مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم)

pdf,ارزیابی متوازن چیست,پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن ppt,کارت ارزیابی متوازن,کارت امتیازی متوازن ppt,مبانی نظری ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم),نمونه کارت امتیازی متوازن
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم)در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهدر دهه های اخیر حسابداری مدیریت در زمینه های گوناگون پیشرفتهای قابل توجهی داشته است. سیستم های تولیدی قابل انعطاف، سیستم های تولیدی، ایجاد سیستم های هوشمند و خبره و هوش مصنوعی، استفاده از مجموعه های فازی، ایجاد شبکه های عصبی، سیستم های نوین تولیدی و هزینه یابی از جمله سیستم  ABC   ، سیستم کایزن،  سیستم JIT   ،  سیستم هزینه یابی معکوس،  حسابداری مدیریت استراتژیکSCM))   و ارزیابی متوازن نمونه هایی از این پیشرفتها هستند.تغییرات نوین در اوضاع فعالیتهای تجاری و تولیدی سازمانها، تکنیکهای سنتی ارزیابی عملیات را با مشکل همراه ساخته است. ادبیات نوین حسابداری مدیریت بر استفاده از معیارهای غیر مالی بصورت ابزاری برای غلبه بر اشکالات نسبت داده شده به معیارهای مالی تاکید دارد و در واقع معتقد است، که معیارهای غیر مالی باید در کنار معیارهای مالی استفاده شود. بعنوان نمونه، نیون(2001) پیشنهاد می نماید، که معیارهای عملکرد مالی سنتی باید با معیارهای غیر مالی همانند معیارهایی برای بهره وری، سهم بازار، مسئولیت اجتماعی، گسترش تولیدات و عملکرد کارکنان بصورت مکمل استفاده شود(الهیاری،1387: 27). ارزیابی شرط لازم برای مدیریت است. اگر چیزی را نتوان ارزیابی کرد، نمی توان آنرا مدیریت کرد. کلید دستیابی به بهبود مستمر، توانایی ارزیابی هماهنگ پیوسته عملکرد فرایندهای کلیدی در شرکت است. مدیران ارشد اجرائی می دانند که سیستم ارزیابی سازمان به شدت تحت تاثیر رفتار مدیران و کارکنان است و معیارهای حسابداری مالی سنتی مانند بازده سرمایه گذاری و سود هر سهم ، ممکن است درباره فعالیت های  نوآور و بهبود مداوم، که نیازهای محیط رقابت امروز است، سیگنال های گمراه کننده ای به آنها بدهد. معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد، در عصر رقابت صنعتی به خوبی موثر واقع می شدند ،ولی این معیارها، با توجه به مهارت ها و توانایی هایی که امروز سازمان ها در تلاش برای دسترسی به آنها هستند، نمی توانند موثر باشند. مدیران و پژوهشگران سعی می کردند، تا سیستم های ارزیابی عملکرد را اصلاح کنند. برخی بر « معیارهای مالی مربوط  » و برخی دیگر بر بهبود « معیارهای عملیاتی  » مانند زمان تولید و نرخ ضایعات تمرکز می کردند. با مشاهده و مطالعه در بسیاری از سازمان ها مشخص شده است، که مدیران تنها بر یک سری از معیارها(بدون توجه به سایر معیارها) تکیه نمی کنند و آنها خواستار بکارگیری توازن بین معیارهای مالی و همچنین عملیاتی هستند(Kaplan and Norton,1992:p.19).  سیلک در سال 1998 بیان کرد که تقریباً 60 درصد از هزار شرکت فهرست فورچون در آمریکا، مفهوم ارزیابی متوازن را پذیرفته یا با آن آشنا هستند. ارزیابی متوازن، نیاز بسیاری از 1000 شرکت جزو فهرست فورچون برای ایجاد استراتژی قابل اجرا را برطرف کرده است.ارزیابی متوازن اطمینان می دهد که مقیاس های عملکرد و موضوعات استراتژیک با شاخص های مالی و غیر مالی، عملیاتی و پیشرو و کندرو ، متوازن شده اند. شرکت ها به دنبال تبدیل استراتژی به فعالیت های کلیدی هستند. یک علامت مشخصه بیماری در همه شرکت ها که می تواند باعث کندی پیشرفت آنها شود، ناسازگاری استراتژیک  است. این علامت مشخصه ، خود را به صورت فعالیت های منفصل و غیر متجانس(ناسازگار) در شرکت نمایان می کند و این زمانی است،  که مدیریت برتر اعتقاد دارد شرکت طبق یک استراتژی که هماهنگ با فعالیت های شرکت است، عمل می کند. ناسازگاری استراتژیک در اثر عدم درک صحیح استراتژی به وجود می آید. ارزیابی متوازن تلاش می کند، تا این ناسازگاری را حذف و همه اهداف را با هدف صحیح استراتژی هماهنگ کند(Nair,2004:pp.10-11).  گجراتی، حسینی نسب و الماسی(1385)به بررسی “استفاده از روش ارزیابی متوازن به عنوان پیش نیازی برای شش سیگما: در صنعت فولاد پرداختند و تاثیرات آن را بر سایر روش های مدیریتی در سازمان بررسی نمودند. همچنین به طور خلاصه بیان نمودند که روش ارزیابی متوازن، استراتژی ایجاد ارزش را توصیف کرده و استفاده از منابع را تنظیم می نماید. سپس شش سیگما استراتژی تعریف شده را با استفاده از اطلاعات و ابزارآلات بهبود فرآیند اجرا می کند. در این تحقیق با پیاده سازی روش ارزیابی متوازن، سیاست ها و اهداف سازمان و معیارهای مربوط به آن هدفها استخراج شده و در قسمت اهداف کمی، آن معیارها را به صورت کمی بررسی کرده و با استفاده از روش ارزیابی متوازن، سازمان همواره در جهت اهداف از پیش تعیین شده به پیش می رود. شرکت راک واتر که یک شرکت بین المللی خدمات مهندسی و ساختمانی متخصص در ساخت تاسیسات مهندسی است، با استفاده از ارزیابی متوازن، دیدگاه استراتژی و چهار جزء اساسی سیستم ارزیابی متوازن (مالی، مشتریان، فرآیند داخلی و رشد) را تدوین نمود. به واسطه به کارگیری فن ارزیابی متوازن، شرکت توانست رقابت شدید بین المللی را تحمل نماید، در میان رقبا فوق العاده موفق باشد، با مشتریان خود ارتباط مناسبی برقرار نماید، به تقاضای مشتریان پاسخ مناسب دهد و اهداف استراتژیک را به اقلام مالی مشهود تبدیل نماید(نمازی و رمضانی،1382: 13). روش ارزیابی متوازن امروزه تولید کنندگانی که به تولید محصول می پردازند و هیچ منفعتی را برای مشتریان خود در نظر نمی گیرند، به راحتی قادر به ادامه فعالیت نیستند. اساس فعالیت هر سازمان، تولید برای مشتریان است. نیازها و الزامات در حال رشد و در حال تغییر مشتریان، گونه تازه ای از مدیریت را از سازمان ها تقاضا می کند، بطوری که بتواند اثر بخشی فعالیتها را برآورده کند، استراتژی را مورد بازبینی قرار دهد و بتواند وظیفه رهبری را برای هر بخش یا سلول از سازمان، بخوبی انجام دهد. ارزیابی متوازن ابزاری است، که تصویر روشنی را از نواحی متفاوت فعالیت سازمان ارائه می کند و اطلاعات دقیقی را درارتباط با موضوعات مشاهده شده در اختیار مسئولان سازمان قرار می دهد. با این مقصود، ارزیابی متوازن سیستم منسجمی از معیارهای مالی و غیر مالی را جهت تعیین جایگاه سازمان مورد استفاده قرار می دهد(Michalska,2005:p.752). ارزیابی  متوازن یکی از آخرین پدیده های مهم قرن بیستم در حسابداری مدیریت است، که آثار مطلوب آن در آینده، در زمینه های اهداف سازمانی، برنامه ریزی، رضایت مشتریان، افزایش ارزش سهامدارن، افزایش رضایت عرضه کنندگان، ارزیابی عملیات مدیران و دایره ها، ایجاد سیستم اطلاعاتی استراتژیک و ارتباطات استراتژیک درون سازمانی، نقش به سزایی خواهد داشت(نمازی، 1382 : 161). رویکرد ارزیابی متوازن برای اولین بار در سال 1990 به دنبال مطالعه یکساله چندین شرکت، توسط کپلن و نورتون، به عنوان یک ابزار مدیریت عملکرد معرفی و پیاده سازی شد. هدف ارزیابی متوازن این بود، که خلاصه مفیدی از شاخص های اساسی عملکرد یک واحد کسب و کار را به مدیران نشان دهد و از طرف دیگر موجب تسهیل هم ترازی میان عملیات و استراتژی کلی سازمان شود. کپلن و نورتون به دنبال ابزاری بودند، که بتواند چشم انداز شرکت را به دسته ای از اهداف روشن تبدیل کند. این اهداف باید به سیستم ارزیابی عملکردی تبدیل می شد، که به صورتی اثر بخش، قدرتمند، آینده نگر و با تاکید بر استراتژی با کل سازمان در ارتباط می بود(الهیاری، 1387: 28 به نقل از جود و همکاران). این حقیقت که شرکت ها با استفاده از معیارهای حسابداری مالی سنتی(مثلاً ROI و دوره بازگشت)، تصویر محدود و ناقصی از عملکرد سازمان خود را تعیین می کنند، انگیزه بیشتری به کپلن و نورتون داد. آنها پیشنهاد کردند، که معیارهایی مالی با شاخص های اضافی که رضایت مشتریان، فرایندهای کسب و کار داخلی و توانایی یادگیری و رشد را منعکس می کند، تکمیل شود. ارزیابی متوازن طراحی شد تا معیارهای مالی عملکرد گذشته را، با معیارهای محرک عملکرد آتی کامل کند(Kaplan and Norton,1996:p.14). امروزه سازمان ها با چندین موضوع اساسی در رابطه با تجارت روبرو هستند. چهار موضوع فراگیر، که بدون شک واحد های تجاری را متاثر می سازد عبارتند از(Niven,2005:p.2): اتکا بر معیارهای مالی سنتی •    افزایش دارایی های نامشهود •    ریسک از دست دادن شهرت •    اجرای استراتژی کاملاً روشن است، که این تمایل برای حفظ فاصله میان شاخص های اساسی عملکرد، می تواند میان اهداف بلند مدت و کوتاه مدت، معیارهای مالی و غیر مالی، شاخص های پیشرو و کندور و همچنین چشم اندازهای عملکرد درون سازمانی و برون سازمانی، توازن ایجاد کند. با پذیرش چنین دیدگاه کل نگری، کپلن و نورتون امیدوار بودند، مدیرانی که بطور سنتی با داده ها سر و کار داشتند، به جای تجزیه و تحلیل این داده‌ها وقت بیشتری را صرف تصمیم گیری کنند(الهیاری به نقل از جود و همکاران، 1387 :29). هرچند شرکتهای کوچک و متوسط، در مقایسه با شرکتهای بزرگ چند ملیتی، برخی مسئولیتهای ناشی از پی آمدهای اجتماعی و محیطی در رابطه با فعالیتهای اقتصادی را ندارند، اما در عین حال نیاز به یک استراتژی یکپارچه احساس می شود(Erik,2009:p.5). با ترکیب ابزارهای مختلف حسابداری می توان به امر کاربردی کردن علم اقتصاد، که نه تنها باعث بالا بردن ارزش شرکت می شود، بلکه موجب افزایش اعتبار مرحله تصمیم گیری نیز می گردد،کمک کرد(Steen and Erland,2009:p.2). طرح اولیه ارزیابی متوازن، چهار منظر را معرفی کرد: منظر مالی، منظر مشتری، منظر فرایندهای کسب و کار داخلی و منظر یادگیری و رشد. این چهار منظر، سه گروه عمده از ذینفعان( سهامداران، مشتریان و کارکنان) هر واحد تجاری را نشان می دهد، از این رهگذر این دید کل نگر به منظور پیاده سازی استراتژی مورد استفاده قرار می گیرد. ارزیابی متوازن مستلزم این است، که شاخص های اساسی عملکرد در این چهار منظر طبقه بندی می شوند(الهیاری به نقل از جود و همکاران، 1387 : 29). فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1- مقدمه   2-2- ارزیابی عملکرد     2-2-1- معیارهای مالی سنتی ارزیابی عملکرد    2-2-2- مشکلات معیارهای مالی سنتی     2-3- روش ارزیابی متوازن2-4- چهار منظر ارزیابی متوازن    2-4-1- منظر مالی     2-4-2- منظر مشتری     2-4-3- منظر فرایندهای درون سازمانی    2-4-4- منظر یادگیری و رشد      2-1- ضرورت وجود ارزیابی متوازن    2-2- ویژگیهای عمده ارزیابی متوازن     2-6-1- توازن بین عوامل داخلی و خارجی    2-6-2- توازن بین شاخص ها و معیارهای پیشرو و کندرو     2-6-3- توازن بین معیارهای مالی و غیر مالی  2-6-4- توازن بین اهداف بخش های مختلف و اهداف کلی شرکت     2-6-5- توازن بین اولویت های مالی و عملیاتی     2-7- معیارهای ارزیابی متوازن     2-7-1- معیارها در منظر مالی     2-7-2- معیارها در منظر مشتری     2-7-3- معیارها در منظر فرایندهای داخلی     2-7-4- معیارها در منظر یادگیری و رشد     2-8- استراتژی و ارتباط آن با ارزیابی متوازن 2-9- ارتباطات معیارهای چند گانه کارت امتیازی2-9-1- روابط علت و معلولی     2-9-2- محرک های عملکرد    2-10- سازمانهای موفق در اجرای ارزیابی متوازن    2-11- ایجاد ارزش برای شرکت    2-12- پيشينه تحقيق    2-12-1- پژوهش‌هاي خارجي    2-12-2- پژوهش‌هاي داخلي    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیقاتی روشها و معیارهای ارزیابی متوازن (فصل دوم) ارزیابی متوازن چیست مبانی نظری ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت پیشینه تحقیق ارزیابی متوازن ppt کارت ارزیابی متوازن pdf کارت امتیازی متوازن ppt نمونه کارت امتیازی متوازن

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دانلود مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی اینترنت 2 - 2 - تجارت الکترونیک 2…

  • پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک

    پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک برچسب ها: حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیکمکانیزم حرکتمعادلات حاکم برای csfانواع مدل های ویسکوالاستیکمعادلات پایا و ضربانی درلوله صلب و مستقیمتغییر شکل تیوب الاستیک خطی و حرکت دیوارمعادلات حاکم بر فرمولاسیون ALE…

  • تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی

    تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی برچسب ها: رفتن به سایت اصلی تدوین راهبردهای توسعه صادرات بنگاههای کوچک و متوسط استان در فضای رقابتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل تدوین…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آشنايي مسؤلان دفاتر با اصول و مهارتهاي لازمه

    دانلود پاورپوینت با موضوع آشنايي مسؤلان دفاتر با اصول و مهارتهاي لازمه برچسب ها: هدف و وظايف اداره امور دفتری سيستم گردش نامه های اداری و نقش مسؤول دفتر عمليات اداری مسؤول دفترمديريت و برنامه ريزی استفاده از تلفنپاورپوینت آشنايي…

  • پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی

    پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب تعریف کسب و کاراینترنتی اصول کسب و کار مهارت های اساسی لازم برای کسب…

  • طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي به روش ماشين کاري (تراشکاري)

    توليد قطعات صنعتي,دانلود رایگان طرح توجیهی صنعتی,دانلود طرح توجیهی تراشکاری,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 94,طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي,طرح کارافرینی تولید قطعات خودرو,طرح کسب و کار تولیدی قطعات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی توليد قطعات صنعتي به روش ماشين کاري…

  • پاورپوینت سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی

    پاورپوینت سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی برچسب ها: سیاست های کلی محیط زیست در جمهوری اسلامی ایرانسیاست های کلی نظام (ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری)فهرستی از سیاست های کلی نظام در…

  • بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم

    بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم برچسب ها: بررسی مقایسه ای شاخص (Berg ) در بیماران سکته مغزی وافراد سالم مقایسه ای شاخص BergBergسکته مغزیسیستم بینایی رفتن به سایت اصلی بررسی مقایسه ای شاخص…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم برنامه ریزی(فصل 2)

    پيشينه پژوهش تاریخچه برنامه ریزی,پيشينه نظري نظریه برنامه ریزی,چارچوب نظري برنامه ریزی آموزشی,دانلود مباني نظري مفهوم برنامه ریزی,فصل دوم پايان نامه ارشد برنامه ریزی,مباني نظري برنامه ریزی شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)برنامه ریزی درسی دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING)

    پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING) دانلود پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING) دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING). این فایل در ارتباط با فرآیند الگوبرداری تهیه شده است، در حجم 39 اساید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد

    پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد برچسب ها: مواد و مصالح ساختمانی جديدبتن انتقال دهنده نورساگا گلس پوشش رنگي کنترل نوربتن جلا يافتهآجر مهندسي سبزكانكس تاشونده سيار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مواد و مصالح ساختمانی جديد دسته بندي :…

  • دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه

    استانداردهای طراحی معماري رصد خانه,برنامه فیزیکی طراحی معماري رصد خانه,پایان نامه معماري طراحی رصد خانه,دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه,رساله معماري طراحی رصد خانه,طراحی معماري رصد خانه دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماري طراحی رصد خانه…

  • پیش بینی رضایت زناشویی بر مبنای انتظارات زناشویی و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی زوجین-پایان نامه

    پیش بینی رضایت زناشویی بر مبنای انتظارات زناشویی و ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی زوجین-پایان نامه برچسب ها: نیازهای بنیادین روان شناختی انتظارات زناشویی رضایت زناشویی زوجین رفتن به سایت اصلی پیش بینی رضایت زناشویی بر مبنای انتظارات زناشویی و ارضای…

  • پاورپوینت پرستاري کودکان (کودک سالم)

    پاورپوینت پرستاري کودکان (کودک سالم) برچسب ها: جزوه پرستاری کودک سالمدانلود رایگان کتاب پرستاری کودکان ونگخرید کتاب پرستاری کودکان ونگقیمت کتاب پرستاری کودکان ونگکودکان ونگ pdfکتاب پرستاری کودک سالم ونگجزوه پرستاری کودک بیماردانلود رایگان کتاب ونگ pdf رفتن به سایت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت روابط در زندگی زناشویی

    پرسشنامه کیفیت روابط زناشویی,پیشینه پژوهش کیفیت زندگی زناشویی,چارچوب نظری کیفیت روابط در زندگی زناشویی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت روابط زناشویی,راههای ایجاد تنوع در رابطه زناشوی,روش های رابطه زناشویی با عکس,مبانی نظری روابط زناشویی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی…

  • پیشینه ومبانی نظری استرس و سن

    پیشینه ومبانی نظری استرس و سن دانلود پیشینه ومبانی نظری استرس و سن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس و سن مقدمه استرس جایگاه مهمی در مباحث روان‌شناسی‌ دارد و روان‌شناسان چگونگی واکنش…

  • ادبیات نظری تحقیق بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی و بهداشت روانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری بهداشت فردی,بهداشت جنسی و ب,بهداشت جنسی و بهداشت,بهداشت جنسی و بهداشت روانی,بهداشت غذایی,تحقیق بهداشت فردی,فصل دوم پایان نامه بهداشت فردی,مبانی نظری بهداشت فردی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی و بهداشت روانی (فصل دوم)…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف وفاداري مشتريان (فصل دوم)

    doc,پيشينه پژوهش مقاله وفاداری مشتری,پيشينه تحقيق وفاداری مشتریان,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق وفاداري مشتريان (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد وفاداری مشتری,مباني نظري مهمترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان,منافع و مضرات وفاداري مشتريان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي

    پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دانلود پیشینه و مبانی نظری نقدشوندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : نقدشوندگي تعاريف استحكام عمق برگشت‌پذيري 2 - 3 - 1 ) اندازه‌گيري‌هاي مختلف نقدشوندگي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آلودگي منابع آب به موادنفتي و روش كنترل آن

    دانلود پاورپوینت با موضوع آلودگي منابع آب به موادنفتي و روش كنترل آن برچسب ها: آلودگی های نفتی در آبپاورپوینت آلودگی آبانواع آلودگی های نفتیآلودگی نفتی در خاکآلودگی نفتی pdfمقاله آلودگی آب های زیرزمینیتاثیر نفت بر محیط زیست رفتن به…

  • پاورپوینت مزاج شناسی

    پاورپوینت مزاج شناسی دانلود پاورپوینت مزاج شناسی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب: مزاج کیفیت اخلاط چهارگانه علائم غلبه خلط خون علائم غلبه خلط بلغم علائم غلبه خلط صفرا علائم غلبه خلط سودا انواع مزاج…

  • بررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصی

    بررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصی برچسب ها: خصوصی سازی بازده دارایی بازده حقوق صاحبان سهامبررسی بازده شرکتها به منظور ارزیابی اثر انتقال مالکیت به بخش خصوصیبازده حقوق صاحبان سهامبازده سرمایهنسبت گردش دارایی هابازده…

  • مسجد کبود تبریز(گوی مسجد) فیروزه ی جهان اسلام

    مسجد کبود تبریز(گوی مسجد) فیروزه ی جهان اسلام دانلود مسجد کبود تبریز(گوی مسجد) فیروزه ی جهان اسلام دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مسجد کبود تبریز(گوی مسجد) فیروزه ی جهان اسلام فهرست تاریخچهمشخصات مسجدمعماری مسجدزمین لرزهخرابکاری در…

  • پاورپوینت آینده‌ پژوهی و آینده ‌نگاری

    پاورپوینت آینده‌ پژوهی و آینده ‌نگاری دانلود پاورپوینت آینده‌ پژوهی و آینده ‌نگاری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت مطالعه وآشنایی با آینده‌پژوهی و آینده‌نگاری،در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از متن:…

  • مبانی نظری تعاریف و مفاهیم سازمان امورمالیاتی (فصل دوم)

    پایان نامه سازمان امورمالیاتی,پیشینه پژوهش سازمان امورمالیاتی,پیشینه تحقیق سازمان امورمالیاتی,دانلود مبانی نظری سازمان امورمالیاتی (فصل دوم),مبانی نظری سازمان امورمالیاتی (فصل دوم),مقاله سازمان امورمالیاتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری تعاریف و مفاهیم سازمان امورمالیاتی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود…

  • بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها

    بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها,پروژه بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها,مقاله بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس بیمارستانی بر نحوه عملکرد آنها دانلود فایل اصلی بررسی تاثیر آمادگی پرسنل اورژانس بیمارستانی بر…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه بلوغ و اختلالات رفتاری نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بلوغ واختلالات رفتاری…

  • پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی

    پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دانلود پيشينه نظري نظریه یادگیری سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری سازمانی تعریف یادگیری سازمانی : امروزه واژه يادگيري برداشت جديدي دارد كه با مفهوم آن در…

  • ادبیات تحقیق و پیشینه اهمال کاری تحصیلی (فصل 2)

    pdf,اهمال کاری تحصیلی,تعریف اهمال کاری تحصیلی,چارچوب نظري اهمال کاری تحصیلی در,دانلود مباني نظري تعلل تحصیلی,فصل دوم پايان نامه ارشد درمان اهمال کاری تحصیلی,مباني نظري اهمال کاری تحصیلی چیست؟,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اهمال کاری تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان

    بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان برچسب ها: پایان نامه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازماندانلود پروژه بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و…

  • مطالعه ارتباط بين بكارگيري فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه

    توانمندسازي كاركنان,دانشگاه آزاد,فناوري اطلاعات,و ارتباطات دانلود فایل اصلی مطالعه ارتباط بين بكارگيري فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه از سایت دانلود فایل تحقیق حاضر با عنوان بررسی مطالعه ارتباط بين بكارگيري فناوری اطلاعات و ارتباطات با…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعصب و رابطه آن با عزت نفس و خلاقیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری دیدگاه های تعصب و خلاقیت,پیشینه پژوهش نظریه های تعصب,پیشینه تحقیق تعصب و رابطه آن با عزت نفس و خلاقیت,چارچوب نظری تعصب,فصل دوم پایان نامه تعصب و رابطه آن با عزت نفس و خلاقیت,مبانی نظری نظری تعصب دانلود فایل…

  • ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا

    ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا دانلود ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا اتحادیه اروپا :…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی افراد فقیر وغنی چكيده : در…

  • پیشینه و مبانی نظری کيفيت زندگي

    پیشینه و مبانی نظری کيفيت زندگي دانلود پیشینه و مبانی نظری کيفيت زندگي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل کيفيت زندگي روانشناسي در نيم قرن گذشته ، بر بيماري بيشتر از سلامتي و بر…