذير نبود شركت‌ها مشتاق بودند كه بدانند چگونه يك محصول خاص را توليد و بازاريابي نمايند كه بيشترين كارايي و صرفه اقتصادي به دست آيد . 2- از توليد انبوه تا بهبود مستمر : انقلاب كيفيتهنگاميكه شركت‌هاي آمريكايي در حال حركت روي منحني يادگيري دوباره توليد انبوه اختراع‌هايشان بودند ، شركت‌هاي ژاپني در حال كشف اين نكته بودند كه بهبود مستمر فرآيندهايشان منجر به توليد هزينه‌هاي كمتر و كيفيت بيشتر مي‌شود . 3- از بهبود مستمر تا توليد سفارشی : انقلاب مشتريامروزه تمركز شركت‌ها از محصولات و فرآيندها به سوي موضوعات مربوط به مصرف كننده تغيير يافته است . اگر شركت بخواهد در دوره مشتري محور امروزي موفق بماند بايد تلاش‌هاي خود را از فرآيندهاي ساخت و كارايي به سوي يافتن راههايي براي جلب رضايت و حفظ مشتريان متمركز نمايد ( حاجي زمانعلي 83) براي شناخت و درك مفهوم مشتري‌مداري و سازو كار آن نياز است تا با مفاهيم ديگري نظير بازاريابي كيفيت خدمت مشتري و … آشنا شويم .قسمتی از پیشینه تحقیق: مفهوم مديريت ارتباط با مشتري با اينكه داراي قدمت نسبتاً زيادي مي باشد ولي ورودش به كشورمان و توجه به آن داراي سابقه طولاني نمي‌باشد با توجه به اينكه بسياري از سازمان‌ها و شركت‌هاي تجاري در ايران به اهميت موضوع مشتري و مشتري مداري پي برده‌اند استفاده از اين فرآيند موضوع قابل اتكا و عامل پژوهشي براي اين سازمانها مي باشد بسياري از دانشجويان و اساتيد فن در اين زمينه تحقيقات و پژوهش‌هايي را انجام داده‌اند كه به تعدادي از آنها به شرح ذيل اشاره مي گردد.فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :مقدمهبخش اول :تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری2-2  تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري2-3 تعاريف CRM:2-3-1 اهداف CRM 2-3-2 اصول CRM2-3-3  مولفه‌هاي CRM2-3-3-1 مشتري2-7-3-2 روابط2-3-3-3 مديريت2-3-4  فوايد مديريت ارتباط با مشتري :2-3-5  فرايندهاي اصلي CRM 2-3-6  چرخه فرآيند CRM (‌مدل يكپارچگي تاكتيكي فرآيندهاي CRM ) :2-3-6-1 كشف دانستني‌ها: 2-3-6-2 تعامل با مشتري 2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار2-3-6-4  تجزيه و تحليل و پالايش 2-3-7 ارزيابي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM2-3-8 گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري2-3-9  ساختار سازمان براي مديريت ارتباط با مشتري :شكل 2-3 – ساختار سازماني مديريت ارتباط با مشتري2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM2-3-9-2  بخش تحليل بازاريابي :2-3-9-3  مديريت عملياتي :2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك :2-3-9-5 مديرت كانال‌هاي ارتباطي :شکل2-4 ساختار نمادين خلاصه شده از يك سازمان ( همان منبع )شکل2-5 ساختار عمومي سازمان‌هاي بيمه2-3-9-6 كاركنان :2-3-10 فن آوري CRM:2-3-11 راه حل تلفيقي CRM2-3-12 وضعيت موجود CRM2-3-13-1 فرآيندهاي مشتري محور:2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره :2-3-14 CRM  عملياتي :2-7-14-1 اهداف CRM عملياتي2-3-14-2 مزاياي CRM عملياتي2-3-14-3-2 پشتيباني و خدمات مشتري2-3-14-3 خودكار سازي بخش بازاريابي سازمان2-3-15 CRM تحليلي2-3-15-1 ويژگي‌هاي CRM تحليلي :2-3-15-2 مزاياي CRMتحليلي2-3-16 CRM مشاركتي2-3-16-1 مزاياي CRM مشاركتي CRMعملیاتیشکل2-6 بخش‌هاي