مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی,پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی,پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی,چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی,مباني نظري ابعاد بازاریابی ا,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبازاريابي اجتماعي حوزه و قلمرو علم جديدي است كه مي كوشد با استفاده از فنون بازاريابي تجاري، اهداف و مقاصد اجتماعي را تحقق بخشد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه در كوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگيرند. علي رغم اين كه اين حوزه در مقايسه با بازاريابي تجاري بسيار نوپا است، اما نقش و اهميت آن در توسعه اجتماعي موجب شده است تا شديداً مورد توجه و اقبال عمومي قرار گيرد. بازاريابي اجتماعي در دهه ١٩٧٠ به عنوان يك حوزه علمي كامل و مستقل پا به عرصه گيتي نهاد (خورشيدي و مقدمي، 1382). فيليپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از انديشمندان و صاحبنظران مشهور بازاريابي، اين حوزه علمي جديد را معرفي كردند. آنها عقيده داشتند كه مفروضات و مفاهيم بازاريابي تجاري مي تواند براي فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهاي انساني مورد استفاده قرار گيرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر اين نكته بود كه تفاوت عمده و اساسي بازاريابي اجتماعي با ساير حوزه هاي بازاريابي در اهداف و مقاصد بازاريابي اجتماعي و تشكيلات آن متجلي است. رسالت اصلي بازاريابي اجتماعي تأثيرگذاري بر رفتارهاي اجتماعي و انساني است (همان منبع). فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنها تاکید دارد، تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. بر اساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها ناگزیرند در تعیین راهبردها و خطی مشی های بازاریابی خود، عوامل مهمی مانند خواسته های مصرف کنندگان و منافع جامعه در کوتاه مدت و بلندمدت را در نظر بگیرند. علی رغم اینکه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری و سنتی بسیار نوپاست، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد (Lowry et al., 2004). در بازاریابی اجتماعی، کسب سود و منافع شخصی یا سازمانی، اولویت اصلی به شمار نمی رود. امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیا به این حقیقت دست یافته اند که صرفاً تکیه بر اصول بازاریابی سنتی و تجاری نمی تواند مزیت و جایگاه رقابتی آنها را در بازار تضمین نماید. حفظ مزیت های رقابتی مستلزم تقویت مستمر برند بوده که خود نیازمند همراهی بیشتر سازمان ها با افراد جامعه و کمک به دستیابی به اهداف اجتماعی خرد و کلان است. به کارگیری اصول اساسی بازاریابی تنها حد مشخصی می تواند جایگاه سازمان های خدمات مالی را در بازار مشخص سازد، ولی متمایزسازی برند یک بانک در میان برند سایر بانک هایی که خدماتی مشابه به مشتریان خود عرضه می کنند، نیازمند مولفه ای است که می توان از آن به بازاریابی اجتماعی نام برد  (Palmer et al., 2006). مشتریان باید این نکته را به وضوح احساس نمایند که هدف مدیران بانک تنها کسب منافع و افزایش سود سهام داران نیست، مدیران بانک نیز باید به مشتریان خود در عمل نشان دهند که در کنار منافع بانک و سهامداران، به منافع بلندمدت و کوتاه مدت جامعه نیز توجه دارند. با توجه به اهمیت بازاریابی اجتماعی، لازم است به عنوان ابزاری قدرتمند در جهت توانمد کردن و رقابتی کردن بنگاه های اقتصادی مد نظر قرار گیرد و از این طریق رابطه برنده- برنده بین کارکنان، مشتریان و جامعه و دیگر ذینفعان برقرار گردد (Hastings, 2007). در ادامه به بررسی این مفهوم، به ویژه با تاکید در نظام بانکداری پرداخته می شود.