مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات

    پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات دانلود پیشینه و مبانی نظری فناوری اطلاعات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فناوری اطلاعات فناوری عبارت است از کاربرد نظام دار مفاهیم علوم رفتاری و علوم دیگر…

  • پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری مفاهیم وفاداری و وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری مفهوم وفاداری در سال 1978 یاکوبی و…

  • دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم و نظریات مشارکت مردمی (فصل2)

    پيشينه پژوهش مشارکت شهروندان در امور شهری,پيشينه تحقيق نظریه های مشارکت مردم,دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی مفاهیم و نظریات مشارکت مردمی,دانلود مباني نظري مشارکت شهروندی,مباني نظري دیدگاه های مشارکت مردمی,مباني نظري مديريت مشارکت مردمی در مدی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت مديريت شهری

    پاورپوینت مديريت شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مديريت شهريمديريت شهريارزيابي چالش ها و ظرفيت هاي مديريت شهري در ايرانپاورپوینت مديريت شهريپاورپوینت ارزيابي چالش ها و ظرفيت هاي مديريت شهري در ايرانپاورپوینت بررسی مدیریت شهریمدیریت شهری در ایران رفتن به سایت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تعهد زناشویی و صمیمیت زناشویی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تعهد زناشویی و صمیمیت زناشویی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تعهد زناشویی و صمیمیت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 2 - 1 قسمت اول :…

  • بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد

    بررسی اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد برچسب ها: وفاداری به برند قصد خرید مجدد ارزش درک شده ارزش ویژه درک شده کیفیت درک شده رضایت از برند…

  • پاورپوینت بهینه سازی ازدحام ذرات با الگوریتم

    پاورپوینت بهینه سازی ازدحام ذرات با الگوریتم دانلود پاورپوینت بهینه سازی ازدحام ذرات با الگوریتم دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بهینه سازی ازدحام ذرات با الگوریتم(الگوریتم ژنتیک و الگوریتم PSO) ،…

  • جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب)

    جزوه + فیلم آموزش کامل فصل چهارم فیزیک یازدهم ریاضی (فصل چهارم: القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب) برچسب ها: فیزیک یازدهمفیزیک پایه یازدهمکتاب فیزیک یازدهمکتاب فیزیک پایه یازدهمپیش نویس کتاب فیزیک یازدهمفیزیک سال یازدهمدانلود کتاب فیزیک یازدهم رفتن به سایت…

  • تحقیق جلبک ها

    تحقیق جلبک ها دانلود تحقیق جلبک ها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل جلبک‌ها گیاه نیستند، آن ها نزدیک یا داخل آب زندگی می‌کنند و ریشه حقیقی ندارند. علم جلبک‌شناسی را فیکولوژی می‌نامند که از واژه…

  • ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي

    پایان نامه ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه,روکشهای پایه,شفاف خودرويي دانلود فایل اصلی ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي از سایت دانلود فایل تحقیق ارزيابي مقاومت جوي روکشهاي پايه/شفاف خودرويي در حجم 96 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش…

  • دانلود طرح توجیهی بهره برداری از معادن سولفات سدیم

    پروژه کارآفرینی استخراج سولفات سدیم,پروژه کارآفرینی سولفات سدیم,پروژه کارآفرینی معدن سولفات سدیم,دانلود طرح توجیهی معدن سولفات سدیم,طرح توجیهی استخراج سولفات سدیم,طرح توجیهی سولفات سدیم,طرح کارآفرینی سولفات سدیم,طرح کارآفرینی معدن سولفات سدیم دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی بهره برداری از…

  • پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره

    پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت سودهای غیر منتظره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 مقدمه 17 2 - 2 مدیریت سودهای غیر…

  • بررسی رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه

    بررسی رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران مدارس متوسطه,پایان نامه رابطه تعهد شغلی با میزان خلاقیت مدیران,تئوری های مدیریت و خلاقیت,تعهد سازمانی,خلاقیت و نوآوری,راهکارهایی برای تسهیل خلاقیت و ن,شیوه های پرورش خلاقیت,ضرورت و اهمیت تعهد در کار دانلود فایل…

  • پاورپوینت شهر آرمانی

    پاورپوینت شهر آرمانی برچسب ها: آرمان شهر چیستارمان شهر در جدولمدینه فاضله کیستاتوپیا فیلماتوپیا کتابمعنی اتوپیا در جدولفیلم آرمان شهرمدینه فاضله فارابی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت شهر آرمانی دسته بندي : برنامه ریزی شهری جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل های تعادلی،بازارمالی و شاخص های اندازه (فصل دوم )

    ادبیات نظری بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,بازارمالی و شاخص های اندازه,پیشینه تحقیق مدل های تعادلی,فصل دوم پایان نامه بازارمالی و شاخص های اندازه و مدل های تعادلی,مبانی نظری ان,مبانی نظری مدل های تعادلی دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت مهارت حل مسئله

    پاورپوینت مهارت حل مسئله دانلود پاورپوینت مهارت حل مسئله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت مهارت حل مسئله در 24 اسلاید. بخشی از متن فایل: وقتی با مسئله یا مشکلی رو به…

  • پاورپوینت لزوم تجديد نظر درسياست‌هاي جمعيتي ايران

    پاورپوینت لزوم تجديد نظر درسياست‌هاي جمعيتي ايران برچسب ها: سیاست های تنبیهی افزایش جمعیت در ایرانجمعیت انسانیرشد جمعیت افریقاجمعیت کل جهانجمعیت دهه 70الگوهای رشد جمعیتواحد نرخ رشد جمعیترشد مثبت و منفی جمعیت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت لزوم تجديد نظر…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش روند تحوّل علم

