بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان

بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان,تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی,مقاله بررسی رابطه بین ع
دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان،در قالب Word و 125 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیده    در جهان فرا رقابتي امروز، راز بقاء و موفقيت سازمان‌ها، درك ساختار رقابتي بازار است. دستيابي به اين درك، مستلزم آگاهي و شناخت مديريت از نظرات و خواست مشتري و ارزيابي و بهره گيري از آميخته بازاريابي (P4) (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) در بازار به منظور دست يابي به سهم بازار بيشترمي باشد.   آميخته بازاريابي مجموعه‌اي از ابزارهاي قابل كنترل بازاريابي است كه شركت با در هم آميختن آنها سعي در پاسخگويي به بازار هدف دارند و در امور تصمیم گیری به مدیران کمک می کند. به عبارت ديگر آميخته بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهايي است كه شركت مي‌تواند با انجام آنها بر ميزان تقاضاي محصولاتش اثر گذارد. دراین پژوهش به بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (شرکتهای نانویی) پرداخته شد که نهایتاً طبقه بندی فروش شرکت ها به ترتیب از کمترین به بیشترین میزان فروش به صورت زیر بدست آمد:1.رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)، 2.فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی)، 3.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)، 4.نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)، 5.ریف ایران (رنگهای نانویی)، 6.گروه وحید (لوله های عایق صوتی).سپس ،بعد از شناسایی معیارهای موثر بر انتخاب و خرید  محصولات نانویی  به کمک پرسشنامه ،  ووزن دهی به  هر یک از اجزای عناصر آمیخته بازاریابی   مشخص شد  چه عواملی بیشترین تاثیر را بر فروش ، بدست آوردن سهم بازار بیشتر و در نتیجه سود بیشتر  شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان بررسی شده  را دارند که فروش هر یک به ترتیب دارای رتبه و میانگین مذکور به دست آمده اند ؛1..فناوران نانو مقیاس ( فیلترهای نانویی) 15% ، 2. نانو سیستم پارس(تجهیزات نانو اسکوپ)      17% ،3.ریف ایران (رنگهای نانویی)   18% ، 4.گروه وحید (لوله های عایق صوتی)     21% ، 5.آرتاش کامپوزیت(کامپوزیت)       16% ،  6 .رز نخ(نخهای آنتی باکتریال)     13% و در مجموع فروش بین این شش شرکت از 100% می باشد.مقدمهموقعیت استراتژیک کشور ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و اراده ملی برای افزایش تولید،بهبود توزیع ،حضور موفقیت آمیز در بازار های بین المللی ایجاب می کند که ادبیات بازاریابی  مورد توجه خاص قرار گیرد. تاآن چه مورد نیاز پژوهشگران ،کارشناسان ،مدیران و کارآفرینان اقتصادی در عرصه های تولید وتوزیع است فراهم گردد تا روند حرکت استقلال طلبانه ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین شرایط به موقعیت مطلوب برسد. بر مدیران واستراتژیست های واحد های تولیدی وخدماتی است که با تجهیز نیروهای محقق خود ،عملیات سازمانی را با هدف گیری به سمت بازار های دور ونزدیک وپیش بینی سطح فروش ، سهم بازار و درآمد معین برای دوره های آینده آغاز نماید واین مهم فقط با استعانت از روش هاو رویکرد های علمی بازاریابی میسر است.فعالین اقتصادی میهن مان باید به شناخت فرصت های موجود پرداخته و با استفاده از مزیت ها وقابلیت ها،با اتخاذ واجرای استراتژی های مناسب و توسعه صادرات ورهایی از خام فروشی وفله فروشی، ایجاد ارزش افزوده هر چه بیشتر در داخل و بازرگانی خارجی را  امکان پذیرنمایند.تلاش نگارنده در این تحقیق بررسی عناصر آمیخته بازاریابی بر میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) است.تعریف وبیان مسالهمحیط کسب و کار جهانی امروز با پیچیدگی روز افزان ، تغییرات سریع و تحولات غیر منتظره بازارها همراه است. انتخاب و گزینش بازارهای هدف پایه و مبنایی برای جایگاه یابی بنگاه به منظور تامین و برآورده ساختن نیازها و دستیابی به اهداف می باشد. هدف اصلی مدیر بازاریابی برخورداری از آمیخته ای در بازار است که به  شکل کارا و اثر بخش نیازهای مشتریان یک محصول خاص را توام با بیشینه سازی سود آوری برآورد سازد.جهت نیل به این منظور آمیخته بازاریابی مناسب نقش حیاتی در تحقق استراتژهای بازاریابی ایفا می کند. (کاتلر،1391: 114) رایج ترین تعریف آمیخته بازاریابی به منظور جایگاه یابی شایسته در بازار هدف عبارت است از عرضه محصول مناسب در محل مناسب با قیمت مناسب و در زمان مناسب. تقسيم بندي‌كلاسيك اين فعاليت‌ها را تحت عنوان 4p مطرح میکند:محصول (Product)  -قيمت (Price)- توزيع (Place)-  ترفیع (Promotion) آمیخته بازاریابی «دامنه تغییراتی است، که توسط شرکت‌ها به منظور بازاریابی کالاهایشان به خریداران استفاده می‌شود (سی پس و دیگران، 2002).