مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع,پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی,پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال,چارچوب نظري کانال توزیع چیست,مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) در 64 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهتغییرات سریع و رقابت فشرده موجود در اکثر بازارها، بسیاری از تولید کنندگان را متقاعد ساخته است که بدون موفقیت در فعالیتهای بازاریابی، دوام و رشد در بازار و تامین نیازها و خواسته های مشتریان امکان پذیر نمی باشد. در واقع بازاریابی برای هر نوع حرکت آگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد تا آنجا که حتی غولهای اقتصادی، بدون برخورداری از توشه و توان سالانه و مهارتهای بازاریابی، بنیاد استواری نخواهد داشت. امروزه محیط رقابتی جهان خواستار آن است که شرکتها جهت بقای خود به دنبال آن باشند که الزامات مشتریان را به سرعت و به شکلی کارآمد برآورده سازند. آنها باید نیازها و خواسته های در حال تغییر مشتریان را شناسایی و تاثیر آن تغییرات را بر رضامندی آنان مشخص کند و استراتژیهای لازم را جهت کسب مزیت رقابتی به کار برند. (عبدالوند، 1381، 1)به عبارت دیگر بازاریابی، دانش و هنر یافتن، نگهداری و رشد دادن مشتریان سود آور است. اکنون نگهداری و رشد دادن مشتریان، هدف نخستین می باشد. شرکتها برای به دست آوردن هر مشتری هزینه سنگینی را پذیرفته اند و رقیبان نیز پیوسته در پی آنها هستند. در این زمینه، اختلاط عوامل بازاریابی یعنی همان کالا، قیمت، توزیع و ارتقاء، نقش اساسی را ایفا می کند. در این میان توزیع یا به عبارت دیگر مجموعه حرکات هماهنگی که کالا را از منبع تولید به دست خریداران انتقال می دهد، از اهمیت خاصی برخوردار است.سیستم توزیع در ایجاد مطلوبیتهای زمانی و مکانی و مالکیت نقش اساسی دارد و از طریق آن اطمینان حاصل می شود که کالا به موقع و سالم به دست مصرف کننده خواهد رسید.منظور از « مطلوبیت زمانی » فراهم بودن کالا باری عرضه در زمانی که مشتری به آن نیاز دارد؛ می باشد.«مطلوبیت مکانی  » زمانی ایجاد می شود که کالا در مکان مورد دسترس مشتریان وجود داشته باشند.«مطلوبیت مالکیت » نیز هنگامی به وجود می آید که مرحله فروش به اتمام رسیده و کالا به مالکیت جدید واگذار شده باشد. البته امروزه با گسترش شبکه های توزیع و نقش آنها در ایجاد «مطلوبیت اطلاعاتی » نیز انکار ناپذیر گردیده و بسیاری از توزیع کنندگان؛ با ارائه پیامهای اطلاعاتی مناسب؛ به اطلاع مشتریان می رسانند که کالا در کدام محل؛ به چه قیمت؛ و در چه زمانی عرضه می شود (مارتین کریستوفر و دیگران؛ 1380؛38).کانال توزیعکانال بازاریابی (که به آن کانال توزیع یا کانال تجاری نیز می گویند) عبارت از مجموعه ای از سازمانهای مهم وابسته است که باعث می شوند کالا یا خدمات برای استفاده در دسترس مشتریان قرار گیرند. به عبارت دیگر حلقه ارتباط بین تولیدکنندگان و مشتریان را کانال توزیع می گویند. (عبدالوند، 1384، 167). بعضی از عوامل که محرک استراتژی چند مجرایی برای شرکت ها هستند شامل: رشد فروش، تمایل برای پوشش گسترده تر بازار، بهبود رضایت مشتریان هدف، تقلیل هزینه ها با بکارگیری کانال های با هزینه کم (sathye,1999;stern,1996).معمولاً کالا و محصولات به وسیله افراد، سازمانها و موسسات مختلفی دست به دست گردیده و بالاخره به دست مصرف کننده نهایی می رسد ، گروههای متعددی مثل عمده فروش، دلالها، خرده فروش ها و به عبارتی واسطه ها در جریان این انتقال و داد و ستد فعالیت دارند. مجموع این گروهها کانال توزیع را تشکیل می دهند. یک کانال توزیع مجموعه ای از موسسات وابسته به یکدیگر است، موسساتی که مسئولیت تحویل کالا یا خدمات به دست مصرف کننده یا استفاده کننده صنعتی بر عهده ایشان واگذار شده است (Kotler & Armestrong . 2003 :526 ).به تعریف دیگر :کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند کالا و یک خدمات از سوی تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محبعلی،1378: 274).یک شرکت می تواند به آسانی تصمیمات مربوط به قیمت گذاری، تبلیغات یا ارتقاء فروش را تغییر دهد، اما تغییر تصمیمات مربوط به کانال توزیع بسیار مشکل می باشد.اگر چه اغلب چنین به نظر می رسد، ولی کانال توزیع در آمیخته بازاریابی خیلی اوقات یک متغیر است. وجهه و اعتبار محصول، قیمت گذاریو تلاش تبلیغاتی همانند ارائه فیزیکی خود محصول همگی می تواند تحت تاثیر کانالهای تجاری مورد استفاده قرار گیرد، تقویت شوند و یا اینکه در خطر بیفتد (مارتین کریستوفر و دیگران، 1380: 6).تدارکات بازاریابی  ( که به آن توزیع فیزیکی نیز می گویند) شامل تحویل کانال محصولات به مشتریان و واسطه های کانال می باشد.وظیفه کانال توزیعاعضای کانال توزیع انجام وظائف اصلی زیر را بر عهده دارند:اطلاعات – جمع آوری و توزیع اطلاعات درباره نیروهای موجود در محیط بازاریابی برای تسهیل امر مبادله.تبلیغات – تهیه و پخش اطلاعات ترغیب کننده درباره کالا.