ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان,پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری,پيشينه تحقيق رضایت مشتری چیست,پيشينه نظري وفاداری مشتری,چارچوب نظري تعریف وفاداری مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری چیست,مباني نظري رضایت مشتریان
دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:تعریف مشتريدر فرهنگ بازار، مشترى فردى است که توانایى و استعداد خرید کالا و یا خدمتى را داشته باشد، که این توانایى و استعداد به صورت توأم در فرد بروز کرده و انتخاب و عمل خرید انجام مى پذیرد. در این فرهنگ و دیدگاه، مشترى فرد هوشمند و دانایى استکه درباره تأمین نیازهاى خود به خوبى مطالعه و بررسى مى کند و باارزشگذارى و درنظر گرفتن امکانات و استعداد خود به انتخاب مى پردازد(موسوی و همکاران، 1388).نیاز مشتري در نظر عامه نیاز به معناى هرنوع کمبودى استکه براى انسان به وجود مى آید. در فرهنگ بازار نیاز مشتری، اینگونه تعریف مى شود که نیاز مشترى عبارت است از هرنوع احساس کمبودى که براى مشترى به وجود مى‌آید و او تلاش مى کند تا با بهره گیرى از استعداد و توانایى خود نسبت به رفع آن اقدام نماید.تضمین کیفیت با نیازهای مشتری شروع شده، با رضایت او پایان می‌پذیرد. بنابراین تولیدکنندگان باید به ندای مشتری در سراسر مراحل محصولات و خدمات توجه کنند (NI et al, 2007). این که شرکت‌ها چگونه می توانند مشتریان خود را بشناسند، چه چیزی واقعا برای مشتریان اهمیت دارد، خواسته‌ها و نیازهای واقعی مشتریان چه چیزهایی هستند، مشتریان چگونه انگیزه خرید پیدا می‌کنند و چه چیزی باعث رضایت مشتریان می‌شود، نیازمند روش‌های تحقیقات بازاریابی است. توجه به رضایت مشتری و برآورده کردن نیازهای وی، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند (Xu et al, 2009). بنابراین، شناسایی نیازهای مشتریان و تبدیل آنها به ویژگی‌های طراحی محصولات و خدمات امری حیاتی برای رقابتی ماندن در بازار است (Tontini, 2003).رضایت مشتريدر محیط کسب و کاري که پیوسته پیچیده ترو رقابتی می شود، کسب رضایت مشتري درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکت‌هاست. رضایت مشتري امري فراتر از یک تاثیر مثبت بر روي تلاش‌هاي به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه منبع سودآوري نیز براي شرکت تلقی می‌شود (شاهین و صالح‌زاده، 1390).در کل با دو رویکرد براي تعریف رضایت مواجه می شویم :رویکرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است که پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، براي مشتري حاصل می شود. در رویکرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتري از تجربه مصرف محصول یا استفاده از  خدمات، تعریف می شود. در یک نگرش کلی، هر مشتري (به‌صورت عام)  پس از دریافت خدمت یا خرید و استفاده از یک کالا، راضی یا ناراضی است. رضایت، وجود یک احساس مثبت است که در نهایت در مصرف کننده یا دریافت کننده ایجاد می شود . در اصل این احساس به واسطه برآورده شدن انتظارات مشتري و عملکرد عرضه کننده بوجود می آید . بر حسب این که انتظارات مشتري و کالا یا خدمت دریافت شده با یکدیگر هم سطح باشند، یا کالا بالاتر یا پایین تر از سطح انتظارات مشتري باشد در او احساس رضایت یا ذوق زدگی یا نارضایتی پدید می آید. همان گونه که گفته شد صرفاً با ارائه خدمت یا کالاي با کیفیت بالا به تنهایی نمی توان رضایت مشتري را جلب کرد . اگر به یکی از خریدهاي شخصی خود از فروشگاه‌هاي محله‌تان توجه کنید درخواهید یافت که فروشنده منصف، خوش خلق و صبور که البته داراي اجناس با کیفیت نیز هست همواره ما را به مراجعه و خریدهاي بعدي ترغیب می کند و بر عکس. حتی خرید یک وسیله منزل با بر چسب مشخص، چنانچه رضایت‌مندي ما را به دنبال داشته باشد ما را براي خرید سایر وسایل نیز به سمت و سوي همان برچسب هدایت می کند.