آمیخته بازاریابی «دامنه‌ای از تصمیمات تکمیلی که توسط مدیر بازاریابی اتخاذ می‌شود، تا از موفقیت بازاریابی خود اطمینان حاصل نماید» (گروهی از نویسندگان ، 2003).آمیخته بازاریابی «آمیزه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و واسطه‌هایی است که عموماً در برنامه ریزی اقدامات بازاریابی استفاده می‌شود» (یادین ، 2002).در واقع آمیخته بازاریابی،مسیر عملکرد سازمان را با استفاده از یک سری متغیرهای قابل کنترل در محیطی که عوامل غیرقابل کنترل زیادی دارد ؛ مشخص می کند. به بیان بهتر متغیرهای تصمیم بازایابی در قالب مدل های مختلف آمیخته بازاریابی چارچوبی فراهم می کنند که بنگاه بوسیله آنها برنامه هایی را برای فعالیت های بازاریابی خود توسعه می دهد(روستا و همکاران، 1391، ص 45). بدین ترتیب دو دسته کاربرد برای بکارکیری آمیخته بازاریابی متصور است. یکی تصمیم گیری در خصوص نحوه عرضه محصولات جدید به بازار و دیگری سنجش و ارزیابی استراتژی های بازاریابی موجود.با وجود کاربردهای زیاد 4p مک کارتی، ولی آمیخته مرسوم همواره مورد نقد قرار گرفته و از نظر جامع بودن مورد تردید است.فرضاً؛ بوردن با افزودن 8p دیگر به مدل پیشنهادی مک کارتی 12 متغیر را به عنوان متغیرهای اثرگذار در تصمیم گیری بازار یابی یاد می کند.و همینطور افراد دیگری چون آلبرت فرای (1961) ، بوم و ماری (1981)،اوهما(1982)، پیتر دویل(2000)، گودین (2001) و سایرین گزینه ها و پیشنهادات دیگری به مدل  4p افزوده و آن را ترمیم کرده اند.در واقع بررسی مطالعات قبلی حاکی از آن است که عناصر تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی از جمله کیفیت محصولات رقبا ، ماهیت رقابت ، پیش بینی فروش ، سطح رضایتمندی مشتریان و … عمدتاً تصادفی ، پویا ، نادقیق ، کیفی و یا نامشهود بوده و فهم آنها نیازمند بهره گیری از رویکردهایی است که با ماهیت ذاتی این نوع متغیرها سنخیت و همخوانی داشته باشد.  در موفقیت یک فعالیت تولیدی،آمیخته بازاریابی مناسب ومقولاتی مانند شناخت بازار،شناخت خریداران،ویژگی های مورد انتظار مصرف کننده،تطابق خصوصیات کالا با نیازهای بازار هدف،وجنبه های دیگری مطرح است که هر کدام باید مورد بررسی قرار گیرد.یکی از اثرات آمیخته بازاریابی خوب افزایش ، میزان فروش و سهم بازار بیشتر است فهرست مطالب بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان  به شرح زیر میباشد:چکیده    1فصل اول :کلیات1-1)مقدمه    3 1-2) تعریف و بیان مساله تحقیق    4 1-3) اهمیت و ضرورت  تحقیق    61-4) چهارچوب نظری    81-5) اهداف تحقیق    111-6)سوالات تحقیق    121-7) فرضیه های تحقیق    131-8) تعریف واژه ها و متغیرهای پژوهش    131-9) قلمرو پژوهش    16فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق2-1) مقدمه    182-2) محصول    262-3) قيمت    282-4) توزيع    282-5) ترويج    292-6) چهار پی(P) ترکیب عناصر بازار یابی    302-7) تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی    312-8) شركتهاي دانش بنيان    322-9)فناوری نانو    342-10) ﺑﻨﮕﺎﻫﻬﺎيﻛﻮﭼﻚو ﻣﺘﻮﺳﻂ    362-11) شرکت فناوران نانومقياس    362-12) پیشینه تحقیق    38فصل سوّم : روش اجرای تحقیق3-1) مقدمه     423-2) روش تحقیق    433-3) متغیرهای تحقیق    453-4) جامعه آماری و نمونه آماری    46   الف )  جامعه آماری     46     ب ) نمونه آماری     483-5)  روش گردآوری اطلاعات    523-6)  اعتبار پرسشنامه    543-7)  روش تحقیق    55فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات4-1)مقدمه    584-2) بخش اول آمار توصیفی    594-2-1) توصیف متغیر جنسیت    594-2-2) توصیف متغیر سن مشتریان    614-2-3) توصیف متغیر تحصیلات    634-2-4) توصیف متغیر عامل محصول    654-2-5) توصیف متغیر عامل قیمت    664-2-6) توصیف متغیر عامل توزیع (مکان)    674-2-7) توصیف متغیر ترفیع    684-2-8) آماره های توصیفی متغیرهای به کار رفته در تحقیق    704-2-9) توصیف میزان فروش شرکت های نانوئی    704-3 ) بخش دوم: آمار استنباطی    734-3-1)تجزیه و تحلیل داده ها    734-3-2)آزمون نرمال بودن داده ها    744-4)آزمون فرضیات    754-4-1)فرضیه1    754-4-2)فرضیه 2    764-4-3)فرضیه 3    774-4-4)فرضیه 4    784-5) مقایسه فروش شرکت ها    79فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات5-1)مقدمه     82نتایج آمار توصیفی و استنباطی5-2) تحلیل مشخصات دموگرافیک پاسخ دهندگان    835-2-1) متغیر جنسیت    835-2-2) متغیر سن    845-2-3) متغیر تحصیلات    845-3) میزان فروش    865-4) عامل قیمت    875-5) عامل توزیع (مکان)    885-6) عامل ترفیع    89پیشنهاد براساس یافته های تحقیق    905-7) پيشنهادات تحقيقات آتي    935-8) محدودیت های پژوهش    95چکیده به زبان انگلیسی    97منابع و مأخذ    98پیوست ها     105پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان تجزیه و تحلیل آمیزه بازاریابی پروژه بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی با درکی از میزان فروش شرکتهای متوسط و کوچک دانش بنیان مقاله بررسی رابطه بین ع