جستجو – جستجو برقراری ارتباط با خریداران بالقوه.تطابق – متناسب ساختن عرضه با نیاز مشتری.مذاکره – دستیابی به توافق بر سر قیمت و شرایط معامله.جابجایی و ذخیره  – توزیع فیزیکی ، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک  وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، 1379، 490).قسمتهایی از پیشینه تحقیق:در تحقیق انجام شده توسط کارای (2013) با عنوان تناوب قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی در کانال توزیع، یافته های تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیری همزمان قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی برای سطوح بالای اثرات تلاش های بازاریابی تولیدگننده مطلوب است. برای تلاش های بازاریابی موثرتر، نقش قیمت گذاری و تلاش های بازاریابی به اعضای کانال برای انجام استراتژی تعادل و دستیابی به سودآوری بالا اجازه می دهد. این تحقیق به اهمیت همزمان قیمت گذاری و تلاش های کانال های بازاریابی تاکید دارد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:-1 بخش اول: کانال توزیع    2-1-1 مقدمه    2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی    2-1-3 : آمیخته بازاریابی    2-1-3-1 : تعیین بازار هدف  2-1-3-2 : محصول    2-1-3 -2-1 : کیفیت    2-1-3 -2-2 : طرح محصول     2-1-3 -2 -3: ویژگی ها    2-1-3 -2 -4: نام تجاری      2-1-3 -2 -5:  بسته بندی   2-1-3 -2 -6 : اندازه    2-1-3 -2 -7 : خدمات    2-1-3 -2 -8: تضمین نامه2-1-3 -3: ارتقاء 2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش    2-1-3 -3 -2 : تبلیغات    2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی    2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی     2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم    2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع    2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی     2-1-3 -4 : قیمت     2-1-4 : توزیع   2-1-5: کانال توزیع    2-1-4 -1 : وظیفه کانال توزیع    2-1-4-2 : تضاد کانال    2-1-4 -3 : کانالهای اصلی توزیع    2-1-4 -3 -1 : کانالهای توزیع در پخش کالاها    2-1-5 : واسطه های بازاریابی    2-1-5 -1: چرا از واسطه ها استفاده می کنیم؟    2-1-5 -2 : طبقه بندی واسطه ها    2-1-5 -2-1 : خرده فروشی ها    2-1-5 -2-1-1 : انواع خرده فروشی    2-1-5-1-1 -2 : خرده فروشی غیر فروشگاهی   2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی    2-1-5-2-2 : عمده فروشی    2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری    2-1-5 -2-2- 1 -2 : دلالان و کارگزاران     2-2-3 -2-2- 1 -3 : دفاتر و شعبات فروش تولید کنندگان    2-1-5 -2-2- 2 -2 : روند عمده فروشی     2-1-6  : سازمان کانال     2-1-6 -1 : سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6 -2 : انواع سیستم های بازاریابی عمودی    2-1-6-2- 1 : سیستم بازاریابی عمودی و مشارکتی    2-1-6-2- 2 : سیستم بازاریابی عمودی قراردادی    2-1-6-2-2- 1 : زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش    2-1-6-2-2- 2 : تعاونی های خرده فروشی     2-1-6-2-2- 3 : سازمانهای امتیازی (نمایندگی ها)    2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی عمودی اداری     2-1-6-2-3 : سیستم بازاریابی افقی    2-1-7 : طرح کانال توزیع    2-1-7-1 : بررسی نیازهای خدماتی مصرف کننده    2-1-7-2: تعیین اهداف محدودیت های کانال    2-1-7-3: تجزیه و تحلیل وظایف کانال    2-1-7-4: شناسایی گزینه های اصلی    2-1-7-4-1 : انواع واسطه ها    2-1-7-4-2 : تعداد  واسطه ها ( قدرت و پوشش توزیع)    2-1-7-4-3 : مسئولیت اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-7-5 : ارزیابی گزینه های اصلی کانال توزیع    2-1-7-5-1 : معیارهای اقتصادی    2-1-7-5-2 : معیارهای نظارت و کنترل     2-1-7-5-3 : معیارهای تطبیقی    2-1-7-6 : انتخاب کانال     2-1-8 : مدیریت کانال توزیع    2-1-8-1 : انتخاب اعضای کانال ( واسطه ها)    2-1-8-2 : نحوه ایجاد انگیزه در اعضای کانال توزیع    2-1-8-3 : ارزیابی اعضای کانال    2-1-9-1 : توزیع فیزیکی  2-1-9-2 : ماهیت توزیع فیزیکی    2-1-9-3 : هدف توزیع فیزیکی   2-1-9-3-1 : سفارش کالا    2-1-9-3-2- انبارداری    2-1-9-3-3 : سطح موجودی جنسی    2-1-9-3-4: حمل و نقل کالا    2-1-9-4- مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا    2-1-9-5  : جریانات توزیع    2-1-9-6  : مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع    2-3 بخش سوم: پیشینه تحقیق    2-3-1 تحقیقات داخلی و خارجی     منابعتوجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع مباني نظري کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه تحقيق انواع کانال های توزیع در بازاریابی پيشينه پژوهش مدیریت کانالهای توزیع چارچوب نظري کانال توزیع چیست پيشينه نظري کانالهای توزیع در بازاریابی بین ال