مفهوم بازاریابی اجتماعیاين مفهوم آخرين و جديدترين مفهومي است كه در فلسفه هاي پنجگانۀ بازاريابي مطرح می شود. تعدادي از انديشمندان و صاحب نظران دانش بازاريابي، عقيده دارند كه تأكيد مفهوم بازاريابي تنها بر تأمين نيازها و خواسته‌هاي مشتريان است و سلامت اجتماعي و جامعه جايگاهي در اين فلسفه ندارد. آنها بر اين باورند كه مديران سازمان ها موظفند اهداف و مقاصد خود را گسترش دهند و ضمن آن تلاش كنند تا نيازها و خواسته ها و منافع بازارهاي هدف خود را تعيين نمايند تا شركتشان بتواند در مقايسه با شركت-هاي رقيب اين نيازها و خواسته ها را به صورت كارآمدتر و كاراتر تأمين نمايد. اين اقدامات به نوبه خود موجب خواهد شد كه رفاه و تندرستي مشتري و جامعه فراهم شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي، مفهوم بازاريابي محض، تضادهاي ممكن بين خواسته هاي كوتاه مدت مشتري و رفاه بلندمدت او را از نظر دور مي دارد. چنين نگراني ها و تضادهايي ما را به مفهوم بازاريابي اجتماعي نزديك مي کند. بنابر مفهوم بازاريابي اجتماعي ضروري است بازاريابان در تعيين سياست-گذاري هاي بازاريابي بين ملاحظات سه گانۀ شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه، تعادل لازم را برقرار کنند (Cravens, 2003). به گفته کاتلر، مفهوم بازاریابی بیانگر مفهوم بازاریابی اجتماعی است که مشتري محور بوده و با بازاریابی یکپارچه، رضایت مشتري و رفاه طولانی مدت او را به عنوان هدف کلیدي سازمان تضمین می کند (ساهور و ماهاپاترا، 2006).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها ناگزيرند در تعيين راهبردها و خط-مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير خواسته هاي مصرف كنندگان و منافع جامعه را در كوتاه مدت و بلندمدت در نظر بگيرند. هدف در بازاريابي اجتماعي آن است كه با كمك اصول و فنون بازاريابي تجاري، به نيازها و خواسته هاي گروه مخاطب توجه و با كاهش موانع و ترغيب آنان براي انجام يك رفتار اجتماعي مطلوب، رفتار مورد نظر در بين آنها رايج شود (مقدمي و خورشيدي، 1382).يكي از پرسش هاي مهمي كه در حيطه بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود اين است كه در عصر مشكلات زيست محيطي، تخريب جنگل ها و مراتع، رشد فزاينده جمعيت، تورم جهاني، نارضايتي مشتريان و عدم رعايت منافع بلندمدت خريدار آيا تكيه و اعتماد بي چون و چرا به بازاريابي محض خواهد توانست مشكلات فوق را از ميان بردارد؟ پرسش ديگري كه در مفهوم بازاريابي اجتماعي مطرح مي شود، اين است كه اگر شركتي نيازها و خواسته هاي فردي مشتريان را در كوتاه مدت تأمين نمايد آيا در بلندمدت نيز قادر به تحقق اين مهم خواهد بود؟ (Kotler & Roberto, 1989).بر اساس مفهوم بازاريابي اجتماعي انتقادي كه از مفهوم بازاريابي محض مي شود اين است كه در مفهوم بازاريابي تضاد و تناقض بين نيازها و خواسته هاي كوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته نمي شود. اين تناقضات موجب مي شود كه بازاريابي اجتماعي جايگاه و اعتبار بالايي در نزد انديشمندان و صاحبنظران بيابد. براساس مفهوم بازاريابي اجتماعي، مديران بازاريابي سازمان ها و شركت هاي بزرگ ناگزيرند در تعيين خط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمي نظير منافع شركت، خواسته هاي مصرف كننده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت ها در ابتدا معتقد بودند هدف بازاريابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسب بازده بيشتر از سرمايه صاحبان سهام. اما آنها بعداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميت فراواني دارد. اين امر منجر به تولد و ظهور بازاريابي اجتماعي شد و در حال حاضر بسياري از شركت