مختلف CRM2-3-17 CRM در بانكداريبخش دوم :  تعیین فاکتورهای موثر بر           CRM2-4  تعاريف بازاريابي2-5  ارزش مشتري2-5-1  پيش نيازهاي مدل ارزشيانتخاب يك الگوي عملياتي ارزش گرا است كه در آن ساختار سازماني ، فرهنگ سازماني ، نظام مديريتي و غيره لحاظ گردند .2-5-2 نظام ارزش :2-5-3  انواع مشتري از نظر رفتاريشكل 2-7  هرم استاندارد مشتري براساس ميزان درآمد و سودآوري ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 21)شكل 2-8 ارتباط بين سود و درصد مشتريان (‌حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 23)شكل 2-9 توزيع سهم مشتريان و غيرمشتريان ازنظر درآمد ( حاجي زمانعلي ، 1383 ، ص 24 )3) ‌بودجه ارزيابي عظيمي معمولاً روي غير مشتريان هزينه مي شود(شكل 2-11 ) مفهوم مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه دسته‌بندي مشتري ( حاجي زمانعلي ،1383 ، ص 25) 2-6 مشتري وفادار2-6-1  قانون پاره تو يا قانون 20-802-6-2 تعريف وفاداري مشتري2-6-3 عوامل موثر بر وفاداري مشتري2-6-4  سطوح وفاداري2-6-5  مفهوم رضايتمندي مشتري :2-6-6 اهميت دستيابي به رضايتمندي مشتري2-6-7  وفاداري ابزاري :2-6-8 وفاداري انگيزشي 2-6-9 ماتريس وفاداري با رويكرد بخش‌بندي2-6-10 اندازه‌گيري وفاداري مشتري :2-6-11 شبكه سودآوري بالقوه :نمودار 2-2 مأخذ: The profile/potential grid.(2000)2-6-12 رابطه بين وفاداري و رضايتمندي :نمودار 2-4 رابطه بين رضايتمندي و وفاداري مشتري 2–6-13 وفاداري يك فرد به يك بانكنمودار 2-5 عوامل موثر بر ايجاد وفاداري در مشتريان بانكنمودار 2-6 رابطه بين عوامل موثر برايجاد وفاداري در مشتريان بانك2-6-14 انواع وفاداري جدول 2-3 ماتريس انواع وفاداريجدول 2-4 انواع مشتريان وفادار2-6-15 فرآيند رويگرداني مشتري :2-7  تعريف خدمات :2-7-1  تفاوت‌هاي بين كالا و خدمات :2-7-2 سازمان‌هاي خدماتي و CRM2-7-3 ويژگي‌هاي خدمات2-7-4 تعريف كيفيت :2-7-5 كيفيت كالا – كيفيت خدمات بانكينمودار2-7 مقهوم نظریه فاصله2-7-5-1 كيفيت عملياتي  يا فرآيند :2-7-5-2 كيفيت ستاره يا فني  :2-7-5-3 كيفيت فيزيكي :2-7-5-4  كيفيت وارتباط يا تعاملات :2-7-5-5 كيفيت در سازمان :2-7-6 ابزار اندازه‌گيري كيفيت خدمات ارائه شده به مشتري :2-7-6-1 مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-1-1اجزاي مقياس كيفيت خدمت :2-7-6-2 مدل عملياتي / فني كيفيت خدمت2-7-7  مديريت كيفيت خدمات بانكمدل مفهومي كيفيت خدماتنمودار2-8  مدل مفهومی کیفیت2-8 روش‌هاي سنجششکل2-14 تقسيم‌بندي مدل‌هاي سنجش رضايت‌مندي مشتري2-8-1  SERVQUAL شکل2-15 متغيرهاي مدل SERVQUALSERVPERFجدول 2-7 مقياس مجرد SERVPERF2-8-3  SERIMPERF بخش سوم : بانک صادرات2-9-2– تعريف بيانيه ماموريت 2-9-3– بيانيه ماموريت بانك صادرات2-9-3-1- ارزش‌هاي مندرج در بيانيه ماموريتطبق تحليل SWOT نقاط ضعف و قوت بانك صادرات و فرصت‌ها يا تهديدها به صورت زير شناسايي شده است . جدول: جدول نقاط ضعف ، قوت ، فرصت‌ها و تهديدها براي بانك صادرات ايران2-9-6 عوامل حياتي موفقيت و مزيت ساز در صنعت بانك‌داري2-9-7  بررسي برنامه‌هاي آتي بانك صادرات در زمينه فناوري اطلاعاتبخش چهارم : پیشینه تحقیقمنابع فارسيمنابع انگليسيپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات (فصل دوم پایان نامه)در 131 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD)

    پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD) دانلود پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت روباتهاي هوشمند خودکار

    پاورپوینت روباتهاي هوشمند خودکار برچسب ها: ربات هوشمند چیستخرید ربات هوشمندهوشمند ترین ربات جهانربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات اسباب بازی هوشمندخرید ربات سگربات های اسباب بازیربات هوشمند سخنگو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روباتهاي هوشمند خودکار دسته بندي : کامپیوتر…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن

    ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت سود وسیاست تقسیم سود (فصل 2)

    دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت سود وسیاست تقسیم سود (فصل 2) دانلود دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت سود وسیاست تقسیم سود (فصل 2) دسته بندي :…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روان درمانی (فصل دوم )

    ادبیات نظری روان درمانی,پیشینه پژوهش روان درمانی,پیشینه تحقیق روان درمانی,پیشینه و مبانی نظری روان درمانی,تأثير مداخلات بين رشته اي بر ميزان سازگاري مادران و کودکاني که به,فصل دوم پایان نامه آموزش مهارت هاي حل مسئله بر مادران داراي کودکان سرطاني…

  • پروژه گرافیکی بارش برف و باران در C++

    پروژه گرافیکی بارش برف و باران در C++ برچسب ها: پروژه گرافیکی با سی پلاس پلاسدانلود پروژه CPPدانلود پروژه برنامه نویسیپروژه برف با سی پلاس پلاسپروژه برنامه نویسی گرافیکی رفتن به سایت اصلی پروژه گرافیکی بارش برف و باران در…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)انواع استراتژی های سرمایه گذاری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)انواع استراتژی های سرمایه گذاری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)انواع استراتژی های سرمایه گذاری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : پیشینه تحقیق 10 1…

  • پاورپوینت شبکه های اجتماعی

    پاورپوینت شبکه های اجتماعی برچسب ها: تعریف شبکه های اجتماعیتاریخچه شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی موبایلشبکه های اجتماعی در ایرانانواع شبکه های اجتماعی مجازیشبکه های اجتماعی جدیدانواع شبکه های اجتماعی در اینترنتمقاله شبکه های اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری معماری پایدار و توسعه پایدار (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش دیدگاه های معماری پایدار و توسعه پایدار,پيشينه تحقيق نظریه های معماری پایدار,چارچوب نظر,دانلود مبانی نظری معماری پایدار و توسعه پایدار (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه معماری پایدار و توسعه پایدار,مبانی نظری معماری پایدار و توسعه پایدار دانلود فایل…

  • طرح توجیهی راه اندازی خدمات رایانه ای ( فروش و تعمیرات سخت افزار کامپیوتر )

    پروژه کارآفرینی راه اندازی خدمات رایانه,توجیه مالی نرم افزار رایانه,دانلود طرح توجیهی قطعات کامپیوتری,طرح توجیهی فروش قطعات کامپیوتر,طرح کسب و کار مشاوره و خدمات کامپیوتری,کارآفرینی خدمات رایانه ای دانلود فایل اصلی طرح توجیهی راه اندازی خدمات رایانه ای ( فروش…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری (فصل2)

    برنامه ريز,دانلود تحقیق جايگزين پروري,دانلود رایگان پیشینه پژوهش مفهوم شناسی جانشین پروری,دانلود رایگان مبانی نظری انواع مهارت‌هاي مديريتي,دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری,مبانی نظری مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ومفاهیم هزینه و انواع هزینه ها (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعریف ودید گاههای تعارض نقش (فصل دوم…

  • مقدمه ای بر آناتومی

    آناتومی,تحقیق مقدمه ای بر آناتومی دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر آناتومی از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر آناتومی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:آناتومي گوشدیدکلیگوش از…

  • پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم

    پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادثمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت همدلی و همیاری در حوادث درس 5 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • پاورپوینت تامین اجتماعی

    پاورپوینت تامین اجتماعی برچسب ها: پاورپوینت تامین اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تامین اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت تامین اجتماعیقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 41محتویاتقسمتی از پاورپوینتتامین اجتماعی•ماده 101- كليه كارمنداني…

  • مبانی نظری و پیشینه آموزش حسابداری و هوش هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه آموزش حسابداری و هوش هیجانی دانلود مبانی نظری و پیشینه آموزش حسابداری و هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی وحسابداری 2 -…

  • هتل نارنجستان

    هتل نارنجستان دانلود هتل نارنجستان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هتل نارنجستان فهرست موقعيت هتلمشخصات كلي هتلطراحي سايتساحلي زيبا ي هتل نارنجستان ويلاهاي هتل نارنجستانويلاهاي تيپ A ويلاهاي تيپ B ويلاهاي تيپ C…

  • بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان

    بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان برچسب ها: بانک مهارت كاركنان تنوع وکیفیت خدمات عوامل و شرایط فیزیکی تعداد شعب سپرده تسهیلات اعطایی مدیریت نقدینگی مدیریت هزینهبررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی…