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی

    پایان نامه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با,پروژه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان,پروژه نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری,تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی,تحقیق مزایا و معایب اتوماسیون اداری دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایستگی مدیران

    پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایستگی مدیران دانلود پیشینه تحقیق خارجی و داخلی شایستگی مدیران دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پیشینه تحقیق مظفری و همکاران ( 1381 ) مهارت ها و شايستگي هاي…

  • تحقیق تعیین عوامل مؤثر بر سرمایه فکری و اولویت بندی آن ها با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP)

    ابعاد سرمایه فکری بر اساس مدل های ارائه شده,تحقیق تعیین عوامل مؤثر بر سرمایه فکری و اولویت بندی آن ها با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP),تشریح فرآی,تعاریف ارائه شده از سرمایه فکری,شاخص های مؤثر بر سرمایه فکری,معرفی مدل های…

  • پیشینه و مبانی نظری تن انگاره

    پیشینه و مبانی نظری تن انگاره دانلود پیشینه و مبانی نظری تن انگاره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفاهیم تن انگاره تعاریف تن انگاره 1 . تعریف لغوی تن انگاره : ازدو واژه…

  • پاورپوینت مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس

    پاورپوینت مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارس برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارسمجتمع تجاری تفریحی ستاره فارسپاورپوینت مجتمع تجاریپاورپوینت مجتمع تجاری تفریحی ستاره فارسپاورپوینت مجتمع مسکونیمجتمع تجاریپاورپوینت معماریدانلود پاورپوینت مجتمع تجاری ستاره فارس شیرازتجاری رفتن به سایت اصلی…

  • طرح توجیهی احداث واحد تولیدی صنایع فلزی

    تاسیس کارخانه تولید صنایع فلزی,دانلود پروژه کارآفرینی تولید صنایع فلزی,دانلود طرح توجیهی صنایع فلزی,دانلود طرح تولیدی صنایع فلزی,طرح توجیهی تولید صنایع,طرح توجیهی صنایع فلزی,طرح کارافرینی تولید صنایع فلزی,طرح کسب و کار چگونگی تولید صنایع فلزی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ترجمه متون و گرامر زبان دوم دبیرستان"

