مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم)

انواع تجاري‌سازي,تجاری سازی ppt,تجاری سازی دانش,روش های تجاری سازی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تصمیم‏ گیری(فصل دوم),مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي,مراحل تجاری سازی ایده,مفهوم تجاری سازی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) در 92 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي   تجاري‌سازي در فرهنگ لغات هريتج به معني به كارگيري روش‌هاي كسب و كار به منظور سود و انجام بهره‌گيري آمده است. تعاريف متعددي از قبيل: معرفي يك محصول يا خدمت در بازار براي سود، فرآيند تبديل چيزي به فعاليت تجاري، تعاريف تقريباً مترادفي هستند كه در ساير فرهنگ لغات‌ها براي تجاري‌سازي مي‌توان يافت.   در ادبيات نو‌آوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ساده‌ترين تعريف تجاري‌سازي را عرضه يك محصول جديد در بازار مي‌داند.   دولت كانادا در سند برنامه بودجه‌اي  سال 2004، تجاري‌سازي را اين گونه تعريف كرده است: فرآيندي كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند.   تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فراگردهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فراگرد مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي است ( فكور، 1383: 120). تجاري‌سازي “انتقال يك ايده، رويه يا انديشه ناشي از تحقيق به محيطي كه در آن به يك محصول، خدمت يا فراگرد تبديل شود” مي‌باشد (Rand,2003:26).   كارسون تجاري‌سازي را انتقال رسمي اكتشافات و نوآوري‌هاي ناشي از تحقيقات علمي انجام شده در دانشگاه‌ها و مؤسسات غیر انتفاعي به بخش تجاري براي منفعت عمومي مي‌داند (Karlsson,2004:15).   اراب  (1988) تجاري‌سازي را بدين صورت تعريف كرده است: “تجاري‌سازي شامل توليد ايده‌اي جديد و پياده‌سازي آن روي يك محصول، فراگرد يا خدمت جديد است كه منجربه رشد پوياي اقتصاد ملي و افزايش اشتغال و افزايش سود خالص براي بنگاه كسب و كار نوآور مي‌شود”(Urabe,1988:380).   جولي  (1997) تجاري‌سازي را فراگردي تعريف مي‌كند كه از بينش فناوري بازار آغاز شده و به كاركردهاي پايدار محصول متناسب با بازار ختم مي‌شود (Spilling,2004:230).   اسپلينگ  با مروري بر تعاريف مختلف از جمله تعريف جولي (1997) در مورد تجاري‌سازي تعريف جامعي ارائه مي‌نمايد؛ وي تجاري‌سازي را به عنوان فراگرد انتقال و تبديل دانش نظري موجود در نهادهاي دانشگاهي به برخي انواع فعاليت‌هاي اقتصادي تعريف كرد (Spilling,2004,3).   بندريان (2007) تجاري‌سازي را به عنوان تبديل يا انتقال ” فناوري” به يك موقعيت سودآور تعريف مي‌كند. كه مقصود از فناوري، فنون، تكنيك‌ها، فراگردهاي دريافت حق اختراع يا ساير مالكيت‌هاي خصوصي، مواد، تجهيزات، سيستم‌ها و نظاير آنهاست (Bandarian,2007:33).   فانگ‌ زوا  (2004) با بررسي تحقيقات برايت  (1969)، سارن  (1984)، روث‌ول  (1992) به اين نتيجه رسيد كه، تجاري‌سازي تحقيقات فراگردي است كه در آن، توسعه ايده‌هاي جديد يا داده‌هاي تحقيقاتي و تبديل آنها به محصولات تجاري يا خدمات و در نهايت ارائه به بازار ديده شود.   روبرت با اشاره به تعريف اتربك  (1971) كه نقطه آغاز تجاري‌سازي را با اختراع و ابتكار همراه مي‌داند، تشريح مي‌نمايد كه برخي از محققين بهره‌برداري از اختراع را نيز در تجاري‌سازي تحقيقات دخيل نموده و مطرح مي‌نمايند كه بدون تجاري‌سازي موفق، اختراع تبديل به نوآوري نمي‌شود و در نتيجه به بازار معرفي نخواهد شد (Roberts,2007:115,Murray2004:220,Gans,2006:111 ).   لندري و همكارانش  (2007) فعاليت‌هاي انتقال دانش را در موارد زير دسته‌بندي كرده‌اند:الف) انتقال نتايج پژوهش؛ ب) ارائه نتايج پژوهش‌ها؛ ج) نشست با گروه‌هاي كاري همراه با كاربران؛  د) ارائه خدمات مشاوره؛ هـ) مشاركت در توسعه محصول و خدمات؛ و) مشاركت در فعاليت‌هاي كسب و كار؛ ز) تجاري‌سازي نتايج پژوهش‌ها.   اغلب تعاريف در زمينه تجاري‌سازي دانش توليد شده در دانشگاه‌ها، تأكيدي ويژه بر كارآفريني دانشگاهي داشته و برخي پژوهشگران (Toole and Czarnitzki,2007:225) آنها را مترادف با يكديگر مي‌دانند.   در ادبيات نوآوري نيز تعاريفي نزديك به هم از تجاري‌سازي صورت گرفته است. ريمر، آيسرمن و ديگران (2005) تجاري‌سازي را “فرآيند تبديل فناوري به محصولات موفق اقتصادي” تعريف مي‌كنند (Buenstorf,2009:189).   نظامنامه اوسلو و كميسيون اروپايي(1995) تعريف مفصل‌تري از تجاري‌سازي نوآوري ارائه مي‌كند:   “تجاري‌سازي نوآوري، عبارت است از نوسازي و توسعه بازارهاي از محصولات و خدمات و بازارهاي مربوط به آنها؛ ايجاد روش‌هاي جديد توليد، عرضه و توزيع، ارائه‌ي تغييراتي در مديريت، سازمان‌هاي كاري، موقعيت‌هاي كاري و مهارت‌هاي نيروي كار” (202:Toole and Czarnitzki,2007).   چانگ و همكاران  (2009) تعريف عملي براي تجاري‌سازي پژوهش‌هاي دانشگاهي ارائه مي‌دهند: “اعضاي هيأت علمي كه بدنبال بهره‌برداري از نتايج پژوهش‌هاي خود از طريق دريافت حق اختراع، واگذاري امتياز و مشاركت در مالكيت شركت‌هاي انشعابي هستند”.   تعريف اسكاتيش اينترپرايز  (1996) از تجاري‌سازي چنين است: تجاري‌سازي فرآيند تبديل علم و تكنولوژي، تحقيق جديد يا يك اختراع به محصول يا فرآيندهاي صنعتي قابل عرضه در بازار است. اين كار مي‌تواند هم توسط شركت‌هاي موجود، يا از طريق ايجاد شركت‌هاي جديد صورت گيرد. تجاري‌سازي موفق منجر به نوآوري در محصول و نوآوري در فرآيند مي‌گردد.   انتقال يك ايده، روش، شئي، مهارت، دانش فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي اجرا شده در بخش دانشگاهي ( با همكاري شريكان يا بدون آن) به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه يا بهبود محصولات يا فرآيندها منجر شود. مفهوم فوق كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد.   تجاري‌سازي فرآيندي است كه طي آن ايده، نتيجه يا توليدات حاصل از بخش تحقيقاتي به محصولات، خدمات و فرآيندهاي قابل عرضه در بازار تبديل مي‌شود كه از طريق آن يافته‌هاي حاصل از تحقيق به بازار آورده مي‌شوند و ايده‌ها يا يافته‌هاي جديد به محصولات و خدمات جديد يا تكنولوژي‌هاي فروختني در سراسر جهان، توسعه مي‌يابند. به عبارت ديگر تجاري‌سازي تحقيقات مجموعه تلاش‌هايي است كه به منظور فروش كارهاي تحقيقاتي با هدف كسب سود و ارتباط هر چه بيشتر آموزش و پژوهش با اهداف اقتصادي و اجتماعي مي‌توان اشاره كرد. با توجه به تعاريف فوق تجاري‌سازي را مي‌توان به بازار رسانيدن يك ايده و يا يك نوآوري دانست.   مسلماً ورود مؤسسات تحقيقاتي به عرصه تجارت و بازاريابي محصولات خود و توجه به نيازمندي‌هاي بازار و معيارهاي مشتريان، در بطن خود حاصل برخي فرصت‌ها و پيامدهاي مثبت است پيامدهايي كه در حداقل بهره‌وري كمك به خودگرداني مؤسسات و در آرماني‌ترين انتظار افزايش استانداردهاي زندگي (ايمني و امنيت)، كيفيت زندگي، توليد ثروت و رشد اقتصادي را در پي‌خواهد داشت ( توكلي، بزمي، فدوي اصغري، 1386: 156-150).   با اين حال همه محققان تجاري‌سازي را به عنوان يك پديده مثبت تلقي ننموده‌اند و گروهي از آنها نسبت به آن ابراز بدبيني كرده‌اند. براي مثال جاكوب  و همكاران (2003) فعاليت‌هاي تجاري دانشگاه را تهديدي براي اقتدار علم مي‌دانند و معتقدند كه تجاري‌سازي فرهنگ تحقيق را دستخوش تغيير مي‌نمايد. تجاري‌سازي نتايج تحقيق و تحقيقات مشترك دانشگاه و صنعت، استانداردهاي اخلاقي تحقيق را تضعيف نموده و اعتماد عمومي به نتايج آنرا كاهش مي‌دهد. بعلاوه اهداف تجاري، تضادهايي را در علائق محققين دانشگاهي و حاميان مالي فراهم مي‌نمايد. اين تضادها بالطبع بر نتايج تحقيق تأثيرگذار است. آنان دخالت در انتخاب نمونه‌گيري طرح تحقيق و روش تحليل و تفسير نتايج را، حاصل تجاري شدن تحقيق مي‌دانند. رازداري و اختفا از الزامات فراگرد توليدات صنعتي است در حاليكه پويايي علم، در گرو ارتباطات كامل و آزاد در ميان اجتماعات علمي است و رازداري و اختفاي يافته‌هاي علمي، عامل ركود علم بوده و در تقابل با ارزش «صداقت در علم» قرار مي‌گيرد. اما اتزكويتز و همكارانش (2000) معتقدند كه بتدريج بين دانشگاه و جامعه، رابطه‌اي دو طرفه مبتني بر دانش ايجاد شده است و دانشگاه‌ها توانسته‌اند نقشي فعال را در توسعه اقتصادي ايفا كنند. از نظر آنان اين نكته  قابل تأمل است كه همكاري دانشگاه و صنعت، حوزه نظريه‌پردازي در دانشگاه‌ها را غني‌تر مي‌سازد. شايد بدين خاطر كه نظريه‌پردازان و دانشگاهيان با مسائل صنعت آشنا شده و نظريه‌هاي كاربردي‌تري را ارائه مي‌دهند و چرخه نظريه و عمل بهتر شكل مي‌گيرد.   مطالب زيادي در خصوص پيشرفت‌هاي علم، دانش و فناوري مي‌خوانيم و مي‌شنويم. ليكن ممكن است خيلي از ما به تمايز بين علم ، دانش  و فناوري  توجه نكرده باشيم. با همين مبنا، بين توليد علم و پيشرفت‌هاي فناوري يك كشور فاصله وجود دارد. به محض توليد علم در يك كشور، آن كشور به خودكفايي در فناوري نايل نمي‌شود. بلكه توليدات علمي بايد مراحلي را طي كنند تا به فناوري قابل استفاده در جامعه تبديل شوند. اگر كشوري در مرحله توليد علم بماند و حلقه‌هاي بعدي تبديل علم به فناوري را طي نكند، به پيشرفت فني و فناوري نمي‌رسد. در اين حالت، توليدات علمي اين كشورها خوراك علمي كشورهاي پيشرفته‌تر مي‌شود كه حلقه‌هاي بعدي را شكل داده‌اند. حلقه‌هايي كه تجاري‌سازي توليدات علمي را انجام مي‌دهند و محصول را از آزمايشگاه به بازار عرضه مي‌كنند. با اين نگاه تجاري‌سازي علم از ارزش آن نمي‌كاهد، بلكه به آن ارزش و كاربرد مي‌دهد. با اعمال تجاري‌سازي، دانشمندان و صاحبان علم و دانش هم فرصت‌هاي بيشتري براي ادامه تحقيقات، توسعه و گسترش مرزهاي آن پيدا مي‌كنند. تجاري‌سازي دانش را مي‌توان هم از درون دانشگاه‌ها و هم از بيرون آن انجام داد. تجاري‌سازي توليدات علمي، موضوع مهمي است كه ما در ايران از آن غافليم. به همين علت است كه به رغم سهم نسبتاً خوب استادان دانشگاه‌هاي ايران در توليد مقالات بين‌المللي، كشور ما هنوز از نظر فناوري وابسته است.   از تعاريف فوق بر مي‌آيد كه تجاري‌سازي تحقيقات فرآيندي است كه دانش توليد شده در دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي تحقيقاتي را به محصولات قابل عرضه در بازار يا فرآيندهاي صنعتي تبديل مي‌كند. اين فرآيند مستلزم همكاري و تعامل جدي مراكز آموزش عالي و سازمان‌هاي تحقيقاتي وابسته به دولت، شركت‌هاي صنعتي، سازمان‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري، كارآفرينان و افراد علمي مي‌باشد (فكور، 53:1383). تجاري‌سازي دانش، يك منبع بالقوه درآمد را براي دانشگاه‌ها و ساير نهادهاي تحقيقاتي فراهم ساخته و وابستگي آنها به بودجه عمومي را كاهش مي‌دهد (Buenstorf,2009:281). مسلماً اين امر زماني ممكن مي‌گردد كه تجاري‌سازي دانش در دانشگاه‌ها به يك فعاليت داوطلبانه و نه اجباري تبديل شود (Rasmussen et al, 2006:524).   بنابراين مفهوم انتقال فناوري بين بخش دانشگاهي و صنعت چنين بيان مي‌گردد: انتقال يك ايده، روش، مهارت، دانش‌ فني، دارايي فكري، كشف يا اختراع ناشي از پژوهش علمي انجام شده در بخش دانشگاهي به يك محيط صنعتي كه در آن ممكن است به توسعه و يا بهبود محصولات و فرآيندها منجر شود. اين مفهوم كه به عنوان صنعتي‌سازي دانش بخش دانشگاهي نيز اطلاق مي‌گردد، به لحاظ كاربردي دقيقاً مرتبط و مترادف با مفهوم تجاري‌سازي نتايج تحقيقات مي‌باشد (فكور، 26:1385). افزايش اعتبار دانشگاه‌ها از طريق انتقال فناوري به صنعت، نقش اساسي را در افزايش سرمايه انساني دانشگاه‌ها ايفا مي‌كند. اين امر به وسيله جذب باهوش‌ترين دانشجويان از برترين دانشكده‌ها امكان‌پذير مي‌گردد (Nicola et al,2004:3)._______________________  The Budget plan 2004, page133.  -Urabe.  Jolly.  Spilling.  Zhao.  Bright.  Saren.  Rothwell.  Utterback.  Landry et al.قسمتی از پیشینه تحقیق:   ” سیگل و همکارانش” (78 :Siegel et al, 2004) در تحقیقی دیگر با عنوان طراحی مدل برای انتقال مؤثر دانش از دانشگاه به صنعت با تکیه بر رویکرد استقرایی و کیفی به شناسایی موضوعات کلیدی سازمان در توسعه مؤثر انتقال دانش پرداختند. این تحقیق مبتنی بر 55 مصاحبه ساختار یافته است که از 98 شرکتی که با 5 دانشگاه در ارتباط بودند گرفته شد. در نهایت با تحلیل نتایج مصاحبه‌ها آنها به این نتیجه رسیدند که رعایت نکات زیر برای انتقال مؤثر دانش الزامی است.1- ایجاد سیستم پاداش برای انتقال فناوری.2- طراحی سیاست‌های منعطف دانشگاهی برای انتقال فناوری.3- اختصاص منابع اضافی به فرآیند انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت.4- کاهش مرزهای فرهنگی و اطلاعاتی میان ذینفعان اصلی انتقال فناوری.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:2-1- مقدمه           2-2-  مفهوم و تعاريف تجاري‌سازي  2-3- تاريخچه تجاري‌سازي تحقيقات دانشگاهي         2-4- اهميت تجاري‌سازي نتايج تحقيق   2-5- روند تجاري‌سازي دانش     2-6- فرآيند تجاري‌سازي       2-7- انواع تجاري‌سازي        2-8- روش‌هاي تجاري‌سازي      2-9- مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي     2-10-  مراحل تجاري‌سازي يافته‌هاي پژوهشي          2-11-  موانع انتقال تجاري‌سازي          2-12-  ساختار نوآوري   2-13- كارآفريني       2-14- سابقه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته        2-15- بررسي روند تجاري‌سازي در بخش دانشگاهي كشور ايران      منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف تجاری سازی (فصل دوم) مفهوم تجاری سازی مراحل تجاری سازی ایده روش های تجاری سازی تجاری سازی ppt تجاری سازی دانش انواع تجاري‌سازي مدل‌ها و الگوهاي تجاري‌سازي

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری

    پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری برچسب ها: جنگ سایبری docجنگ سایبری ایرانجنگ سایبریpdfمقاله ای کامل در مورد جنگ سایبریدفاع سایبری چیستسایبری یعنی چهجنگ سایبری چیست امادگی دفاعیتاریخچه حملات سایبری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رصد و طرح ریزی سایبری…

  • ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی

    ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی دانلود ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن آب زمینی مقدمهتعریفانواع مخزن از…

  • تحقیق گالیله

    تحقیق گالیله دانلود تحقیق گالیله دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل یکی از اولین کشفیات علمی گالیله، حرکت آونگی است. او روزی در مطالعه متوجه حرکت لوستری بر اثر نیروی باد شد و به نظم حرکتی آن…

  • تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    انواع بازده سهام,بازده چیست و انواع آن کدام است,بررسي رابطه بين نسبت هاي مالي و نرخ بازده سهام,پایان نامه مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام,تحقیق رابطه بین متغیرهای مدل کنسلیم و نرخ بازدهی سهام در بورس,تعریف نرخ بازده,فرمول بازده سهام,نرخ…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی هتل ۵ ستاره

    برنامه فیزیکی طراحی معماري هتل ۵ ستاره,پایان نامه معماري طراحی هتل ۵ ستاره,رساله معماري طراحی هتل ۵ ستاره,طراحی معماري هتل ۵ ستاره,ظوابط و استانداردهای طراحی معماري هتل ۵ ستاره,مطالعات معماري طراحی هتل ۵ ستاره,معماري هتل ۵ ستاره دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی معلمان

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی معلمان دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی معلمان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرسودگی شغلی معلمان فصل دوم 2 -…

  • پاورپوینت نقد وبررسی کامل معماری بناهای اسلامی (معماری اسلامی)

    پاورپوینت نقد وبررسی کامل معماری بناها اسلامی (معماری اسلامی),دانلود پاورپوینت نقد وبررسی کامل معماری مطالعات روي واحدهاي مسكوني,گروه صنعتی بهشه,مسجد الغدیر,مسجد حضرت امیر,مسجد دانشگاه تهران دانلود فایل اصلی پاورپوینت نقد وبررسی کامل معماری بناهای اسلامی (معماری اسلامی) از سایت دانلود…

  • پاورپوینت استان خراسان رضوی

    پاورپوینت استان خراسان رضوی دانلود پاورپوینت استان خراسان رضوی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان خراسان رضوی؛ در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.     بخشی از متن پاورپوینت:…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودتنظیمی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودتنظیمی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودتنظیمی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودتنظیمی : 3 - 3 - 1 ) خود تنظیمی رفتار : ویژگی یادگیرندگان…

  • دانلود مقاله بررسی روند تغییرات پوشش گیاهی شهر یزد و تاثیر آن بر تعدیل دما با استفاده از تصاویر ماهو

    استفاده,بررسی,پوشش,تاثیر,تصاویر,تعدیل,تغییرات,دانلود,دما,روند,شهر,گیاهی,ماهو,مقاله,یزد دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی روند تغییرات پوشش گیاهی شهر یزد و تاثیر آن بر تعدیل دما با استفاده از تصاویر ماهو از سایت دانلود فایل چکیده با توجه به تاثیر دما در شرایط اقلیمی هر منطقه و…

  • پاورپوینت پارک های علم و فناوری و دلایل موفقیت آنها

    پاورپوینت پارک های علم و فناوری و دلایل موفقیت آنها برچسب ها: نقش مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در توسعه ی شرکت های دانش بنیانبررسی نقش پارک علم و فناوری و عوامل موثر بر آنشناسايي و اولويت…

  • پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی

    پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دانلود پیشینه و مبانی نظری سازمان امورمالیاتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سازمان امورمالیاتی مالیات به عنوان یکی از مهم ترین منابع درآمدی دولت همواره در برنامه…

  • تحقیق کاربرد تکنولوژی نوین امواج فراصوت در صنایع لبنی

    امواج فراصوت,پایان نامه کاربرد تکنولوژی نوین امواج فراصوت در صنایع لبنی,پروژه کاربرد تکنولوژی نوین امواج فراصوت در صنایع لبنی,تحقیق کاربرد تکنولوژی نوین امواج فراصوت در صنایع لبنی,تکنیک غیر مخرب,مقاله کاربرد تکنولوژی نوین امواج فراصوت در صنایع ل دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک

    پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک 2 - 2 - تجارت الکترونیکی و صنعت بانکداری 2 -…

  • تحقیق بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي

    پیشرفت تحصیلی,تحقیق بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي,رابطه شغلی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي رابطه شغلي معلمين زن در پيشرفت تحصيلي در حجم 30صفحه و…

  • ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و نظریه های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضايت زناشويي,پیشینه رضايت زناشويي,پیشینه نظری رضايت زناشويي,دانلود چارچوب نظری رضايت زناشويي,فصل دوم پایان نامه رضايت زناشويي,مبانی نظری مدل و نظریه های رضايت زناشويي,مدل و نظریه های آن دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق رضايت زناشويي ، مدل و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سبک های تفکر (فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري سبک های تفکر,پيشينه پژوهش تعریف سبک های تفکر,پيشينه تحقيق انواع,پیشینه نظری سبک های تفکر,چارچوب نظري سبک های تفکر,دانلود مباني نظري سبک های تفکر,فصل دوم سبک های تفکر,مباني نظري سبک های تفکر,مباني نظري و پيشينه پژوهش سبک های تفکر…

  • پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی

    پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دانلود پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل عبد الرحمان جامی در سال 817 درروستای خرگرد جام متولدشد. او در روزگار کودکی، فارسی و عربی را از پدر…

  • پاورپوینت بهره وری انرژی در ایران سیاست ها، قانون گذاری و راهبردها

    پاورپوینت بهره وری انرژی در ایران سیاست ها، قانون گذاری و راهبردها برچسب ها: بهره وری انرژی در ایران سیاست ها قانون گذاری و راهبردهاشدت انرژی و بهره وری انرژیانرژی به طور کل و در بخش صنعتسياست گذاري بهره وري…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سری های زمانی شبيه سازي مونت كارلو واريانس ناهمساني شرطی (فصل دوم)

    ادبیات نظری سری های زمانی شبيه سازي مونت كارلو واريانس ناهمساني شرطی,پیشینه تحقیق سری های زمانی شبيه سازي مونت كارلو واريانس,فصل دوم پایان نامه سری های زمانی شبيه سازي مونت كارلو,مبانی نظری سری های زمانی شبيه سازي مونت كارلو واريانس…

  • پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری

    پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری دانلود پیشینه و مبانی نظری مثبت نگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : مثبت نگری مبانی نظری آموزش مثبت نگری پيشينه روان‌شناسي مثبت‌گرا تعريف روان‌شناسي…

  • پاور پوینت ارشیابی توصیفی

    پاور پوینت ارشیابی توصیفی برچسب ها: ارزشیابی توصیفی مشارکت یادگیری رفتن به سایت اصلی پاور پوینت ارشیابی توصیفی دسته بندي : خدماتی و آموزشی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار ارزشیابی توصیفی :بهبود يادگيريايجاد نگرش مطلوب نسبت به مدرسهافزايش بهداشت…

  • پاورپوینت چالش های صندوق های بازنشستگی و الزامات برنامه ششم توسعه

    پاورپوینت چالش های صندوق های بازنشستگی و الزامات برنامه ششم توسعه برچسب ها: بحران صندوق های بازنشستگیصندوق های بازنشستگی کشوریصندوق های بازنشستگی نفتصندوق بازنشستگی خصوصیالزامات برنامه ششم توسعه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت چالش های صندوق های بازنشستگی و الزامات…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق اقتصاد دانشی ، دارايي هاي نامشهود، سرمايه ي فکري

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق اقتصاد دانشی ، دارايي هاي نامشهود، سرمايه ي فکري دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق اقتصاد دانشی ، دارايي هاي نامشهود، سرمايه ي فکري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در رابطه بین رهبری تحول گرا و گیفیت زندگی کاری در بین کارکنان

    بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در رابطه بین رهبری تحول گرا و گیفیت زندگی کاری در بین کارکنان برچسب ها: رهبری تحول گرا عدالت مراوده ای عدالت توزیعی کیفیت زندگی کاریپایان نامه بررسی نقش واسطه ای عدالت سازمانی در…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم)

    ادبیات نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,الگوهای خودتنظیمی,پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی,راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز,مؤلفه های یادگیری خودتنظيمی,مبانی نظری خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش خودتنظیمی و یادگیری خودتنظیمی (فصل دوم) از…

  • بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرمان

    بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرمان برچسب ها: پروژه بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرماندانلود پایان نامه بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ

    پروژه کارآفرینی تولید شوفاژ,پروژه کارآفرینی ساخت رادیاتور,توجیه فنی تولید رادیاتور فولادی,توجیه مالی تاسیس کارخانه رادیاتور سازی,تولید رادیاتور,تولید شوفاژ,طرح توجیهی تولید دستگاه رادیاتور,طرح تولید رادیاتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید رادیاتورهای فولادی شوفاژ از سایت دانلود فایل داناود…

  • تحقیق آشنایی با زبان برنامه نویسی php

    09358978227,php,برنامه نویسی,برنامه نویسی php,دانلود تحقیق آشنایی با php,دانلود تحقیق آشنایی با زبان PHP,زبان برنامه نویسی,زبان برنامه نویسی طراحی سایت,طراحی سایت,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق آشنایی با زبان برنامه نویسی php از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : آشنایی با…

  • مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی

    مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی دانلود مبانی نظری سود،مدیریت سود،حاکمیت شرکتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق ................................ ................................ ................................ ................ - 9 1 مقدمه . .…

  • پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر)

    پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) برچسب ها: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و نموادر) دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستورالعمل تامین(بصورت جدول و…

  • تحقیق در مورد تفسیر سوره علق

    تحقیق در مورد تفسیر سوره علق دانلود تحقیق در مورد تفسیر سوره علق دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل حضرت محمد (ص) به کوه حرا رفته بود، جبرئیل گفت: اى محمّد! بخوان! حضرت محمد (ص) فرمود:…

  • پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه

    پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه دانلود پاورپوینت مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه دسته بندي : مهندسی شیمی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مفاهیم و اصول حفاظت در برابر اشعه ،…

  • پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن

    پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن دانلود پیشینه و مبانی نظری ازدواج و ملاکهای آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ازدواج وملاکهای آن فصل دوم : "…

  • دانلود مقاله ارائه ساختاری جدید برای حافظه نهان در پردازنده های بسا هسته ای

    ارائه,برای,بسا,پردازنده,جدید,حافظه,دانلود,ساختاری,مقاله,نهان,های,هسته دانلود فایل اصلی دانلود مقاله ارائه ساختاری جدید برای حافظه نهان در پردازنده های بسا هسته ای از سایت دانلود فایل چکیده با پیشرفت تکنولوژی و کوچکتر شدن روز افزون تعداد ترانزیستورها، پیچیدگی سیستم های چند پردازنده ای برروی…