  • مبانی نظری يژوهش معنای زندگی

    مبانی نظری يژوهش معنای زندگی دانلود مبانی نظری يژوهش معنای زندگی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل معنای زندگی 2 - 3 - 1 . رابطه معنای زندگی و خوش بینی با بهزیستی ذهنی سوابق مربوطه…

  • مطالعه ارتباط اجزاء سرمایه فکری با عملکردمدیریت ارتباط با مشتریان CRM کارکنان بانک سپه

    مطالعه ارتباط اجزاء سرمایه فکری با عملکردمدیریت ارتباط با مشتریان CRM کارکنان بانک سپه برچسب ها: سرمایه های انسانی سرمایه های ساختاری سرمایه های ارتباطی مدیریت ارتباط با مشتریان رفتن به سایت اصلی مطالعه ارتباط اجزاء سرمایه فکری با عملکردمدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) (فصل 2)

    pdf,چارچوب نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدact,دانلود مباني نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act,درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد,کتاب درمان act,مباني نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش…

  • پاورپوینت انرژی هیدرولیک

    پاورپوینت انرژی هیدرولیک دانلود پاورپوینت انرژی هیدرولیک دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت انرژی هیدرولیک ،در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در ساعات پیک تولید آبی همواره رل مهمی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها برچسب ها: تاریخچه ماهواره تلویزیونیتاریخچه ماهواره در ایرانکاربرد ماهواره هاماهواره فضاییسرنوشت ماهواره ها پس از اتمام ماموریتنام ماهواره های دور زمینماهواره خانگی چیستماهواره تلویزیونی چیست رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس

    پاورپوینت اعتماد به نفس دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن پاورپوینت: برای رسیدن به اعتماد به نفس علاوه بر پشتکار و عدم سستی و مشورت با…

  • پاورپوینت استان تهران

    پاورپوینت استان تهران دانلود پاورپوینت استان تهران دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان تهران؛ در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت: فارس‌زبان‌ها، آذری‌ها، مازنی‌ها،…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق منبع کنترل ،…

  • پاورپوینت مطالعه بیماری مالیخولیا

    پاورپوینت مطالعه بیماری مالیخولیا دانلود پاورپوینت مطالعه بیماری مالیخولیا دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مطالعه بیماری مالیخولیا،در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: خودبیمارانگاری: ترس یا باور بیمارگونه مبنی بر ابتلا…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق هوش معنوی و تعارف آن از دیدگاههای مختلف دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش…

  • شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن

    شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن برچسب ها: تقاضای پنهان بانک تجارت مدل یابی معادلات ساختاریپایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف ارزشيابي آموزشی (فصل دوم)

    ادبیات نظری ارزيابي اثربخشي آموزش,الگوهاي ارزيابي اثربخشي آموزش,پیشینه پژوهش ارزشيابي آموزشی,پیشینه تحقیق ارزشيابي آموزشی,دانلود مبانی نظری ارزشيابي آموزشی,فصل دوم پایان نامه ارزشيابي آموزشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف ارزشيابي آموزشی (فصل دوم) از سایت دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری برون سپاری

    پیشینه و مبانی نظری برون سپاری دانلود پیشینه و مبانی نظری برون سپاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل برون سپاری امروزه بسیاری از سازمانها برای حفظ مزیت رقابتی خود در بازارهای جهانی وکاهش…

  • ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و رویکردهای صمیمیت زناشویی (فصل دوم )

    ادبیات نظری صمیمیت زناشویی,چارچوب نظری صمیمیت زناشویی,فصل دوم پایان نامه صمیمیت زناشویی,مبانی نظری صمیمیت زناشویی,نظریه ها و رویـکردهای صمیمیت زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق نظریه ها و رویکردهای صمیمیت زناشویی (فصل دوم ) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اقلیم در بروز تصادفات رانندگی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اقلیم در بروز تصادفات رانندگی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نقش عوامل اقلیم در بروز تصادفات رانندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 12 2 -…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت اقتصادی

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت اقتصادی دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعي عدالت اقتصادي 1 - 4 . عدالت اقتصادي از منظر امام…

  • فیلم آموزش کامل درس ششم زبان انگلیسی هشتم (My village: روستای من)

    آموزش زبان انگلیسی,درس ششم زبان هشتم,زبان انگلیسی به زبان ساده,زبان انگلیسی پایه هشتم,زبان انگلیسی دوم راهنمایی دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس ششم زبان انگلیسی هشتم (My village: روستای من) از سایت دانلود فایل کتاب زبان انگلیسی پایه هشتم…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سواد مالی و رفاه مالی,پیشینه پژوهش سواد مالی و رفاه مالی,پیشینه تحقیق سواد مالی و رفاه مالی,چارچوب نظری سواد مالی و رفاه مالی,فصل دوم پایان نامه سواد مالی و رفاه مالی,مبانی نظری سواد مالی و رفاه مالی دانلود…

  • پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه

    پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه دانلود پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچه دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : پاورپوینت و اسلاید درمورد مورچهتعداد صفحه و اسلاید 48 صفحه فرمت فایل PPTX و PDF بخشی از متن…

  • پاورپوینت تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی

    پاورپوینت تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی برچسب ها: تأثير فرهنگ و تمدن اسلامي در شكل گيري تمدن مدرن غربتاثیر اسلام بر تمدن اروپاتاثیر پزشکی اسلامی در تمدن غربتاثیر ریاضیات اسلامی در تمدن غربتاثیر اسلام در پیشرفت تمدن اسلامیتحقیق برای…

  • بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا

    بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا برچسب ها: بازی درمانیمهارت های ارتباطیکودکان درخودماندهکودکان استثناییبررسی تاثیر بازی درمانی شناختیرفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 107 ساله با عملکرد بالاویژگیهای اصلی اختلال درخودماندگیمهارتهای…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدارس هوشمند(فصل دوم)