    ترجمه ی دروس زبان2,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 2 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی2,زبان 2 کنکور,زبان انگلیسی 2 دبیرستان برای کنکور,زبان انگلیسی 2 در کنکور,گرامر زبان انگلیسی 2 برای کنکور,گرامر کامل زبان 2,نگین فایل دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده ،…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در شركت غله و خدمات بازرگاني

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته حسابداري در شركت غله و خدمات بازرگاني برچسب ها: گزارش کاراموزي شركت غله و خدمات بازرگانيکاراموزي شركت غله و خدمات بازرگانيکارورزي شركت غله و خدمات بازرگانيدانلود گزارش کارآموزي شركت غله و خدمات بازرگانيشركت غله و…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) معنویت و مذهب

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) معنویت و مذهب دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) معنویت و مذهب دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 4 مذهب و معنويت 2 - 4…

  • پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس

    آزمون ادراک تعامل اجتماع,آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول گلاس,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول,پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی«کارول گلاس»,گلاس دانلود فایل اصلی پرسشنامه آزمون ادراک تعامل اجتماعی کارول، آر، گلاس از سایت دانلود فایل پرسشنامه آزمون…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دیدگاه ها و نظریه های قصه گویی (فصل2)

    پيشينه پژوهش,پيشينه تحقيق,پيشينه نظري قصه گویی,چارچوب نظري قصه گویی,دانلود مباني نظري ابزارهای قصه گویی,شيوه‌ي قصه‌گویی,فصل دوم پايان نامه ارشد قصه گویی,مباني نظري انواع قصه گویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)فواید قصه گویی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران

    پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و ایران برچسب ها: تاریخ شهرنشینی در ایرانروند شهرنشینی در ایرانرشد شهرنشینی در ایرانجمعیت شهرنشینی ایرانشهرنشینی در جدولکتاب شهرنشینی در ایران رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ شهر و شهرنشینی در جهان و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابتکار و نوآوری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابتکار و نوآوری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابتکار و نوآوری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری ابتکار و نوآوری فصل دوم ادبيات موضوع تئوري پردازيها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری (فصل دوم )

    ادبیات نظری گزارشهای حسابداری و اهداف عمده حسابداری,پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری,چارچوب نظری گزارشهای حسابداری و,فصل دوم پایان نامه اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری,مبانی نظری اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دانلود فایل اصلی مبانی نظری…

  • پاورپوینت تاپسیس فازی

    Fuzzy TOPSIS,آشنایی با تاپسیس فازی,پاورپوینت Fuzzy TOPSIS,پاورپوینت تاپسیس فازی,تاپسیس فازی,دانلود پاورپوینت تاپسیس فازی,ماتریس تصمیم,نرمالیزکردن ماتریس تصمیم دانلود فایل اصلی پاورپوینت تاپسیس فازی از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت تاپسیس فازی،در حجم 24 اسلاید ،همراه با یک هدیه ویژه.در این فایل…

  • پاورپوینت جامع و کامل كارگاه برنامه ريزي و تدوين طرح درس

    پاورپوینت جامع و کامل كارگاه برنامه ريزي و تدوين طرح درس برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل كارگاه برنامه ريزي و تدوين طرح درسمنابع تعيين اهدافتعريف طرح درسي مفاهيم برنامه درسي آموزش تدريس و يادگيري و هم پوشي آن ها…

  • مبانی نظری و پیشینه نظری سرسختی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه نظری سرسختی روانشناختی برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش سرسختیدانلود مبانی نظری سرسختی والدینمبانی نظری سرسختی روانشناختیفصل دوم سرسختی روانشناختیادبیات نظری سرسختی روانشناختیچارچوب نظری سرسختی روانشناختیپیشینه نظری سرسختی روانشناختیپیشینه پژوهش سرسختی روانشناختی رفتن به سایت…

  • بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران

    بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران برچسب ها: بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفسخودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیرانابعادسه گانه شخصیتی عزت نفسخودکنترلی وخودکارآمدیخودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیرانپرورش خلاقیت سازمان رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه مدیریت روستایی