در کشور هاي صنعتی امروز ارتباط دو طرفه با مشتري سر لوحه برنامه ریزي هاي بازاریابی قرار گرفته است و هزینه هاي لازم براي این امر و جلب رضایت مشتریان و وفا دار کردن آنان به عنوان یکسرمایه گذاري تلقی می‌شود. از طرف دیگر باید گفت که مشتري ناراضی بریده از سازمان را به سادگی نمی توان به جمع مشتریان باز گرداند.علاوه بر این، مشتري رضایتمندي را از جنبه هاي متعددي که ذیلاً بیان می شود تجربه می کند:1-بطور کلی و بر اساس محصولات سازمان2-ویژگی هاي ممتاز عملکردي محصولات سازمان3- نحوه برقراري تماس و نحوه تعامل با مشتري (نحوه ارایه و عرضه محصول براي فروش، نحوه تحویل و ارسال کالا براي مشتري، خدمات پس از فروش و ارایه تعمیرات مورد نیاز، نحوه بررسی شکایات، انتقادات و نظرات مشتري و … )4-سازمان، نمایندگی ها و شعبه هاي مختلف سازمان و حتی بر اساس وضعیت ظاهري ساختمانها5- نحوه برقراري ارتباط سازمان با مشتري پیش از خرید محصول6- نحوه برقراري ارتباط سازمان با مشتري پس از خرید محصول (کاوسی و همکاران، 1384).وفاداري مشتریاناگر سازمان به ارضاي نیازهاي مشتري ادامه دهد و خدماتش را به شیوه هایی ارائه دهد که همیشه داراي تقاضا باشد، ارزش دوطرفه اي ایجاد می شود و هدف نهایی، که همان وابستگی مشتري یا مدیریت استراتژیک روابط با مشتري است، قابل حصول است. وفاداري واژه اي مثبت است. وفاداري، اصولاً دوطرفه و مبتنی بر همکاري است. ولی وقتی که وفاداري دررابطه با مشتري مطرح می شود، تعریف سنتی، معتبر نیست. تئوري وفاداري مشتري، در ادبیات مدیریت بین المللی نسبتاً جدید است.ریچارد اولیور مفهوم وفاداري را به این شکل تعریف می کند:  حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاش‌هاي بازاریابی، به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتري شود اما این تعریف ممکن است محدود باشد. درواقع تعهد مشتري نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را براي مشتریان ایجاد کند به طوري که آنها افزایش خرید از آن سازمان را حفظ کنند. تعهد واقعی مشتري زمانی ایجاد می شود که مشتري بدون هیچگونه تشویقی خودشبراي انجام خرید برانگیخته شود. در 10 سال گذشته به طور قابل توجهی توجه به وفاداري مشتري، افزایش یافته است و امروزه وفاداري مشتري به عنوان دستورالعملی براي افزایش درآمد مطرح است. اما این شاید قدم اول در تکامل مشتري مداري محسوب می شود.باید یک رابطه برنده – برنده بین سازمان و مشتري ایجاد گردد، و این رابطه درصورتی استقرار می یابد که طرفین احساس کنند که برایشان مزایاي خاصی وجود دارد و به صورت دو قطب یکدیگر را جذب کنند. مشتریانی که سازمان نسبتبه وفاداري آنها اطمینان دارد، باید به وسیله سپري از عناصر رقابتی مانند انتخاب قیمت، توسعه عملکرد، ارتقاي محصول حمایت شوند. بدون این حمایت ممکن است مشتریان به تدریج از دست بروند (دلفانی و دیگران، 1384).قبل از دستیابی به وفاداري، یک سازمان می بایستی آن را به طریقی قابل پذیرش تعریف کند. در اینجا سوالهایی که سازمان باید به آنها پاسخ دهد، مطرح می گردد:    تعریف سازمان از وفاداري چیست؟    معیار سنجش وفاداري در یک سازمان چیست؟    مشتریان سازمان تاچه اندازه وفادارند؟    سازمان هر سال چند مشتري را از دست می دهد؟    هر سال چه تعداد از مشتریان حفظ می گردند؟به طور کلی متوان مراحل ایجاد وفادراري را به شرح زیر تقسیم بندي کرد :داشتن ارتباط نامحسوس با مشتري :در فرایند ایجاد وفاداري، ابتدا سازمان باید مشتري را بشناسد. در این مرحله، وفاداري به شکل ضعیفی وجود دارد. این حالت، براساس ارتباطات نیست اما به شکل نگاه کن و احساس کن است. اگر قیمت و محصولات درجاي دیگر مناسبتر باشد ممکن است مشتري به سمت رقیب برود.ایجاد شدن روابط: در این مرحله، ارتباط عاطفی و منسجمی ایجاد شده است. سازمان با نگرش مشتري در هر دو مرحله قبل و بعد از خرید پیوند برقرار می کند. سازمان به خواسته هاي مشتري که درحال آشنایی تدریجی با سازمان است، گوش می‌دهد. در این مرحله، وفاداري تنها متکی به قیمت و محصول نیست. همچنین روابط به شکل یک فاکتور ظاهر می شوند، اگرچه تضمینی براي اینکه مشتري منبع دیگري را جستجو نکند، وجود ندارد. اما روابط به اندازه کافی براي وفاداري منسجم هستند که مشتري به زودي تغییر جهت ندهد. یک میل متقابل در این مرحله وجود دارد و هر دو طرف آغاز به درنظر گرفتن منافع براي رشد روابط می کنند.