    مبانی نظری وپیشینه پژوهش روند تحوّل علم دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش روند تحوّل علم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش 2 - 1 - مبانی نظری…

  • توضیحات: فایل پاورپوینت روستا دو اسب زنجان

    توضیحات: فایل پاورپوینت روستا دو اسب زنجان برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستا دو اسب زنجانروستا دو اسب زنجانپاورپوینت روستای دو اسبپروژه درس روستاآشنایی با روستای دو اسبپاورپوینت روستا دو اسب زنجانپاورپوینت آشنایی با روستای دو اسب زنجانپروژه روستاروستای دو اسب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تنظیم خانواده

    دانلود پاورپوینت با موضوع تنظیم خانواده برچسب ها: درس تنظیم خانوادهتنظیم خانواده چیستتنظیم خانواده در دانشگاهتنظیم خانواده و جمعیتتنظیم خانواده pdfکتاب تنظیم خانوادهجزوه تنظیم خانوادهمقاله جمعیت و تنظیم خانواده رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع تنظیم خانواده دسته…

  • پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی

    پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب تعریف کسب و کاراینترنتی اصول کسب و کار مهارت های اساسی لازم برای کسب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفهوم هیجان و طرحواره هیجانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری مفهوم هیجان و طرحواره هیجانی,پیشینه تحقیق مفهوم هیجان و طرحواره هیجانی,چارچوب نظری مفهوم هیجان و طرحواره هیجانی,فصل دوم پایان نامه نقش طرحواره هاي هيجاني در تاب آوري افراد مبتلا به HIV,مبانی نظری مفهوم هیجان و طرحواره هیجانی دانلود…

  • مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تضمین بقای برند,پيشينه تحقيق تضمین بقای سازمان,چارچوب نظري بدهی ش,دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه صادرات تضمین بقای یک شرکت,مباني تضمین بقای شرکت‌ها با کاهش بهای تمام‌شده…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید نشاسته از گندم

    احداث کارخانه تولیدی نشاسته,پروژه کارافرینی تولید نشاسته,توليد نشاسته از سيب زم,تولید نشاسته,دانلود طرح توجیهی توليد نشاسته از گندم,طرح توجیهی تولید نشاسته,طرح تولید نشاسته,طرح کارافرینی تولید نشاسته از گندم,طرح کسب و کار تولید نشاسته از گندم دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم)

    پایان نامه عوامل موثر بر استقرار بازار بورس الکترونیک در ایران,پيشينه تحقيق بورس الکتر,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),مباني نظري فصل دوم پایان نامه بورس الکترونیک,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بورس الکترونیک دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوري صف خط انتظار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوري صف خط انتظار دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوري صف خط انتظار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : 2 - 2 - 1 -…

  • پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری

    پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری دانلود پیشینه و مبانی نظری سبک های فرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های فرزند پروری روانشناسان همواره علاقه مند بوده اند که…

  • تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش

    پایان نامه بازاریابی برای فروش بیشتر,پایان نامه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,پروژه بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,تحقیق بررسی تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش,مبانی نظری برنامه بازاریابی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تدوین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق اقدام به خودکشی,پیشینه پژوهش اقدام به خودکشی,پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی,چارچوب نظری اقدام به خودکشی,فصل دوم پایان نامه اقدام به خودکشی,مبانی علل خودکشی در ایران,مبانی نظری اقدام به خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت هدایت کردن

    پاورپوینت هدایت کردن برچسب ها: معنی هدایت کننده در جدولهدایت در حل جدولهدایت شده در حل جدولعموی عرب در جدولوالایی در جدولترازو در جدولپذیرش مسئولیت در جدولبسیار بخشنده در حل جدول رفتن به سایت اصلی پاورپوینت هدایت کردن دسته بندي…

  • پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن

    پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن دانلود پاورپوینت زندگی نامه آیزاک نیوتن دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل عناوین مطالب: تولد و سال های ابتدایی کشف استعداد کشفیات نیوتن حرکت سیارات و قانون جاذبه دوران میان سالی و…

  • پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف

    پاورپوینت طرح کارآفرینی تولیدی فرش دستباف برچسب ها: دانلود رایگان طرح توجیهی فرش دستبافطرح توجیهی قالی بافی جهت وامطرح توجیهی قالی بافی رایگاندانلود رایگان طرح توجیهی کارگاه قالی بافیطرح توجیهی کارگاه فرش دستبافدانلود رایگان طرح توجیهی قالی بافینمونه طرح توجیهی…

  • پاورپوینت گوش انسان

    پاورپوینت گوش انسان دانلود پاورپوینت گوش انسان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع گوش انسان؛در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: گوش از قسمت های مختلفی…

  • آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( تابع )

    پیش نویس کتاب ریاضی یازدهم,ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی پایه یازدهم,کتاب ریاضی سال یازدهم,کتاب ریاضی صنف یازدهم,کتاب ریاضی یازدهم دانلود فایل اصلی آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل سوم ریاضی یازدهم تجربی ( تابع )…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداری و خویشتن داری(فصل دوم)

    ادبیات نظری خودپنداره مثبت,ادبیات نظری مقاله خودپنداره,پیشینه پژوهش ابعاد خودپنداری,پیشینه تحقیق خودپنداره در کودکان,پیشینه تحقیق خودپنداره راجرز,دانلودپیشینه پژوهش تعریف خودپنداره,مبانی نظری خودپنداره pdf,مبانی نظری خودپنداره منفی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودپنداری و خویشتن داری(فصل دوم) از…