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت روستایی دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت روستایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مفهوم مدیریت روستایی 8 2 - 2 - مدیریت روستایی ایران…

  • پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و پیشرفت تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و پیشرفت تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و پیشرفت تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فشار روانی وپیشرفت تحصیلی فصل…

  • پاورپوینت تبار شناسی وهابیت

    پاورپوینت تبار شناسی وهابیت برچسب ها: تبار شناسی وهابیتویژگی های سلف از نظر وهابیون سلفی گری آغاز نهضت سلفی گریشخصیت ابن تیمیهنهادهای مربوط به افراط گرایانوضعیت شیعه در عصر معاصر رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تبار شناسی وهابیت دسته بندي…

  • تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب (نمونه موردی: باغ شاهزاده ماهان کرمان)

    پروژه بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق باغ ایرانی با ساختار هندسی,تحقیق بررسی ساختار هندسی باغ های ایرانی با نگاه به عنصر آب,تحقیق معماری منظر,تحقیقی در مورد باغ شاهزاده ماهان کرمان,مقاله بررسی ساختار هندسی باغ…

  • پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي

    پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي برچسب ها: جوشکاری اصطکاکی pdfانواع جوشکاری اصطکاکیمزایا و معایب جوشکاری اصطکاکیجوشکاری اصطکاکی دورانیجوشکاری اصطکاکی اغتشاشیمقاله جوشکاری اصطکاکیجوشکاری اصطکاکی اغتشاشیpdfدستگاه جوش اصطکاکی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جوشكاري اصطكاكي دسته بندي : فنی و حرفه ای جزئیات و…

  • مبانی نظری گشتالت درمانی

    مبانی نظری گشتالت درمانی دانلود مبانی نظری گشتالت درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گشتالت درمانی مقدمه 2 - 1 - 1 ریشه های فلسفی و تجربی گشتالت درمانی به طور کلی می…

  • مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود مبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 - 1 .…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم و مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنی و آنلاین فروشگاهی…

  • بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسي زنان

    بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسي زنان برچسب ها: بررسي تأثير آموزش شناختي رفتاري بر دانش نگرش و اعتماد به نفس جنسي زناننگرش و اعتماد به نفس جنسي زنانتکنیک های درمان شناختی رفتاریکتاب…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) آموزشهای مهارتی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش آموزش در لغت عبارت است از عمل آموختن و تعلیم…

  • پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان

    پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل —آلمان، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای…

  • فایل پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن بتنی آب زمینی

    فایل پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن بتنی آب زمینی برچسب ها: دانلود پاورپوینت مخازن بتنی آبضوابط و معیارهای طرح و محاسبه مخازن بتنی آب زمینیپاورپوینت اصول و مبانی طراحی مخزنمخزن بتن مسلحمخزن نگهدارنده آبپاورپوینت مخزن بتنیپاورپوینت مخزن…

  • پاورپوینت شهرها و بناهای معروف ایتالیا

    پاورپوینت شهرها و بناهای معروف ایتالیا دانلود پاورپوینت شهرها و بناهای معروف ایتالیا دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شهرها و بناهای معروف ایتالیا،در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق جامعه پذیری ونظریه های ان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق جامعه پذیری ونظریه های ان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق جامعه پذیری ونظریه های ان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق جامعه پذیری ونظریه های ان…

  • پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه

    پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه دانلود پیشینه و مبانی نظری تعريف و تبيين مفهوم فلسفه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعريف و تبيين مفهوم فلسفه فهرست مطالب : بررسي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع انواع ماهواره و تاریخچه پیدایش آن ها برچسب ها: تاریخچه ماهواره تلویزیونیتاریخچه ماهواره در ایرانکاربرد ماهواره هاماهواره فضاییسرنوشت ماهواره ها پس از اتمام ماموریتنام ماهواره های دور زمینماهواره خانگی چیستماهواره تلویزیونی چیست رفتن به سایت اصلی…

  • تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان

    تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان برچسب ها: اهمیت خلاقیتتاثیر فرهنگ و محیط بر خلاقیتتعریف خلاقیتتعریفها و مفاهیم خلاقیت و نوآوریتفاوت خلاقیت با نوآوری رفتن به سایت اصلی تحقیق نقش خلاقیت در شکوفایی سازمان دسته بندي : مدیریت جزئیات و…