مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و ابعاد خواندن و مطالعه (فصل دوم)

    پيش,پيشينه پژوهش مدلهای خواندن و مطالعه,پيشينه تحقيق نظریه های خواندن و مطالعه,چارچوب نظري خواندن و مطالعه,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق خواندن و مطالعه (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های خواندن و مطالعه,مباني نظري خواندن و مطالعه دانلود…

  • فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه هشتم - عنوان: الصداقة (دوستی)

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی هشتم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی هشتم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس پنجم عربی پایه هشتم - عنوان: الصداقة (دوستی) از سایت دانلود فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري

    دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري برچسب ها: اشعار عطار نیشابوریمرگ عطار نیشابوریزندگینامه عطار نیشابوری pdfخلاصه زندگینامه عطار نیشابوریعطار نیشابوری کتاب‌هااسرارنامه عطار نیشابوریعکس عطار نیشابوریاز آثار عطار نیشابوری در جدول رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع عطار نيشابوري…

  • قالب پاورپوینت هنر 4

    قالب پاورپوینت هنر 4 دانلود قالب پاورپوینت هنر 4 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 4 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر

    پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر برچسب ها: تاریخچه وهابیت pdfفرقه وهابیت چه افکاری دارندسلف در اسلامایا وهابی ها سنی هستندبزرگان وهابیتآیا وهابی ها مسلمان هستندوهابی قاتلعقاید وهابیت چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر دسته بندي :…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی و درمان آن (فصل دوم پایان نامه)

    پيشينه پژوهش,پيشينه نظري,تعریف افسردگی کاپلان,تعریف علمی افسردگی,چارچوب نظري,دانلود مباني نظري افسردگی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد افسردگی ماژور چیست؟,مباني نظري تعریف افسردگی در dsm5,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)اختلال کودکان بیش فعال نظریه های سلامت روانی دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ذهن آگاهی 1 - 5 - 2 - 2 - تعریف ذهن آگاهی 2 -…

  • پاورپوینت زندگینامه مولانا

    پاورپوینت زندگینامه مولانا دانلود پاورپوینت زندگینامه مولانا دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی ازمتن پاورپوینت: مولانا، متولد سال604 در بلخ متولد شد.مولانا 13 ساله بود، بهاالدین ولد به دلیل ناامنی و حمله مغولان به…

  • بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان شرکت گاز استان گیلان

    اهمیت رفتار فرانقش در سازمانها,بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش کارکنان,پیشینه تاریخی فلسفه اخلاق,رابطه فلسفه اخلاقي و رفتار فرانقش,سياستهاي تقويت رفتارفرانقش,عوامل تاثير گذار بر بروز رفتار فرانقش,مفهوم فلسفه اخلاقی دانلود فایل اصلی بررسی رابطه فلسفه اخلاقی و رفتار فرانقش…

  • مبانی نظری پیشینه تحقیق ساختار و فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فرایند تصمیم گیری,پيشينه تحقيق فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی,دانلود مبانی نظری پیشینه تحقیق ساختار و فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه فرایند ت,مباني نظري فرایند تصمیم گیری در سیاستگذاری خارجی دانلود فایل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نکات کاربردی جهت رفع آلودگی های محیط

    دانلود پاورپوینت با موضوع نکات کاربردی جهت رفع آلودگی های محیط برچسب ها: راه های درمان آلودگی هواکاهش آلودگی محیط زیستانشاء در مورد آلاینده های زیست محیطیروش های کنترل آلودگی هواراه های جلوگیری از آلودگی خاکچند پیشنهاد برای رفع آلودگی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سود و سود غیرمنتظره ، بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت

    ادبیات نظری سود و سود غیرمنتظره,بازده و بازده غی,بازده و بازده غیر منتظره و ریسک عدم پرداخت,پیشینه پژوهش سود و سود غیرمنتظره,فصل دوم پایان نامه سود و سود غیرمنتظره,مبانی نظری سود و سود غیرمنتظره دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • تکنولوژی ساخت در اجرای سازه های عظیم

    تکنولوژی ساخت دانلود فایل اصلی تکنولوژی ساخت در اجرای سازه های عظیم از سایت دانلود فایل پروژه تکنولوژی ساخت در اجرای سازه های عظیم در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

    پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980 دانلود پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980 دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون…

  • پاورپوینت مديرت موفق

    پاورپوینت مديرت موفق برچسب ها: پاورپوینت مديرت موفق رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديرت موفق دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت مديرت موفق قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 16قسمتی از پاورپوینتبهترين مهارتهاي مديرانارائه ي بازخورد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تعاریف و مفاهیم دانش ضمنی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تعاریف و مفاهیم دانش ضمنی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تعریف دانش صریح,پيشينه تحقيق مدیریت دانش دانش ضمنی,پيشينه نظري دانش صریح چیست,تبدیل,چارچوب نظري دانش آشکار,فصل دوم پايان نامه ارشد مقاله دانش ضمنی,مباني نظري مثال دانش ضمنی دانلود فایل…

  • تست

    تست برچسب ها: تست رفتن به سایت اصلی تست دسته بندي : باستان شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دسته بندی: باستان شناسی تعداد مشاهده: 380 مشاهده کد فایل:28236 انتشار در:۱۳۹۷/۷/۱۴ حجم فایل ها:98 اشتراک گذاری:  قیمت: 100 تومان پس…

  • پاورپوینت داده های ساختمان زمین شناسی

    پاورپوینت داده های ساختمان زمین شناسی برچسب ها: زمین شناسی ساختمانی pdfدانلود کتاب زمین شناسی ساختمانی و تکتونیکدانلود رایگان کتاب زمین شناسی ساختمانی حسن مدنیدانلود کتاب زمین شناسی ساختمانی حسن مدنیدانلود رایگان کتاب زمین شناسی ساختمانی و تکتونیک حسن مدنیلایه…

  • ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    پیشینه و مبانی نظری جامعه پذیری,تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,چارچوب نظری جامعه پذیری و نظریه های آن,مبانی نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه های آن,نظریه های جامعه پذیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جامعه پذیری و نظریه…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی مسئولیت های اجتماعی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی مسئولیت های اجتماعی (فصل دوم),بررسی مقایسه ای مدلهای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی csr,پيشينه پژوهش اندازه گیری مسئولیت اجتماعی شرکت ها,پيشينه تحقيق مسئولیت اجتماعی شرکت ها pdf,چارچوب نظري مقاله مسئولیت اجتماعی شرکتی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ

    پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ برچسب ها: دانلود پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپمحاسبه هد مورد نیاز پمپپمپمکانیک سیالاتقانون برنولی پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپاصل بقای انرژیپاورپوینت هد مورد نیاز پمپسیالاتپاورپوینت هد پمپ آبدبی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI

    پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMI برچسب ها: پاورپوینت مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات با مدل CMMIتاریخچه تعاریف و ویژگیهای پروژه و مدیریت پروژهتفاوت پروژه با فرآیندهای عملیاتlذینفعان پروژه و تاخیرهای پروژهمجموعه دانش مدیریت پروژه (PMBOK) شرح…

  • چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی (فصل 2)

    چارچوب,چارچوب نظری و پیشینه تجربی پژوهش حافظه فعال و نارساخوانی,دانلود مباني نظري شیوع نارساخوانی,فصل دوم پايان نامه ارشد,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نارساخوانی,مباني نظري یادگیری و حافظه,نظریه‌های حافظه فعال,ویژگی‌های اختلال نارساخوانی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تجربی…

  • پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز

    پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دانلود پیشینه ومبانی نظری عملکرد اجرایی مغز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی درباره عملکرد اجرایی مغز فهرست مطالب : 2 - 1 . عملکرد…

  • پاورپوینت مکتب ساختارگرایی

    پاورپوینت مکتب ساختارگرایی برچسب ها: مکتب ساختارگرایی در جغرافیاساختارگرایی pdfساختارگرایی در هنرساختارگرایی در جامعه شناسیساختارگرایی در شعرساختارگرایی در علوم سیاسیساختارگرایی در شهرسازینظریه پردازان مکتب ساختارگرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مکتب ساختارگرایی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك

    دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك برچسب ها: ساختمان ساواکآرش ساواکشکنجه ساواک زنانساواک چیستعکس شکنجه گران ساواکساختمان مرکزی ساواکجنایات ساواکساواکی های معروف رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع ساواك دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی رابطه میان اقلام تعهدی وعدم تقارن اطلاعاتی برقیمت سهام شرکت‏های پذیرفته شده در بورس

    بررسی رابطه میان اقلام تعهدی وعدم تقارن اطلاعاتی برقیمت سهام شرکت‏های پذیرفته شده در بورس برچسب ها: عدم تقارن اطلاعاتی دامنه تفاوت پیشنهادی خرید و فروش سهام اقلام تعهدی قیمت سهام نسبت مالکیت نهادیپایان نامه بررسی رابطه میان اقلام تعهدی…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته تربیت بدنی قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع…

  • پاورپوینت میراث فرهنگی و تاريخ درس17 مطالعات هفتم

    پاورپوینت میراث فرهنگی و تاريخ درس17 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت میراث فرهنگی و تاريخ مطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت میراث فرهنگی و تاريخ درس17 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع راهنمای رسیدگی به حساب پیمانکاران

    دانلود پاورپوینت با موضوع راهنمای رسیدگی به حساب پیمانکاران برچسب ها: نحوه رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکارانحسابداری پیمانکاریحسابداری پیمانکاری پروژهمثال حسابداری پیمانکاریثبت های حسابداری پیمانکاری pdfثبت حسابداری قرارداد خدماتآموزش حسابداری پیمانکاریثبت حسابداری صورت وضعیت در دفاتر پیمانکار رفتن به سایت…

  • پاورپوینت ارت (EARTH)

    پاورپوینت ارت (EARTH) دانلود پاورپوینت ارت (EARTH) دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ارت (EARTH)،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در مهندسی برق، واژه Sālur یا ارت با توجه…

  • رساله معماری طراحی زندان

    پروژه معماری,تاریخچه تحول زندان ها در ایران,تاریخچه و تعاریف زندان,رساله معماری طراحی زندان,روانشناسی زندان,زندان از دیدگاه قرآن و روایات,مبانی نظری زندان,مکان یابی و روند طراحی زندان دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی زندان از سایت دانلود فایل دانلود رساله معماری…

  • پاورپوینت معرفی شاعر معاصر سهراب سپهری

    پاورپوینت معرفی شاعر معاصر سهراب سپهری برچسب ها: ازدواج سهراب سپهریآثار سهراب سپهریزندگینامه کوتاه سهراب سپهریسهراب سپهری شعرگزیده ای از اشعار سهراب سپهرینام کتاب های سهراب سپهریخلاصه زندگی نامه سهراب سپهریزندگینامه سهراب سپهری به زبان خودش رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین دانشجویان

    بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین دانشجویان برچسب ها: خواسته های فردی نگرش مصرف کننده قیمت کالا کیفیت کالاپایان نامه بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین دانشجویانپروژه بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین دانشجویانتحقیق…

  • بررسی تأثیر سطح افشای اختیاری بر مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته ‌شده در بورس

    بررسی تأثیر سطح افشای اختیاری بر مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته ‌شده در بورس برچسب ها: بررسی تأثیر سطح افشای اختیاری بر مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته ‌شده در بورستحقیق حسابداری ارزش حسابداری اطلاعاتتحقیق…