یکی شدن : یکی شدن، یک ارتباط مدت دار و به طور متقابل قابل تایید است، به طوري که دو طرف بدون تسلسل به یکدیگر ملحق شده باشند. در این حالت وفاداري براساس درجه بالایی از رضایت ایجاد شده است و مشتري شخصاً به سازمان احساس تعلق می کند. وقتی که یکی شدن ادامه می یابد، ضمانتبین مشتري و سازمان به تدریج پررنگتر می شود. در اینجا احساسرضایتمشتري و وفاداریش به سازمان افزایش می یابد. براي یکی شدن و یا ادامه روابط، مشتري و سازمان بایستی منافعی را، حتی در مواقعی که هریک در شرایط نامناسبی قرار دارند، درنظر داشته باشند. در اینجا هدف احساس صداقت متقابل و میل به ادامه روابط است.یکی شدن را می توان همان حمایت کردن درنظر گرفت که درواقع مشتریان نقش تبلیغات زنده را براي سازمان بازي می کنند. سازمان را تمجید کرده و آن را به دیگران پیشنهاد می کنند. البته، پیشنیاز این مسئله، داشتن روالی مشخص و کارآمد در وضعیت سرویس، کیفیت، قیمت وغیره است. ایجاد وفاداري با سرویس‎ها و محصولات ضعیف غیرممکن است  (دلفانی و دیگران، 1384).بخشی از پیشینه پژوهش: – حقیقی و همکاران(1389)، عوامل مؤثر بر وفاداری بیمه گذاران در شرکت بیمه ایران را بررسی کردند.آنها در تحقیق خود از مدل رضایت مشتری اروپایی استفاده کردند. نتایج تحقیق آنها نشان داد  کلیه عوامل شناسایی شده بر روی دو شاخص اصلی وفاداری یعنی(خرید مجدد و توصیه به دیگران) مشتریان شرکت بیمه ایران مؤثر است.  – ساعی (1389) عوامل مؤثر بر رضايت مندي بيمه شدگان اصلي، از حمايت ها وخدمات بيمه اي و درماني تأمين اجتماعي شهرستان خرم آباد را بررسي کردشعب بيمه اي و مراكز درماني، با ارايه خدماتي از قبيل؛ بيمه بازنشستگي، غرامت بيماري، بيمه بيكاري، كمك وسايل پزشكي، كمك هزينه ازدواج و خدمات درماني، نقش مهمي در ايجاد رضايت خاطر بيمه شدگان برعهده دارند . اين پژوهش با روش اسنادي و اساساً با روش پيمايشي، با هدف بررسي عوامل مؤثر بر رضايت مندي بيمه شدگان اصلي، از اين حمايت ها و خدمات در شهرستان خرم آباد، در سال 1389 صورت گرفته است ودر مجموع ميزان رضايت افراد تحت پوشش از خدمات بيمه اي و درماني در حد متوسط روبه پایین مشاهده گردیده است و درمورد نوع بيمه نتايج نشان مي‎دهد كه افرادي كه از بيمه اختياري استفاده مي كنند نسبت به افرادي كه از بيمه اجباري استفاده مي كنند، رضايت بالاتري دارند.فهرست مطالب ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1-مقدمه    2-2-تعریف مشتري    2-2-1-نیاز مشتري    2-2-2-رضایت مشتري    2-3-مشتري گرایی    2-4-ویژگیهاي سازمانهاي مشتري گرا    2-5- مدلهاي شکل گیري رضایت مشتري    2-5-1-مدل رضایتمندي مشتري سوئدي    2-5-2-مدل شاخص رضایت مشتري در آمریکا    2-5-3-مدل شاخص رضایت مشتري در اروپا    2-6-مدیریت انتظارات مشتري    2-7-طراحی کالا یا خدمت بر اساس توقعات و نیاز مشتري   2-8-رسیدگی  به شکایات وارتباط آن با رضایت مشتریان    2-9-وفاداري مشتریان    2-9-1-تاثیر رضایت بر وفاداري مشتري    2-10-رضایت مشتري و افزایش اثر بخشی سازمان    2-11-رضایت سنجی مشتري    2-11-1-مدلهای سنجش رضایت مشتری2-11-2-روشهاي اندازه گیري رضایت مشتري    2-12-نظریه های رضایت مشتری -پیشینه تحقیق    -مطالعات داخلی    -مطالعات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان مباني نظري رضایت مشتریان پيشينه تحقيق رضایت مشتری چیست پيشينه پژوهش اهمیت رضایت مشتری فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری چیست چارچوب نظري تعریف وفاداری مشتری پيشينه نظري وفاداری مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت سيستم روشنايي لوله نوري

