مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت نظام هاي اقتصادي

    پاورپوینت نظام هاي اقتصادي برچسب ها: پاورپوینت نظام هاي اقتصاديظهور فئودالیسمتعریف فئودالیسمپرسش هايي درباره فئوداليسم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظام هاي اقتصادي دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت نظام هاي اقتصاديقالب بندی: پاورپوینتتعداد…

  • پاورپوینت استان بوشهر

    پاورپوینت استان بوشهر دانلود پاورپوینت استان بوشهر دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان بوشهر؛ در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: آب‌ و‌ هوای بوشهر…

  • ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از مدل ترکیبی BSC و QFD

    ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از مدل ترکیبی BSC و QFD برچسب ها: ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن گسترش کارکرد کیفیتارائه روشی برای ارزیابی عملکرد و اولویت بندی پروژه ها با استفاده از…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

    ادبیات نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,الگوهای خودتنظیمی,پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز,مؤلفه های یادگیری خودتنظيمی,مبانی نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم) از…

  • مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای

    مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای دانلود مبانی نظری سازمان همکاری شانگهای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دلایل و ضرورتهای شکل گیری سازمان همکاری شانگهای روند شکل گیری سازمان همکاری شانگهای اهداف و حوزههای…

  • ادبیات نظری تحقیق خسارات عدم اجرای تعهد یا تأخیر قرارداد پیمانکاری

    ادبیات نظری تحقیق خسارات عدم اجرای تعهد یا تأخیر قرارداد پیمانکاری دانلود ادبیات نظری تحقیق خسارات عدم اجرای تعهد یا تأخیر قرارداد پیمانکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث دوم : خسارات عدم…

  • پاورپوینت تب و تشنج در کودکان

    پاورپوینت تب و تشنج در کودکان دانلود پاورپوینت تب و تشنج در کودکان دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تب و تشنج در کودکان،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تشنج ناشی…

  • دانلود مباني نظري واقعیت درمانی

    دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دانلود دانلود مباني نظري واقعیت درمانی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 4 - واقعیت درمانی 2 - 4 - 1 - تاریخچه واقعیت درمانی ویلیام گلاسر در سال…

  • پاورپوینت دبی سنج توربینی flowmeter

    پاورپوینت دبی سنج توربینی flowmeter دانلود پاورپوینت دبی سنج توربینی flowmeter دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع دبی سنج توربینی flowmeter، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش.    …

  • جزوه خلاصه نکات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان

    جزوه خلاصه نکات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان برچسب ها: مبحث 21پدافند غیر عاملبارهای انفجاریپناهگاهفضاهای امنمبحث بیست و یکمقررات ملیآزمون نظارتآزمون اجراکلید واژه رفتن به سایت اصلی جزوه خلاصه نکات مبحث 21 مقررات ملی ساختمان دسته بندي : عمران جزئیات…

  • پاورپوینت آشنائی با کوره های قوس الکتريکی DC و مقايسه آن با کوره های AC

    پاورپوینت آشنائی با کوره های قوس الکتريکی DC و مقايسه آن با کوره های AC برچسب ها: مقاله محاسبه توان قوس در کورههای قوس الکتریکی DC سيستم الکتريکی کوره های قوس DC مبدلهای استاتيکی قدرت کوره های قوس DCمشخصه های…

  • ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي

    ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دانلود ادبیات نظری تحقیق رويكرد قرآن به جايگاه سياست خارجي و روابط بين‌الملل در حكومت نبوي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پاورپوینت تربیت کودک

    پاورپوینت تربیت کودک دانلود پاورپوینت تربیت کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شیوه های تربیت کودک (فرزندپروری)، در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: اگر فرصت داشتم کودکم…

  • پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو

    پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم خاك رس گرگان توسط گياه بامبو برچسب ها: گل بامبو و شانسقیمت گیاه بامبوخرید گل بامبوخواص گل بامبوگل بامبو نشانه چیستگیاه بامبو در خاکغذای بامبوتکثیر بامبو رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي تثبيت و تورم…

  • کاربرد عکس های هوایی در برنامه ریزی شهری

    کاربرد عکس های هوایی در برنامه ریزی شهری دانلود کاربرد عکس های هوایی در برنامه ریزی شهری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل کاربرد عکس های هوایی در برنامه ریزی شهری مقدمهانواع عکسهای هواییویژگیهای عکسهای هواییکاربرد عکس…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی

    ادبیات,پیشینه,تحقیق,درمانی,طرحواره,مفاهیم,نظری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم طرحواره درمانی(فصل دوم) در 34 صفحه در قالب word , قابل ویرایش چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات…

  • پاورپوینت تریپس پنبه

    پاورپوینت تریپس پنبه برچسب ها: سم عسلک گلابیسنک پنبهدرمان عسلک گیاهآفت عسلک رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تریپس پنبه دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع تریپس پنبه    ، در قالب ppt…

  • پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت

    پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت دانلود پیشینه و مبانی نظری رنگ و شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رنگ وشخصیت فصل دوم ادبيات ( پيشينه ) تحقيق…

