بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • دانلود پاورپوینت با موضوع فرایند تنظیم سند حسابداری

    دانلود پاورپوینت با موضوع فرایند تنظیم سند حسابداری برچسب ها: نمونه سند حسابداری دستیآموزش سند زدن حسابداریسند حسابداری در اکسلنحوه ثبت سند حسابداریآموزش ثبت سند حسابداریسند حسابداری pdfفرم سند حسابداری دستیفرم سند حسابداری در اکسل رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • کانسپت در معماری

    کانسپت در معماری دانلود کانسپت در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل کانسپت در معماری فهرست مطالب چکیده بحثتعریف کانسپتعوامل موثر بر کانسپت در طراحی انواع پنجگانه کانسپتکانسپت قیاسیاستعارات و تشبیهات (کانسپت های استعاری) جوهری (کانسپت…

  • مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد

    مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد برچسب ها: تیپ شخصیت اعتیاد مواد مخدر سیگار الکل تسبیح (مواد مخدر جدید) رفتن به سایت اصلی مقایسه گرایش به…

  • پیشینه و مبانی نظری عزت نفس جانبازان

    پیشینه و مبانی نظری عزت نفس جانبازان دانلود پیشینه و مبانی نظری عزت نفس جانبازان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق عزت نفس جانبازان فصل دوم - ادبيات و پيشينه…

  • پاورپوینت بررسی سیستم گوارش بدن

    پاورپوینت بررسی سیستم گوارش بدن دانلود پاورپوینت بررسی سیستم گوارش بدن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی سیستم گوارش بدن، این فایل در ارتباط با سیستم گوارش بدن تهیه شده است،در حجم 47…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق کیفیت خدمات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 11 2 - 2 - کیفیت ومولفه های…

  • قالب پاورپوینت گلخانه شماره 2

    قالب پاورپوینت گلخانه شماره 2 دانلود قالب پاورپوینت گلخانه شماره 2 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گلخانه شماره 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و ……

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی (فصل دوم)

    پیشینه پژوهش اعتیاد این,پیشینه تحقیق اعتياد به اينترنت و سلامت روانی,چارچوب نظری وابستگي رفتاري به اينترنت,فصل دوم پایان نامه اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت,مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی,مبانی نظری سلامت روانی دانلود فایل…

  • پاورپوینت فلسفه اخلاق

    پاورپوینت فلسفه اخلاق دانلود پاورپوینت فلسفه اخلاق دسته بندي : فلسفه و منطق جزئیات و دریافت گزارش فایل فلسفه اخلاق نام جدیدی است بر موضوعی قدیمی که جوانه های آن در میان یونانیان و مسلمانان بوده، اما شکوفایی آن به اوایل قرن…

  • تم پاورپوینت پزشکی

    تم پاورپوینت پزشکی دانلود تم پاورپوینت پزشکی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی تم و…

  • پاورپوینت قوانین و مقررات اداری و استخدامی1

    پاورپوینت قوانین و مقررات اداری و استخدامی1 دانلود پاورپوینت قوانین و مقررات اداری و استخدامی1 دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قوانین و مقررات اداری و استخدامی1، در قالب ppt و در 54 اسلاید،…

  • پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای

    پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای دانلود پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آینده پژوهی در مطالعات شهری و منطقه ای،در حجم…

  • پاورپوینت سندرم رایتر

    پاورپوینت سندرم رایتر برچسب ها: سندرم رایتر علایمسندرم بهجتسندرم ریبیماری بهجتآرتریتاورتریتاسپوندیلیت آنکیلوزانآرتریت روماتوئید رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سندرم رایتر دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع سندرم رایتر،در قالب ppt و در 12…

  • مصالح مدرن ساختمانی

    مصالح مدرن ساختمانی دانلود مصالح مدرن ساختمانی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالح مدرن ساختمانی فهرست مقدمهسیمان:سیمان پرتلندانواع سیمان پرتلندسایر سیمان ها :سیمان پرتلند ممتازسیمان کرومپد (کرومپت)سیمان ضد سولفاتسیمان هوازاسیمان های رنگیسیمان چاه کنی (سیمان چاه…

  • پرسشنامه اضطراب آشکار و پنهان اشپيل برگرSTAI

    اضطراب آشکار و پنهان اشپيل برگرSTAI,پرسشنامه,پرسشنامه اضطراب آشکار و پنهان,پرسشنامه اضطراب آشکار و پنهان اشپيل برگرSTAI دانلود فایل اصلی پرسشنامه اضطراب آشکار و پنهان اشپيل برگرSTAI از سایت دانلود فایل پرسشنامه اضطراب آشکار  و پنهان اشپيل برگرSTAI  در 10 صفحه…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجتمع تفریحی توریستی

    پایان نامه معماري مجتمع تفریحی توریستی و نقشه های معماري,رساله معماري طراحی مجتمع تفریحی توریستی,طراحی معماري مجتمع تفریحی توریستی,ظوابط و استانداردهای طراحی مجتمع تف,مطالعات معماري طراحی مجتمع تفریحی توریستی,نقشه های معماري مجتمع تفریحی توریستی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله…

  • پاورپوینت مدیریت دانش

    پاورپوینت مدیریت دانش دانلود پاورپوینت مدیریت دانش دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت دانش؛ در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت دانش را…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه سيستم مديريت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1مقدمه ................................................................................................................................ 13 2 - 2 مديريت…