    پاورپوینت سيستم روشنايي لوله نوري برچسب ها: فروش لوله نوریخرید لوله های نوریقیمت لوله نوریانتقال نور خورشید به محلهای تاریکانتقال نور خورشید توسط فیبر نوریلوله انتقال نور خورشیدهدایت نور خورشیدانتقال نور خورشید با فیبر نوری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده

    پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده دانلود پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رفتار مصرف کننده 2 - 13 - 1 - تعریف رفتار مصرف کننده 2 - 13 -…

  • کوپآشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل)

    پروژه کوپ آشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ,ترمز,فلای ویل),کلاچ دانلود فایل اصلی کوپآشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل) از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با مکانیک خودرو(کوپلینگ،کلاچ،ترمز،فلای ویل) در حجم 74 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فصول زیر:فصل…

  • گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه

    دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه,شرکت پی ریزان نمونه,گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونهدر قالب Word و 14…

  • پاورپوینت معماری پست مدرن

    پاورپوینت معماری پست مدرن برچسب ها: دانلود پاورپوینت معماری پست مدرنمعماری پست مدرنمعماری پست مدرنیسمپاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرنیسمآشنایی با معماران سبک پست مدرنپاورپوینت آشنایی با معماری پست مدرنمعماری معاصرپاورپوینت معماری پست مدرن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت معماری…

  • بررسی آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران

    بررسی آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران دانلود بررسی آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود آسیب شناسی فرهنگی تجدد در هنرهای تجسمی معاصر ایران…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نمودار جزء و نمودار پیکربندی (استقرار)

    دانلود پاورپوینت با موضوع نمودار جزء و نمودار پیکربندی (استقرار) برچسب ها: نمودار دیاگرامنمودار حالتنمودار umlنمودار object diagramآموزش رسم نمودارهای umlنمودار مورد کاربریآموزش رسم نمودار حالترسم نمودار use case diagram رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع نمودار جزء…

  • پاورپوینت ويژگيهای اقليمی مشهد

    آشنایی با ویژگیهای معماری و اقلیمی مشهد,پاورپوینت آشنایی با ویژگیهای معماری و اقلیم,پاورپوینت ويژگيهای اقليمی مشهد,دانلودپاورپوینت ويژگيهای اقليمی مشهد,كتاب اقليم و معماری تاليف مرتضی كسمايی,ويژگيهای اقليمی مشهد,ويژگيهای معماری بومي مناطق سرد دانلود فایل اصلی پاورپوینت ويژگيهای اقليمی مشهد از سایت…