    ادبيات نظري مدارس هوشمند,پيشينه پژوهش تاسیس,چارچوب ادبيات نظري مدارس هوشمند,چارچوب نظري مدرسه های هوشمند,دانلود مباني نظري هوشمند سازی مدرسه,مباني نظري مدرسه های هوشمند,مباني نظري و پيشينه پژوهش مدارس هوشمند,مبانی نظری رایگان هوشمند سازی مدرسه دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • تحقیق بررسی راهکارهای ایجاد طرح و نقش مدرن در منسوجات بافتی طرح دار (مبلمان)

    پروژه مدرنیسم و ظهور آن در عرصه های هنری,تحقیق بررسی راهکارهای ایجاد طرح و نقش مدرن در منسوجات بافتی طرح دار (مبلمان),دانلود راهکارهای ایجاد طرح و نقش مدرن در منسوجات بافتی طرح دار (مبلمان),مقاله تاریخچه مبلمان و منسوجات بافتی طرح…

  • ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2)

    ادبیات نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم ارزیابی عملکرد کارکنان (فصل2),پيشينه پژوهش معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,دانلود مباني نظري تعریف ارزیابی عملکرد,فصل دوم پا,مباني نظري تاریخچه ارزیابی عملکرد دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • تحقیق رقابت در بازار کار

    بازار کار,رقابت دانلود فایل اصلی تحقیق رقابت در بازار کار از سایت دانلود فایل تحقیق رقابت در بازار کار در حجم 70 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:نقاط قوت و ضعف داخلي:مقدمه:نقاط…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و نظریه های تعارض والد - فرزند (فصل 2)

    بررسی رابطه‌‌ی تعارض والد‌,پيشينه تحقيق تاثیرآموزش حقوق متقاب,تاب‌آوری,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فرزند با اعتیاد,‌فرزند و خودپنداره‌‌ی,مباني نظري رابطه تعارض والد,مقاله رابطه تعارض والد,نوجوان دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش…

  • تحقیق رضایتمندی شغلي كاركنان و روشهای مدیریت مدیران

    رضایتمندی شغلی و روشهای مدیریت دانلود فایل اصلی تحقیق رضایتمندی شغلي كاركنان و روشهای مدیریت مدیران از سایت دانلود فایل تحقیق  رضایتمندی  شغلي كاركنان و روشهای مدیریت مدیران در حجم 87 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و…

  • بررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی دانشجویان

    بررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی دانشجویان برچسب ها: نیازهای بنیادی روانیطرحواره های ناسازگار اولیهاختلال تنظیم هیجانیبررسی رابطه ارضاء نیازهای بنیادی روانی و طرحواره های ناسازگار اولیه با اختلال تنظیم هیجانی…

  • تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی

    ابعاد سازگاري,اختلافات زن,پایان نامه سازگاری زناشویی,تحقیق بررسی تفاوت سازگاری زنان و کودکان درخانواده های درگیر طلاق رسمی و طلاق عاطفی,تعارض ناشي از طلاق عاطفي,عوامل موثر بر اختلاف زناشويی,مبانی نظری سازگاری,مبانی نظری طلاق,نظريه هاي طلاق دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تفاوت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فضاهای آموزشی و فرهنگی همساز با اقلیم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1…

  • پاورپوینت درباره نرم افزار شبیه سازی کامپوتری mold flow

    پاورپوینت درباره نرم افزار شبیه سازی کامپوتری mold flow دانلود پاورپوینت درباره نرم افزار شبیه سازی کامپوتری mold flow دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت درباره نرم افزار شبیه سازی کامپوتری mold…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش تکانشگري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : تکانشگري 2 - 1 - 2 - 1 تکانه 2 - 1 - 2…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق همگرایی و نظریات مربوط به آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................................ 25 بخش اول…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال

    برنامه فیزیکی طراحي معماري مدرسه فوتبال,پایان نامه معماري طراحي مدرسه فوتبال,رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,طراحي معماري مدرسه فوتبال,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري مدرسه فوتبال,مطالعات و رساله معماري طراحي مدرسه فوتبال,معماري مدرسه فوتبال دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي…

  • مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد و زوجین عادی -پايان نامه

    مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد و زوجین عادی -پايان نامه برچسب ها: ویژگی¬های شخصیتی شادکامی سوء مصرف کننده مواد رفتن به سایت اصلی مقایسه ویژگی¬های شخصیتی و شادکامی در بین زوجین مصرف کننده مواد…