ها هنگام اتخاذ تصميمات بازاريابي منافع جامعه را مورد توجه قرار مي دهند (مقدمي و خورشيدي، 1382). بازاریابی اجتماعی به پیشبرد اهداف اجتماعی و رفاهی و ارتقاء میزان رفاه مشتری و جامعه توجه دارد. برای تحقق و پیشبرد مقاصد و نیات اجتماعی لازم است، فنون، روش‌ها و حقایق عینی بسیاری را مورد توجه قرار دهیم. این حقایق و واقعیات انکارناپذیر، بخش قابل توجهی از دانش منطق را تشکیل می‌دهند. واقعیت این است که منطق همانند سایر حوزه‌های علمی، پایه و بنیان استوار و محکمی برای بازاریابی اجتماعی فراهم می‌سازد (NMSC, 2000).  بازاریابی اجتماعی از یک سو، از علوم مختلفی مانند علوم تربیتی، علوم اجتماعی، بهداشت و از سوی دیگر از بازاریابی تجاری برای کامل نمودن روش‌ها، مفروضات و مفاهیم خود بهره می‌گیرد. هر چند بازاریابی اجتماعی تعداد قابل توجهی از مفروضات و مفاهیم خود را از رشته‌های دیگر اخذ کرده، اما با این وجود دارای شخصیت و هویت مستقلی است. امروزه می‌توان ارتباط و تعامل گسترده بین رشته‌ها را به آسانی مشاهده نمود و این ارتباط و تعامل در حال گسترش است (Smith, 2000). بنابراین، بازاریابی اجتماعی مانند سایر علوم ضمن حفظ ارتباط و تعامل خود با رشته‌های دیگر می‌کوشد که از روش‌ها، مفروضات، و مفاهیم علوم دیگر برای غنی‌تر ساختن روش‌ها مفروضات، و مفاهیم خود استفاده نماید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که بازاریابی اجتماعی ناگزیر است در انتخاب روش‌ها، مفروضات و مفاهیم رشته‌های دیگر نهایت دقت و وسواس را اعمال نماید. ضرورت این دقت و وسواس از این جا سرچشمه می‌گیرد که مفروضات و مفاهیم سایر حوزه‌های علمی به ندرت می‌تواند بدون حک و اصلاح و بازبینی مورد استفاده قرار گیرد (Kerr et al., 2005). قسمتی از پیشینه تحقیق:طاهري بروجني (1379) در بررسي نقش بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي تاکید می کند که اهميت تجهيز منابع براي بانك كشاورزي به عنوان نوعي اهرم مالي اعتباري بسيار روشن بوده و براي دستيابي به اين مهم،‌ ضرورت گذار از شيوه‌هاي سنتي بانكداري و ايجاد ساختارهاي مناسب و همگرا با مشتري و نيازهاي او اجتناب ناپذير مي‌نمايد. بازاريابي تأكيد زيادي بر حفظ مشتري، برنامه ريزي بلندمدت، خدمت رساني و …. داشته و راه رضايتمندي مشتري و حفظ او را مشخص مي‌سازد. نتایج بدست آمده نشان می دهد که بكار بردن آميخته بازاريابي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي در استان چهار محال و بختياري نقش اساسي دارد و سه عامل كاركنان،‌ قيمت و دارايي‌هاي فيزيكي در تجهيز منابع مالي بانك كشاورزي نقش دارد ليكن رتبه عوامل تبليغات پيشبردي، مكان و خدمات،‌ به شكل خدمات، تبليغات پيشبردي و مكان تغيير مي‌يابد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی (فصل دوم) به شرح زیر میباشد:مقدمه  مبناي اجتماعي بازاريابي: تأمين نيازهاي انساني  تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي  مفهوم بازاریابی اجتماعی  تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی  تعریف بازاریابی اجتماعی  ديدگاه بازاريابي اجتماعي  ابعاد بازاریابی اجتماعی  مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي  مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی جنبه های بازاريابي اجتماعي در صنعت بانكداري  آمیخته بازاريابي  پیشینه پژوهشمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی پيشينه نظري مفهوم بازاریابی اجتماعی چارچوب نظري تاریخچه پیدایش بازاریابی اجتماعی پيشينه پژوهش تعریف بازاریابی اجتماعی پيشينه تحقيق ديدگاه بازاريابي اجتماعی مباني نظري ابعاد بازاریابی ا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نشاط و شادکامی