  • پاورپوینت اکستروژن

    پاورپوینت اکستروژن دانلود پاورپوینت اکستروژن دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت معرفی و بررسی روش اکستروژن،در حجم 136 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: اکستروژن یکی از روشهای تولید پروفیل با مقاطع…

  • طرح توجیهی ايجاد کارخانه توليد پودر آب پنير و پودر شير خشک

    دانلود رایگان مقاله طرز تهیه شیر خشک در کارخانه,دستگاه تولید شیر خشک,طرح توجیهی تولید شیر خشک,طرح کسب و کار تهیه شیر خشک خانگی,طرح کسب و کار مراحل تولید شیر خشک,قیمت خط تولید شیر خشک,مقاله تولید شیر خشک صنعتی دانلود فایل…

  • تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف

    تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف دانلود تحقیق با موضوع درباره ورزش گلف دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق درباره ورزش گلف (ورزش گلف از کجا آمده است) ، در قالب Word…

  • پاورپوینت بيوتكنولوژي در صنايع غذايي

    پاورپوینت بيوتكنولوژي در صنايع غذايي برچسب ها: بازار کار بیوتکنولوژیبیوتکنولوژی در ایرانبیوتکنولوژی دانشگاه تهرانانواع بیوتکنولوژیکاربرد بیوتکنولوژی در پزشکیدرامد رشته بیوتکنولوژی در صنایع غذاییدرآمد رشته بیوتکنولوژیداروهای زیست فناوری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بيوتكنولوژي در صنايع غذايي دسته بندي : زیست…

  • ادبیات نظری تحقیق چغندرقند، مخازن بانک بذر، گیاهان پوششی

    ادبیات نظری تحقیق چغندرقند، مخازن بانک بذر، گیاهان پوششی دانلود ادبیات نظری تحقیق چغندرقند، مخازن بانک بذر، گیاهان پوششی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : - خصوصیات گیاهی چغندرقند…

  • تحقیق بررسی تنوع معماری مسکونی در روستاهای تاریخی یزد

    پایان نامه تحقیق بررسی تنوع معماری مسکونی در روستاهای تاریخی یزد,پروژه تحقیق بررسی تنوع معماری مسکونی در روستاهای تاریخی یزد,تحقیق بررسی تنوع معماری مسکونی در روستاهای تاریخی یزد,مقاله تحقیق بررسی تنوع معماری مسکونی در روستاهای تاریخی یزد دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت سرمایه اجتماعی

    پاورپوینت سرمایه اجتماعی برچسب ها: انواع سرمایه اجتماعیشاخص های سرمایه اجتماعیسرمایه اجتماعی pdfسرمایه اجتماعی در ایرانسرمایه اجتماعی docشاخص های سرمایه اجتماعیpdfسرمایه اجتماعی چیست pdfکتاب سرمایه اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سرمایه اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها)

    پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) دانلود پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مبردها ( Refrigerants ) مبرد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقات تعاریف و مفاهیم مهارت های ارتباطی با مشتریان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش مهارتهای ارتباط با دیگران,پيشينه تحقيق مهارت برقراری ارتباط,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد مهارتهاي رفتاري و ارتباطي,مباني نظري مقالاتِ تحقیقاتی برای مهارت های ارتباطی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مقدمه تاريخچه استرس استرس ماهيت فشار رواني نظريه هاي استرس نگاره 2 - 2…

  • پاورپوینت محوطه سازی ویلا و حیاط سازی خانه

    پاورپوینت محوطه سازی ویلا و حیاط سازی خانه دانلود پاورپوینت محوطه سازی ویلا و حیاط سازی خانه دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت محوطه سازی ویلا و حیاط سازی خانه ، در حجم 30 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک

    دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک برچسب ها: فرآیند مدیریت ریسکتاریخچه مدیریت ریسکاهمیت مدیریت ریسکانواع مدیریت ریسکمدیریت ریسک pdfمقاله مدیریت ریسکمدیریت ریسک پروژهپاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ریسک دسته بندي : مدیریت جزئیات…

  • نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 2

    نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 2 دانلود نرم افزار تمرین تاکتیک Chess King Training Tactics 2 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل تاکتیک های شطرنج سطح ۲ –  این برنامه شامل ۲۲۴ سلاح تاکتیکی…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه تحول نظام سلامت

    پاورپوینت آشنایی با برنامه تحول نظام سلامت برچسب ها: مقاله طرح تحول نظام سلامتدستورالعمل طرح تحول نظام سلامت در بهداشتمشکلات طرح تحول نظام سلامتشکست طرح تحول سلامتطرح تحول نظام سلامت در حوزه درمانجزئیات طرح تحول نظام سلامتمزایای طرح تحول نظام…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی موزه مد و لباس

    برنامه فیزیکی طراحی موزه مد و لباس,پایان نامه معماري طراحی موزه مد و لباس,رساله معماري طراحی موزه مد و لباس,طراحی موزه مد و لباس,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه مد و لباس,مطالعات معماري طراحی موزه مد و لباس,معماري موزه مد و…

  • پاورپوینت آموزش نشانه ها(فارسی اول دبستان درس یازدهم)

    پاورپوینت آموزش نشانه ها(فارسی اول دبستان درس یازدهم) برچسب ها: پاورپوینت آموزش نشانه ها(فارسی اول دبستان درس یازدهم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آموزش نشانه ها(فارسی اول دبستان درس یازدهم) دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت آشنایی با قاچاق

    پاورپوینت آشنایی با قاچاق دانلود پاورپوینت آشنایی با قاچاق دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با قاچاق ، در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: برای قاچاق تعاریف متعددی ارائه شده…

  • پاورپوینت میگرن و انواع سردردها

    پاورپوینت میگرن و انواع سردردها برچسب ها: درمان قطعی سردرد تنشیانواع میگرنتشخیص میگرنجلوگیری از سردرد میگرنیمسکن سردرد میگرنیمیگرن درماندرمان سردرد میگرنی در منزلخطرات میگرن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت میگرن و انواع سردردها دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول

    پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول دانلود پاورپوینت نمودار مونتاژ محصول دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با نمودار مونتاژ محصول ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نمودار مونتاژ (Assembly Chart)…

  • پاورپوینت آسایش حرارتی

    پاورپوینت آسایش حرارتی دانلود پاورپوینت آسایش حرارتی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آسایش حرارتی(دمای رفاه) پروژه تنظیم شرایط محیطی، در حجم 65 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: دمای…

  • پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ

    پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ برچسب ها: پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره…

  • امنیت در شبکه های کامپیوتری

    امنیت,پروژه امنیت در شبکه های کامپیوتری,فایروال دانلود فایل اصلی امنیت در شبکه های کامپیوتری از سایت دانلود فایل پروژه امنیت در شبکه های کامپیوتر در حجم 89 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:مقدمه…

  • ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری,پیشینه نظری حقوق ورزشی کیفری,چارچوب نظری حقوق ورزشی کیفری,فصل دوم پایان نامه حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری حقوق ورزشی کیفری,مبانی نظری مسؤلیت کیفری ناشی از عملیات ورزشی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق حقوق ورزشی کیفری…

  • پاورپوینت تحلیل کلان عرصه فرهنگ

    پاورپوینت تحلیل کلان عرصه فرهنگ برچسب ها: تحلیل کلان عرصه فرهنگنگاه به عرصه فرهنگ بر مبنای مصاف فرهنگیآرایش عرصه مصاف فرهنگیآثار و لوازم نگاه جبهه ای به عرصه فرهنگساختار و ترکیب جبهه فرهنگی انقلاب رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحلیل…

  • پاورپوینت با موضوع قطبش

    پاورپوینت با موضوع قطبش دانلود پاورپوینت با موضوع قطبش دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره قطبش،در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: قطبش اگر یک موج الکترو مغناطیس را در نظر…

  • دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی و سلامت (ویر و شربورن)

    پرسشنامه سلامت,دانلود پرسشنامه سلامت,دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی sf,دانلود رایگان پرسشنامه کیفیت زندگی,روایی و پایایی پرسشنامه کیفیت زندگی,نگین فایل,نمره گذاری پرسشنامه کیفیت زندگی,نمره گذاری پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی و سلامت (ویر و شربورن)…

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی

    پاورپوینت بانکداری اسلامی دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل قرن بیستم،شاهد حیات دوباره دستورهای بنیادین اسلامی در سراسر جهان بوده است. اسلامی کردن بخش های مالی در بسیاری از کشورهای مسلمان، نتیجه طبیعی…