  • دانلود پرسشنامه سبک هویت

    6g),آزمون سبک هویت 34 سوالی,آزمون سبک هویت زارع و امین پور,آزمون سرسختی,برزونسکی,پرسشنامه سبک هویت (isi,تفسیر آزمون سبک هویت,دانلود پرسشنامه سبک هویت,فرم نهایی آزمون سبک هویت,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک هویت از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه  سبک…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش شیوع رفتارهای پرخطر در میان زنان,پيشينه تحقيق انواع رفتارهای پرخطر,چارچوب نظري مقاله درباره رفتارهای پرخطر,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر (فصل دوم),مباني نظري بررسی شیوع رفتارهای پرخطر در بین نوجوانان دانلود فایل…

  • مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی

    ارتباطی,سازگاری,مبانی,مفهوم,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم سازگاری و مهارتهای ارتباطی  (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • پاورپوینت سیر تغییرات و تحولات خانواده

    پاورپوینت سیر تغییرات و تحولات خانواده برچسب ها: سیر تغییرات و تحولات خانوادهتغییر در ارزشها و هنجارهاتغییر ساختارها و شکل خانواده هارشدفردگرایی و فردیت محوریسیاستهای فرهنگی تحکیم خانواده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیر تغییرات و تحولات خانواده دسته بندي…

  • پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی

    پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دانلود پیشینه و مبانی نظری دوست یابی های اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق دوست یابی های اینترنتی فصل دوم : ادبیات و…

  • ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,چارچوب نظری مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,فصل دوم پایان نامه مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,مبانی فقهی بازی با…

  • مبانی نظری تنوع فرهنگی

    مبانی نظری تنوع فرهنگی دانلود مبانی نظری تنوع فرهنگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تنوع فرهنگی ادبیات 2 - 1 فرهنگ 2 - 2 شهروندی فرهنگی 2 - 3 تنوع فرهنگی 2 -…

  • پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه

    پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه دانلود پیشینه و مبانی نظری تدریس و یادگیری با رایانه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تدریس و یادگیری با رایانه حدود پنجاه سال از…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نور پردازی در پارک ها و میادین

    دانلود پاورپوینت با موضوع نور پردازی در پارک ها و میادین برچسب ها: روشنایی پارکاصول نورپردازی در فضای سبزروشنایی فضای سبزجهت تابش نور در مکان های مختلف پارکلامپ های مورد استفاده در فضای سبزضوابط نورپردازی پارکها و فضای سبزاهداف نورپردازیکاربرد…

  • تحقیق آشنایی با عفونت هاي مجاري اداري

    تحقیق آشنایی با عفونت هاي مجاري اداري,عفونت,مجاری ادراری دانلود فایل اصلی تحقیق آشنایی با عفونت هاي مجاري اداري از سایت دانلود فایل تحقیق آشنایی با عفونت هاي مجاري اداري در حجم 17 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم)

    پرسشنامه سنجش اثربخشی تبلیغات,دانلود مباني نظري اثربخشی تبلیغات pdf,مباني نظري اثربخشی تبلیغات,مباني نظري مدیریت ابعا,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی اثربخشی تبلیغات و تاثیرات آن (فصل دوم),مدل های ارزیابی اثربخشی تبلیغات,مقاله اثربخشی تبلیغات دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی تاثير تاکتيک هاي بازاريابي رابطه مند برکيفيت روابط و وفاداري مشتريان

    بررسی تاثير تاکتيک هاي بازاريابي رابطه مند برکيفيت روابط و وفاداري مشتريان برچسب ها: دانلود مقاله بررسی تاثير تاکتيک هاي بازاريابي رابطه مند برکيفيت روابط و وفاداري مشترياندانلود پایان نامه بررسی تاثير تاکتيک هاي بازاريابي رابطه مند برکيفيت روابط و…

  • پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی ))

    پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی )) دانلود پاورپوینت در مورد نانو فناوری (( نانو تکنولوژی )) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت نانو فناوری؛ در قالب ppt و در 20 اسلاید و…

  • دانلود پرسشنامه سبک مدیریت – حسنی

    پرسشنامه سبک,پرسشنامه سبک مدیریت,پرسشنامه سبک مدیریت تعارض,پرسشنامه سبک مدیریت کلاس,پرسشنامه سبک مدیریت لوتانز,پرسشنامه سبک مدیریت لیکرت,حسنی,سبک مدیریتی رابطه مدار,سنجش مدیریت لوتانز,مدیریت تعارض دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک مدیریت – حسنی از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه سبک مدیریت –…

  • پاورپوینت روش نمونه برداری از آلاینده های هوا ( نمونه برداری از بخارات و گازها)

    پاورپوینت روش نمونه برداری از آلاینده های هوا ( نمونه برداری از بخارات و گازها) برچسب ها: نمونه برداری از گازها و بخاراتدانلود رایگان کتاب نمونه برداری دکتر بهرامیجزوه نمونه برداری از آلاینده های هواپمپ نمونه برداری فردی چیست رفتن…

  • تحقیق نیوتن

    تحقیق نیوتن دانلود تحقیق نیوتن دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل آیزاک نیوتن در روز 25 دسامبر 1642 میلادی متولد شد. خانواده‌ اش از طبقه متوسط بودند و در مجاورت دریا در نزدیک وولستورپ زندگی می کردند.…

  • پاورپوینت بتن الیافی

    آشنایی با بتن های الیافی,الیاف در بتن,بتن الیاف دار,بتن الیافی,پاورپوینت آشنایی با بتن های الیافی,پاورپوینت بتن الیافی,تاثیر الیاف بر مقاومت های بتن,دانلود پاورپوینت بتن الیافی,مزایای بتن الیافی دانلود فایل اصلی پاورپوینت بتن الیافی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت بتن…