  • پاورپوینت مدیریت عملیاتی مناقصات

    پاورپوینت مدیریت عملیاتی مناقصات دانلود پاورپوینت مدیریت عملیاتی مناقصات دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت عملیاتی مناقصات ،در حجم 64 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: کتب تألیف و تدوین شده توسط وزارت…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2تعاریف خلاقیت خلاقیت از جمله مسائلی است که در بارهی ماهیت…

  • پاورپوینت سازه پل

    پاورپوینت سازه پل برچسب ها: سازه پل طبیعتتحلیل سازه ای پل آلامیلوهزینه ورودی پل طبیعتطراح پل طبیعت تهرانقیمت ورودی پل طبیعتآدرس پل طبیعتمترو پل طبیعتلیلا عراقیان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سازه پل دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت…

  • تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی

    ابعاد سازگاري,اختلافات زن,پایان نامه سازگاری زناشویی,تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی,تعارض ناشي از طلاق عاطفي,عوامل موثر بر اختلاف زناشويی,مبانی نظری سازگاری,مبانی نظری طلاق,نظريه هاي طلاق دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تفاوت…

  • فایل پاورپوینت نظریه های مرمتی و اصول ریچارد راجرز

    فایل پاورپوینت نظریه های مرمتی و اصول ریچارد راجرز برچسب ها: دانلود پاورپوینت نظریه های مرمتی و اصول ریچارد راجرزنظریه های مرمتی و اصول ریچارد راجرزمعرفی ریچارد راجرزپاورپوینت آشنایی با ریچارد راجرز پاورپوینت نظریه های مرمتی و اصول ریچارد راجرزاصول…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدّمه 13 2 -…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري یادگیری خودتنظیمی,پيشي,پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی,پيشينه نظري نظریه های خودتنظیمی,چارچوب نظري خودتنظیمی,دانلود مباني نظري خودتنظیمی,فصل دوم خودتنظیمی,مباني نظري راهبردهای خودتنظیمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش یادگیری خودتنظیمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 9 1 - 2 مقدمه 9 2 - 2 تاريخچة موضوع در جهان…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش…

  • کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرایی جاوا در 21 روز

    09358978227,برنامه نویسی,برنامه نویسی شی گرایی جاوا,جاوا,دانلود برنامه نویسی شی گرایی جاوا,دانلود کتاب برنامه نیسی شی گرایی,شی گرایی,شی گرایی جاوا,کتاب,نگار زمانی دانلود فایل اصلی کتاب آموزش برنامه نویسی شی گرایی جاوا در 21 روز از سایت دانلود فایل کتاب آموزش برنامه…

  • دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت از رضا شباهنگ

    پاورپوینت فصل 10 حسابداری مدیریت شباهنگ,پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت رضا شباهنگ,خلاصه کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ,دانلود کتاب حسابداری مدیریت دکتر شباهنگ pdf,سوالات حسابداری مدیریت شباهنگ,کتاب حسابداری مدیریت رضا شباهنگ دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت از رضا شباهنگ…

  • بررسی رابطه بین اقلام تعهدی، جریان های نقدی، سرعت گزارشگری مالی و بحران مالی شرکت های پذیرفته

    بررسی رابطه بین اقلام تعهدی، جریان های نقدی، سرعت گزارشگری مالی و بحران مالی شرکت های پذیرفته برچسب ها: پروژه حسابداری بررسی بحران مالیپایان نامه حسابداری اقلام تعهدیمبانی نظری و پیشینه پژوهش جریان های نقدی و سرعت گزارشگری مالیبررسی رابطه…

  • مبانی نظری اصول معنا درمانی

    مبانی نظری اصول معنا درمانی دانلود مبانی نظری اصول معنا درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول معنا درمانی : فرانکل سه قانون بنیادی را در معنا درمانی مطرح می کند : 1…

  • پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن

    پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن دانلود پاورپوینت شناخت ساختار و عملکرد بدن دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع شناخت ساختار و عملکرد بدن، در قالب ppt و در 31 اسلاید،…

  • كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها

    میکروکنترل دانلود فایل اصلی كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها از سایت دانلود فایل تحقیق كاربرد ميكروكنترلرها در وسايل الكترونيكي و كامپيوترها در حجم 90 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالب:مقدمه2-1 اصطلاحات…

  • ارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار

    ارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: محافظه كاري حسابداري محافظه كاري مشروط محافظه كاري نامشروط ريسك ورشكستگيارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي…