بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان

ابعاد مديريت کلاس,بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان,پایان نامه تاثير سبکهای مدیریت بر فراشناخت,پایان نامه سبکهای مدیریت,سبکهاي مديريت کلاس,مبانی نظری فراشناخت,مهارتهاي يادگيري شناختي وفراشناختي
دانلود فایل اصلی بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان از سایت

دانلود فایل

تحقیق حاضر با عنوان بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان از سری تحقیق های رشته روانشناسی
میباشد. این تحقیق با گرایش مشاوره مدرسه در 190 صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:مقدمه در قرن حاضر پيشرفت فناوري، تغييرات سريع، و پديده جهاني شدن بر تمام ابعاد فرهنگي،  سياسي، اجتماعي و اقتصادي جوامع بشري تاثير زيادي گذاشته است. همگام با اين تغييرات رو به رشد، انتظارات جامعه از آموزش و پرورش نيز هر روز تغيير يافته و باعث  شده تا دست اندرکاران، مسئوولين آموزش و پرورش، مديران مدارس و معلمان پاسخگويي به نيازهاي دانش‌آموزان، اولياء، بازار کار و جامعه را در الويت کار قرار دهند. از آنجا که اکثر اوقات دانش‌آموزان، در کلاس درس مي‌گذرد، پاسخگويي به  انتظارات، خواسته‌ها و نيازهاي افراد ذينفع از طريق تعامل معلم و دانش‌آموز در کلاس  درس نمود مي يابد و مردم نتايج، پيامدها، کارايي و اثربخشي نظام تعليم وتربيت را متوجه شيوه تدريس،  کلاسداري و تعامل در کلاس مي‌دانند.  يکي از عواملي که امروزه، مديران وسياستگذاران آموزش وپرورش به عنوان موضوعي مهم و اساسي بدان توجه  دارند، عامل  مديريت  کلاس است که از دير باز به عنوان پيچيده ترين  موضوع در بهبود کيفيت آموزش شناخته شده است. مديريت کلاس مقدمه و پيش نياز آموزش است. معلم مي‌تواند با شناخت و اجراي مديريت صحيح، تاثير و کارايي  تدريس را افزايش و مشکلات رفتاري دانش‌آموزان را کاهش دهد. هدف اصلي مديريت کلاس، همانند هدف آموزش « خود رهبر شدن دانش‌آموزان است». هدف اين است که دانش‌آموز به جاي آنکه به کنترل خارجي نياز داشته باشد بتواند آگاهانه رفتار خويش را کنترل کند  و رفتارمطلوب جزئي از شخصيت اوشود (بهاري، 1379، 37). هدف از روش‌هاي اداره کلاس، فراهم کردن جوي است که در آن تدريس راحت تر صورت  پذيرد. آنچه در اداره موثر کلاس درس همواره بايد مدنظر باشد، الويت تاکيد بر پيشگيري از بدرفتاري نسبت به مقياس‌هاي تسکين دهنده، مانند تنبيه است. مشکلات بالقوه رفتاري بايد شناخته شود تا با اعمال روشهاي صحيح در کلاس از پيشروي آنها جلوگيري گردد . به اعتقاد بسياري از معلمان ومديران مسائل مربوط به انضباط، کنترل و اداره کلاس مهمترين علل ناموفق بودن معلمان است. هنگامي‌كه بيشتر وقت کلاس صرف مشکلات انضباطي شود بطور عملي زمان کمتري براي تدريس و يادگيري دروس باقي مي ماند(رضايي، 1383، 10). گزارشها نشان داده است که بيش از 50%  درصد زمان کلاس صرف مسائل انضباطي واداره کلاس مي‌شود (اليز، 2003). مربيان برجسته هميشه تاکيد داشتند کيفيت آموزش، يک عامل  کليدي و موثر بر رفتاردانش‌آموزان و موفقيت آنهاست. اما در رويکردهاي  نوين به آموزش، نقش دانش‌آموز در فرايند ياددهي – يادگيري افزايش يافته است، و توسعه مهارتها و تواناييهاي دانش‌آموزان براي پذيرش مسئوليت يادگيري خود هدف واقع شده است، درنتيجه چگونگي واکنش معلم به بدرفتاري دانش‌آموزان به دليل تاثير فراوان بر عملکرد آن اهميت يافته است چنانکه يک شيوه اثربخش مي‌تواند سبب افزايش جايگاه دانش‌آموزان در کلاس و يا عزت نفس آنها شود وآنها را به پذيرش مسئوليت خود ترغيب کند (جانز، 1990). بنابراين تغييرات ساده درفنون برنامه درسي و آموزشي، براي خلق يک محيط مبتني بر نيازهاي دانش‌آموزان و خلق يک جامعه يادگيري درکلاس کافي نيست؛ بلکه براي فراهم کردن چنين محيط  همکارانه‌اي در کلاس نيازمند تئوري مديريت کلاس هستيم (مارتين، 2003). بنابراين لازم است در اين خصوص فنون و ويژگيهاي مورد نياز مديريت کلاس شناسايي و تبيين گردد،  تا مورد استفاده همه کساني که با آموزش و پرورش سرو کار دارند قرار گيرد.بيان مسالهبا اهميت يافتن نقش دانش‌آموز درفرايند ياددهي – يادگيري متغيرهاي دانش‌آموزي  اعم از انگيزه، استعداد، تواناييهاي شناختي و فراشناختي، دانش، مهارت فرد و غيره به عنوان عوامل موثر بر يادگيري مطرح شدند. وانگ  و همکاران (1990) در يک فراتحليل جامع برمتون و تحقيقات مربوط به يادگيري، دريافتند که، متغيرهاي دانش‌آموزي نسبت به ديگر متغيرهاي موثر بر يادگيري الويت داشته و از اين بين، عامل توانايي فراشناختي دانش‌آموزان با بالاترين نمره در بين کل متغيرها بعنوان يک عامل بسيار مهم بر يادگيري شناخته شده که در متون علمي معاصر تاکيد فراواني برآن شده است. (وانگ و همکاران، 1990). طبق جديدترين تئوريهاي يادگيري، کيفيت يادگيري بستگي به تواناييهاي يادگيرندگان در هدايت و جهت دهي  به يادگيري خودشان، توسعه مهارتهاي پرسشگري، يادگيري تفکر و کنترل فرايندهاي يادگيريشان دارد؛ در اين بين « مهارتهاي فراشناختي » مفاهيم اصلي و کليدي هستند. اصطلاح فراشناخت براي اولين با در سال 1976 توسط جان فلاول وارد حيطه روان شناسي شناختي شد؛ وي اين اصطلاح را به عنوان هر گونه دانش يا عمل شناختي که موضوع آن فعاليتهاي شناختي وتنظيم آن است تعريف مي‌كند. درحيطه روانشناسي شناختي فراشناخت دو بعد اساسي را در بر مي‌گيرد؛ دانش فراشناختي  و مهارتهاي کنترل شناخت يا خود – تنظيمي  (مک يوزد، 1997). به گفته فلاول (1988) بعد اول شامل دانش و باورهاي فرد درباره عوامل و متغيرهايي است که با هم در فرايند شناختي تعامل دارند، که اين عوامل يا متغيرها عبارتند از دانش درباره تواناييهاي خود، ويژگيهاي تکليف و راهبردهاي شناختي است. و جزء دوم تنظيم شناختي است که اشاره به فرايندهايي دارد که شناخت را هماهنگ مي‌كنند. اين بعد شامل مهارتهاي فراشناختي است و در انواع فعاليتهاي شناختي از جمله رد وبدل کردن اطلاعات