  • تحقیق کامل آشنایی با سیستم‌های توصیه‌کننده

    تحقیق کامل آشنایی با سیستم‌های توصیه‌کننده دانلود تحقیق کامل آشنایی با سیستم‌های توصیه‌کننده دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق کامل آشنایی با سیستم‌های توصیه‌کننده ، در حجم 55 صفحه آماده پرینت…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق نسبت هاي مالي و پيش بيني بحران کسب و کار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ تحول دولت در اسلام دکتر ابراهیم برزگر

    پاورپوینت تاریخ تحول دولت در اسلام,تاریخ تحول دولت در اسلام,تاریخ تحول دولت در اسلام فیرحی,تاریخ تحول دولت در اسلام و ایران,جزوه تاریخ تحول,جزوه تاریخ تحول دولت در اسلام,خلاصه کتاب تاریخ تحول دولت در اسلام,دانلود کتاب تاریخ تحول دولت در اسلام…

  • تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر

    تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره قدر دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود تحقیق با موضوع سوره قدر؛در قالب Word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.   بخشی از…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خلاقیت دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 2تعاریف خلاقیت خلاقیت از جمله مسائلی است که در بارهی ماهیت…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق مفاهیم خصوصی سازی و ارزش افزوده اقتصادی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری و سوابق تحقیق مفاهیم خصوصی سازی و ارزش افزوده اقتصادی,ارزش افزوده اقتصادي,ارزش افزوده اقتصادي EVA,اهداف خصوصي سازي,تجربه خصوصي سازي در جهان,خصوصي سازي در ايران,معيارهاي مالي سنتي,نسبت قيمت به سود هر سهم (P دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) خودپنداره دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 3 خود پنداره خود : مفهوم خود و مطالعه آن در…

  • دانلودپیشینه پژوهش تعریف خودپنداره

    دانلودپیشینه پژوهش تعریف خودپنداره دانلود دانلودپیشینه پژوهش تعریف خودپنداره دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل خود پنداره خود : مفهوم خود و مطالعه آن در طول تاریخ بشری همواره مورد توجه بودهاست و فیلسوفان و متفکران…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه کشاورزی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه کشاورزی دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری تاریخچه کشاورزی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه کشاورزی فصل دوم : ادبيات تحقيق 6 مقدمه…

  • پاورپوینت عوامل مؤ ثر در تربيت

    پاورپوینت عوامل مؤ ثر در تربيت برچسب ها: عوامل موثر در تربیت از نظر اسلامعوامل تربیتمحيط رفاقت و معاشرت روش مراقبه و محاسبه روشهاى تربيت در اسلام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت عوامل مؤ ثر در تربيت دسته بندي :…

  • بررسی انتشار آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل

    بررسی انتشار آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل,پروژه آلاینده های شاخص ناشی از دودکشهای پالایشگاه نفت و ارزیابی ریسک سلامت پرسنل,سلامت پرسنل در پالایشگاه های نفت دانلود فایل اصلی بررسی انتشار آلاینده های…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي

    دانلود پاورپوینت با موضوع مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي برچسب ها: آسیب شناسی نظام آموزشی ایرانآسیب شناسی آموزش و پرورشمشکلات آموزش و پرورش و راهکارهای آن pdfپاورپوینت مسئله و ابعاد آسيب شناسي نظام آموزشي رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان

    مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان دانلود مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری خلاقیت کودکان و انزواطلبی آنان مقدمه : خلاقیت اصطلاح و واژه…

  • پاورپوینت بررسی شرکتهای تامین سرمایه

    پاورپوینت رشته مدیریت,پاورپوینت شرکتهای تامین سرمایه,تامین سرمایه,تامین سرمایه امید,تعریف شرکت تامین سرمایه,تعهد پذیره نویسی,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت مدیریت مالی,شرکت تامین سرمایه نوین,شرکتهای تأمین سرمایه,شرکتهای تامین سرمایه,مدی دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی شرکتهای تامین سرمایه از سایت دانلود فایل دانلود پاورپوینت شرکتهای…

  • پاورپوینت مبانی تعیین نقص عضو و ازکارافتادگی در سرگیجه

    پاورپوینت مبانی تعیین نقص عضو و ازکارافتادگی در سرگیجه برچسب ها: جدول تعیین درصد ازکارافتادگی تامین اجتماعیلیست بیماریهای مشمول ازکارافتادگینحوه محاسبه حقوق از کار افتادگی تامین اجتماعیدیه از کار افتادگیانواع از کار افتادگیحقوق از کار افتادگی 96کمیسیون پزشکی از کار…

  • مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر

    مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دانلود مبانی نظری تحقیق انواع و شیوع رفتارهای پر خطر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انواع و شیوع رفتارهای پر خطر رفتارهای خود آسیب…

  • پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت)

    بررسی معماری فضای خانه آبشار,پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت),پروژه معماری فضای خانه آبشار,تحقیق معماری فضای خانه آبشار,دانلود پاورپوینت نقد و بررسی معماری فضای خانه آبشار ( اثر فرانک لوید رایت) دانلود فایل…