بصورت کلامي، نوشتن، فراگيري زبان، ادراک، توجه حافظه، حل مساله، شناخت اجتماعي و اشکال مختلف خود آموزي و کنترل خود نقش مهمي‌بازي مي‌كند (فلاول، 1377، 170). اين مهارتها عبارتند از ؛ برنامه ريزي، سازمان دهي، مديريت اطلاعات، ارزيابي واشکال زدايي  (اسکراو، 1994). اسکراو  و مشمن ، گستره وسيعي ازمتغيرها را در شکل گيري فراشناخت موثر ميدانند و معتقدند سه عامل در ايجاد و پايه گذاري فراشناخت فرد دخالت دارد؛  يادگيري‌هاي فرهنگي ،  ساخت يابي فردي  و تعامل با همگنان . نظريه‌هاي فراشناختي فرد از دروني شدن فرهنگ از طريق يادگيري اجتماعي ساخته مي‌شود و مفاهيم مشترک اجتماعي از طريق آموزش رسمي و غير رسمي‌به کودکان انتقال داده مي‌شوند. بنابراين خود افراد نيز ساختارهاي مشخصي را بنا مي‌كنند تا مهارتها و راهبردهاي شناختي خود را توسعه و دانش فراشناختي خود را تنظيم  کنند و نيز بتوانند شرايطي را بوجود آورند تا در يادگيري، خود تنظيم شوند. تعامل همگنان شامل يک فرايند سازمان دهي اجتماعي است و از انتقال فرهنگي و ساخت فردي متمايز است. همگنان شامل افرادي داراي سطح مشابه شناخت هستند که تعامل با آنان باعث افزايش عملکرد فرد درتکاليف شناختي مي‌شود (اسکراو، 1995). با توجه به نقش اين عوامل، شکل گيري مهارتهاي فراشناختي را درکلاس بايد در ارتباط با محدوده وسيعتري از متغيرهاي کلاس درس بررسي کرد. کميت و کيفيت تعاملات و ارتباطات  دانش‌آموزان با يکديگر و با معلم، شيوه‌هايي که جهت کنترل فعاليتها و رفتار دانش‌آموزان اعمال ميشود همچنين  آموزش، همگي مي‌توانند عواملي اثرگذار بر ميزان تحقق مهارتهاي فراشناختي  دانش‌آموزان باشد. اين متغيرها  که درمجموع به آنها مديريت کلاس  گفته مي‌شود، به وجود آورنده  محيط روان شناختي – اجتماعي کلاسي‌اند و ميتوانند  اثرات متفاوتي بر درک يادگيرنده ازخود وتوانايي او در کنترل يادگيري و نظام شخصي بگذارند(مارتين، 1996).معلمان بر اساس نگرشها و باورهايشان در خصوص ماهيت رفتار دانش‌آموزان شيوه‌هاي گوناگوني از مديريت در کلاس را بکار مي‌برند که هرکدام مي‌تواند اثرات متفاوتي بر عملکرد دانش‌آموزان بگذارد. پژوهشگران با مشاهده رفتار معلمان شيوه‌هاي مختلفي از مديريت کلاس گزارش داده‌اند. آنچه براي پژوهشگران در اين حيطه اهميت دارد، شناخت تفاوتهاست؛  اينکه چه شيوه‌اي از مديريت کلاس موثر و مفيد است. گليکمن  و تامشاير  (1980) و ولفگانگ  (1995) با توجه به سه متغير مديريت کلاس يعني؛ مديريت آموزش ، مديريت رفتار  و مديريت افراد ، در يک پيوستار، سه رويکرد به مديريت کلاس را شرح ميدهند؛ رويکرد غيرمداخله گرايا ن، رويکرد تعامل گرايان ، و رويکرد مداخله گرايان . در رويکرد غير مداخله گرايان با فرض اينکه افراد بر اساس فطرت وذات خود رفتارمي‌كنند وتربيت فقط فراهم کردن زمينه براي بروز اين استعداد‌هاي ذاتي است، اعتقاد بر اين است که کنترل کمي‌بر فعاليتهاي دانش‌آموزان اعمال ميشود. از طرفداران اين سبک مي‌توان، گردن  (1991). و هيم‌گيوت  (1972) را نام برد. اما درمقابل، رويکرد مداخله گرايان بر اين مفروضه استوار است که محيط بيروني، رشد را شکل مي‌دهد؛ و تغيير رفتار پايه تئوريک انديشه اين مکتب است. کانتر (1992) بيان مي‌كند انضباط يک نمونه از ايدئولوژي مداخله گرايان است. دراين سبک هدايت وکنترل زيادي بر دانش‌آموزان صورت مي‌گيرد. چند نمونه از طرفداران مداخله گرايي عبارتند از؛ لي کانتر  (1992) و فردريک جانز (1987).رويکرد تعامل گرايان در بين دو سبک بالا قرار دارد که هم بر فعاليتهايي که افراد براي تغيير محيط انجام  مي‌دهند وهم بر تاثير عوامل محيطي بر افراد تاکيد دارند. در چنين فضاي مديريتي، فرصت براي تعامل دانش‌آموزان و معلم بيشتر است و دانش‌آموزان شانس بيشتري براي کنترل مطلوب بر فعاليتهاي خود دارند. اصول نظري اين سبک توسط آلفرد آدلر و دريکرز توسعه يافته است. (مارتين و بالدوين، 2000).معلمان طبق باورهايشان درباره يادگيري و رشد دانش‌آموزان شيوه خاصي از مديريت را در کلاس اعمال مي‌كنند و بر اين اساس که کدام رويکرد بر اعتقادات وعمل آنان مسلط است سبک مديريتي آنان مشخص ميشود و هر سبک با ايجاد شرايطي خاص ومتفاوت در جو اجتماعي کلاس مي‌تواند تاثير متفاوتي بر رشد مهارتهاي فراشناختي دانش‌آموزان بگذارد. فهرست مطالب بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان به شرح زیر می باشد:فصل اول :  کليات تحقيق1- 1 مقدمه1-2 بيان مساله1-3  اهميت مساله1-4   اهداف تحقيق1-5 سئوالات تحقيق1-6 تعاريف نظري و عملياتيتعاريف نظريتعاريف عملياتيفصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق2-1مقدمه2-2 مباني نظري تحقيق2-2-1تعاريف مديريت کلاس       2-2-2   اهداف مديريت کلاس2-2-3   سازمان دهي و مديريت کلاس2-2-4    ابعاد مديريت کلاس2-2-5   فنون مديريت کلاس2-2-6 موانع مديريت کلاس درس2-2-7   خلاصه‌اي از اصول سه سبک ايجاد نظم و انضباط در کلاس2-2-8   تئوريهاي مديريت کلاس2-2-9 سبکهاي مديريت کلاس2-2-10 اصول کلي مديريت کلاس2-2-11 فراشناخت2-2-12- تعاريف فراشناخت2-2-13 ابعاد فراشناخت2-2-14 آموزش مهارتهاي يادگيري شناختي وفراشناختي2-2-15 نظراتي در باب ارتقا ء فراشناخت2-3 پيشينه تحقيقات انجام يافته 2-3-2 تحقيقات خارجي2-4 نتيجه گيريفصل سوم : روش تحقيق3-1 روش پژوهش3-2 جامعه آماري3-3 طرح نمونه گيري3-4 ابزار جمع آوري اطلاعات3-4-1 پرسشنامه مديريت کلاس3-4-2 روايي و پايايي3-4-3پرسشنامه فراشناخت4-4-3 روايي و اعتبار3-5 روش تجزيه و تحليل داده‌هافصل چهارم : تجزيه و تحليل داده هاتجزیه و تحلیل داده ها4-1 مقدمه4-2 بخش توصيفيفصل پنجم : نتايج تحقيق5-1 جمع‌بندي5-2 بحث و تفسير5-3 محدوديت‌هاي تحقيق5-4 پيشنهادهاي تحقيق5-4-1 پيشنهاد به سياستگذاران و مسئولين 5-4-2 پيشنهاد به مديران و دبيران5-4-3 پيشنهاد به پژوهشگران بعديپيوستها وضمائمپرسشنامه مديريت کلاسپرسشنامه فراشناختپرسشنامه مديريت کلاسمنابع فارسيفهرست منابع فارسیفهرست منابع انگلیسی

برچسب ها:
بررسی مقايسه تاثير سبکهای مدیریت کلاس بر روی رشد فراشناخت دانش آموزان پایان نامه سبکهای مدیریت مبانی نظری فراشناخت پایان نامه تاثير سبکهای مدیریت بر فراشناخت ابعاد مديريت کلاس سبکهاي مديريت کلاس مهارتهاي يادگيري شناختي وفراشناختي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران رشته علوم تربیتی و روانشناسی

در قالب word و قابل ویرایش

  • ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب، انواع و دیدگاههای مختلف آن (فصل دوم)

    ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب,ادبیات نظری تحقیق افسردگی و اضطراب و دیدگاههای مختلف آن,انواع و دیدگاههای مختلف آن,انواع و دیدگاههای مختلف افسردگی و اضطراب,پیشینه نظری اضطراب,چارچوب نظری اضطراب و افسردگی,فصل دوم تحقیق افسردگی و اضطراب دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی درمانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن,پیشینه نظری موسیقی و عناصر آن,چارچوب نظری موسیقی و عناصر آن و موسیقی درمانی,دانلود مبانی نظری موسیقی درمانی,فصل دوم پایان نامه موسیقی و عناصر آن,موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری موسیقی و عناصر آن،موسیقی…

  • مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران

    مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران دانلود مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری انگیزش و مدیریت و مدیران فصل دوم بررسی مبانی نظری و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی روش های سرمایه گذاری خارجی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی روش های سرمایه گذاری خارجی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی روش های سرمایه گذاری خارجی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1ـ2 مقدمه ........................................................................................................................................................................ 2ـ2 روش های سرمایه گذاری خارجی…

  • پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن

    پاورپوینت تفسير موضوعي قرآن برچسب ها: تفسير موضوعي قرآن جوادي آمليتفسیر موضوعی قرآن pdfتفسیر موضوعی قرآن قرائتیتفسیر موضوعی قرآن چیستتحقیق تفسیر موضوعی قرآنتفسیر موضوعی قرآن جمعی از نویسندگانتفسیر موضوعی قرآن پیام نورتفسیر موضوعی قرآن مکارم شیرازی رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری جوی عاطفی،عزت نفس

    مبانی نظری جوی عاطفی،عزت نفس دانلود مبانی نظری جوی عاطفی،عزت نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری جوی عاطفی ، عزت نفس فصل دوم - بررسي پيشينه وادبيات پژوهش بررسي آخرين پژوهش…

  • دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم و نظریات مشارکت مردمی (فصل2)

    پيشينه پژوهش مشارکت شهروندان در امور شهری,پيشينه تحقيق نظریه های مشارکت مردم,دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم و نظریات مشارکت مردمی,دانلود مباني نظري مشارکت شهروندی,مباني نظري دیدگاه های مشارکت مردمی,مباني نظري مديريت مشارکت مردمی در مدی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت نگاهی به سلسله قاجاریه و تاریخ آن

    پاورپوینت نگاهی به سلسله قاجاریه و تاریخ آن برچسب ها: خاندان قاجار کجا هستندعلت مرگ احمد شاه قاجارنقشه ایران در زمان قاجاربازماندگان قاجارتاریخ قاجاریه pdfبهترین شاه قاجارایل قاجار در حال حاضراحمدشاه قاجار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نگاهی به سلسله…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقشهای سبکهای رهبری و فرهنگ سازمانی

    ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقشهای سبکهای رهبری و فرهنگ سازمانی دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقشهای سبکهای رهبری و فرهنگ سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 10 فرهنگ سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار (فصل 2) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش (فصل دو) بازار سرمایهدانلود مبانی نظری بازار سرمایه چیستچارچوب نظری بازار پولمبانی نظری بورس اوراقمبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار…

  • دانلود مقاله استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت مدل سازی فرآیند سرخ کردن مواد غذایی

    پایان,پروژه استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت مدل سازی فرآیند سرخ کردن مواد غذایی,تحقیق استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت مدل سازی فرآیند سرخ کردن مواد غذایی,دانلود مقاله استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی جهت مدل سازی فرآیند…

  • تحقیق بررسی تطبیقی هنرکاشی کاری در معماری دوره صفویه

    پروژه بررسی تطبیقی هنرکاشی کاری در معماری دوره صفویه,تحقیق بررسی تطبیقی هنرکاشی کاری در معماری دوره صفویه,تحقیق مسجد شیخ لطف اله,تحقیق معماری دوره صفویه,تحقیق هنر کاشیکاری,مقاله معماری اسلامی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تطبیقی هنرکاشی کاری در معماری دوره صفویه…

  • رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)

    رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان) برچسب ها: پایان نامه رابطه تلاطم محیطی با تفکر استراتژیک در بین (مورد مطالعه بنگـاه‌های کوچک و متوسط شهرستـان کاشان)پروژه رابطه تلاطم محیطی با…

  • گزارش کارآموزی در مخابرات

    مخابرات دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی در مخابرات از سایت دانلود فایل گزارش کارآموزی در مخابرات در حجم 38 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر: فهرستتاریخچه مخابرات.4 چکیده.5 APACHE.6 PHP ..7 JAVA SCRIPT.9…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد مدیران سازمان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد مدیران سازمان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد مدیران سازمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق عملکرد مدیران سازمان فصل دوم 15 پيشينه و ادبيات…

  • ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از مدل ترکیبی BSC و QFD

    ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از مدل ترکیبی BSC و QFD برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن گسترش کارکرد کیفیتارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تاسیس شرکت تولیدی نرم افزار های کامپیوتری

    احداث شرکت تولید کننده نرم افزار,دانلود پروژه کارآفرینی رشته کامپیوتر,دانلود طرح توجیهی نرم افزار های کامپیوتر,طرح توجیهی,طرح توجیهی تاسیس شرکت تولید نرم افزار,طرح توجیهی تولید نرم افزار های کامپیوتری,طرح کسب و کار تولید نرم افزار های کامپیوتری دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش

    مبانی نظری جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش دانلود مبانی نظری جابجایی مقام و حقوق و دستمزد، عملکرد کارکنان، آموزش و پرورش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع غذایی در کارخانه تولید کنسرو ماهی

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته صنایع غذایی در کارخانه تولید کنسرو ماهی برچسب ها: گزارش کاراموزي کارخانه توليد کنسرو ماهيکاراموزي کارخانه توليد کنسرو ماهيکارورزي کارخانه توليد کنسرو ماهيدانلود گزارش کارآموزي کارخانه توليد کنسرو ماهيکارخانه توليد کنسرو ماهيکارخانه توليد کنسرو ماهي…

  • مبانی نظری اعتیاد و اختلالات مصرف مواد (فصل دوم)

    ادبیات نظری اعتیاد و اختلالات مصرف مواد,چارچوب نظری اعتیاد و اختلالات مصرف مواد,دانلود تئوری های اعتیاد و اختلالات مصرف مواد,دانلود مبانی نظری اعتیاد و اختلالات مصرف مواد,روانشناسی اعتیاد و اختلالات,فصل دوم پایان نامه اعتیاد و اختلالات مصرف مواد دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری کانون کنترل سلامت ، منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری کانون کنترل سلامت ، منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری کانون کنترل سلامت ، منبع کنترل، افسردگی و پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله

    پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دانلود پیشینه و مبانی نظری آسیب پذیری مناطق شهری و ارائه الگوی بهینه جهت کاهش خسارت در برابر زلزله دسته بندي :…

  • مبانی نظری سخت رویی،نامیدی

    مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دانلود مبانی نظری سخت رویی،نامیدی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری سخت رویی ، نامیدی فصل دوم : پيشينه و ادبيات تحقيق 14 مقدمه 15 تعريف سخت رويي…

  • شهرک و مجتمع مسکونی

    شهرک و مجتمع مسکونی دانلود شهرک و مجتمع مسکونی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل شهرک و مجتمع مسکونی فهرست شهرک شوشتر نوHabitat67Kanchanjunga آپارتمان / چارلز کوریا Spittelau viaductsفازهای 1و2و3شهرک اکباتان آپارتمان مسکونی مارسیRokko شوشتر نو- نگاهی…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو

    دانلود طرح توجیهی چراغ ماشین,طرح توجیهی تولید چراغ خودرو,طرح توجیهی و کارآفرینی تولید چراغ جلو خودرو,طرح تولید چراغ خودرو,طرح کارافرینی تولید لامپ ماشین,طرح کسب و کار تولید چراغ ماشین,کارآفرینی ساخت چراغ اتومبیل,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت روشهای مقابله با زلزله در ساختمانها

    پاورپوینت روشهای مقابله با زلزله در ساختمانها برچسب ها: اقدامات لازم برای مقابله با زلزلهپیشگیری از زلزلهراه های ایمنی در مقابل زلزلهراه های مقابله با زلزله در ژاپنمقابله با زلزله در منزلمقابله با زلزله در آپارتمانآمادگی برای مقابله با زلزلهزلزله…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی معدن کائولن

    پروژه کارافرینی تولید کائولن,پروژه کارافرینی معدن کائولن,دانلود طرح توجیهی معدن,دانلود طرح توجیهی معدن کائولن,طرح توجیه فنی معدن کائولن,طرح توجیهی معدن کائولن,طرح کارافرینی معدن کائولن,طرح کسب و کار تولید معدن کائولن,معدن کائولن دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی معدن کائولن…

  • پاورپوینت درس اول بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان)

    پاورپوینت درس اول بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) برچسب ها: پاورپوینت درس اول بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس اول بشمار و بگو(ریاضی اول دبستان) دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد

    مقایسه گرایش به انواع مواد مخدر بر اساس ویژگی های شخصیتی در دانشجویان زن و مرد دانشگاه پیام نور واحد برچسب ها: تیپ شخصیت اعتیاد مواد مخدر سیگار الکل تسبیح (مواد مخدر جدید) رفتن به سایت اصلی مقایسه گرایش به…

  • پاورپوینت رحلت پیامبر (ص) و واقعه سقیفه

    پاورپوینت رحلت پیامبر (ص) و واقعه سقیفه برچسب ها: خلاصه ماجرای سقیفه و جانشینی پیامبردر سقیفه چه گذشتنتایج سقیفهمعنی سقیفهجریان سقیفه و شکل گیری خلافتسقیفه به چه معناستاهداف سقیفه بنی ساعدهسقیفه بنی ساعده pdf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رحلت…

  • ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A

    ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دانلود ادبیات نظری تحقیق تیپ شخصیتی A دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : همهی افراد دارای شخصیت میباشند و شخصیت در…

  • پاورپوینت در مورد قوانین فوتسال

    پاورپوینت در مورد قوانین فوتسال دانلود پاورپوینت در مورد قوانین فوتسال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع قوانین فوتسال؛ در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از…

  • ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد

    ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دانلود ادبیات نظری تحقیق جایگاه اشتباه در متون قانونی جرایم مستوجب حد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل جایگاه اشتباه در متون قانونی…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری

    ادبیات نظری نقش کیفیت زندگی کاری در سلامت روانی,پرسشنامه کیفیت زندگی کاری,پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری,تعریف کیفیت زندگی کاری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت روابط زناشویی,کیفیت زندگی کاری چیست,مباني نظري پايان نامه کیفیت زندگی کاری,مقاله دانلود فایل اصلی دانلود…

  • پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی

    پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی دانلود پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعارضات زناشویی 2 - 2 - 1 - 3 - عوامل تعارض 2 - 2 - 1 - 4…