    ادبیات تحقیق نشاط و شادكامی,پیشینه پژوهش نشاط و شادكامی,پیشینه تحقیق نشاط و شادكامی,تحقیق شادکامی,فصل دوم نشاط و شادکامی,مبانی نظری نشاط و شادكامی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم),مقاله نشاط و شادکامی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری حالتهای تصمیم گیری ورویکرد کمی در تصمیم گیری

    مبانی نظری حالتهای تصمیم گیری ورویکرد کمی در تصمیم گیری دانلود مبانی نظری حالتهای تصمیم گیری ورویکرد کمی در تصمیم گیری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری حالتهای تصمیم گیری ورویکرد کمی…

  • پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطالب

    پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطالب برچسب ها: فایل صوتی آموزش فن بیان و مهارتهای ارتباطیمبانی فن بیانآموزش سخنرانی و فن بیان صحبت در جمعکتاب صوتی سخنرانیدانلود فایل صوتی آموزش حرفه ای فن بیان و زبان بدنسخنرانی در جمعدانلود رایگان آموزش…

  • پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان

    پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان دانلود پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان -…

  • ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی

    ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازی برچسب ها: ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد تحلیل پوششی داده ها و منطق فازیپایان نامه ارایه مدل ارزیابی عملکرد با استفاده از…

  • دانلود پاورپوینت دانش خانواده و جمعیت

    دانش خانواده و جمعیت,دانش خانواده و جمعیت pdf,دانش خانواده و جمعیت پیام نور,دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت جمهی از نویسندگان,دانش خانواده و جمعیت زهرا آیت اللهی,دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم دانلود فایل اصلی دانلود…

  • بررسی رابطه میان استقلال زنان و رفتاری باروری

    بررسی رابطه میان استقلال زنان و رفتاری باروری برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان استقلال زنان و رفتاری باروریپروژه بررسی رابطه میان استقلال زنان و رفتاری باروریتحقیق بررسی رابطه میان استقلال زنان و رفتاری باروریمقاله بررسی رابطه میان استقلال…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی فرآیند ریخته گری قطعات چدنی

    پروژه کارافرینی تولید قطعات چدنی و فولادی,دانلود طرح توجیهی ریخته گری قطعات چدنی,طرح توجیهی تولید چدن,طرح توجیهی تولید قطعات چدن,طرح توجیهی ریخته گري قطعات چدن آلیاژي,طرح کارافرینی قطعه سازی چدن,طرح کسب و کار ریخته گری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار

    ارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: محافظه كاري حسابداري محافظه كاري مشروط محافظه كاري نامشروط ريسك ورشكستگيارزيابي رابطه بين محافظه كاري حسابداري و ريسك ورشكستگي در شركتهاي…

  • تحقیق تفاوت دین و مذهب

    09358978227,تحقیق تفاوت دین و مذهب,دانلود تحقیق تفاوت دین و مذهب,دین,دین و مذهب,مذهب,نگار زمانی دانلود فایل اصلی تحقیق تفاوت دین و مذهب از سایت دانلود فایل عنوان تحقیق : تفاوت دین و مذهبفرمت : WORDتعداد صفحات : 10 صفحهدر صورت بروز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول 23 1 - 2 - مقدمه 24…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور

    دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور برچسب ها: گزارش کاراموزي بررسي ژنراتورکاراموزي بررسي ژنراتورکارورزي بررسي ژنراتوردانلود گزارش کارآموزي بررسي ژنراتوربررسي ژنراتورژنراتور رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کاراموزي آماده بررسي جامع ژنراتور دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ

    پروژه ی,تولید لوله سوپرپایپ,دانلود طرح توجیهی تولید لوله,دانلود طرح کارافرینی تولید لوله سوپرپایپ,طرح توجیهی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ,طرح توجیهی لوله های سوپر پایپ,طرح کارافرینی لوله سوپر پایپ‬‎,طرح کسب و کار کارگاه تولید لوله سوپرپایپ دانلود فایل اصلی طرح…

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD)

    پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال نقص توجه بیش فعالی (ADHD) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال نقص توجه - بیش فعالی تاریخچه…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه معنادرمانی (فصل 2 )

    ادبیات,پژوهش,پیشینه,فصل,معنادرمانی,نظری,نظریه دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه معنادرمانی (فصل 2 ) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه معنادرمانی (فصل دوم) در 127 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III

    پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معرفی نرم افزار Comfar III ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم فرسودگی شغلی و عملکرد سازمانی

    پیشینه پژوهش عوامل فرسودگی شغلی,خرید مبانی نظری ارتباط فرسودگی با استرس,دانلود پیشینه تحقیق ابعاد فرسودگی شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,مبانی نظری تاريخچه فرسودگي شغلي,مبانی نظری مفاهيم پايه اي عملكرد دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصلاح نظامهاي مديريتي

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصلاح نظامهاي مديريتي برچسب ها: کتاب اصلاح نظام‌های مدیریتیبررسی موانع عدم تحقق (پیاده سازی ) طرح اصلاح نظام های مدیریتیحل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند اصلاح نظام‌های مدیریتیتشریح برنامه اصلاحات در مدیریت و نظام اداری کشورموفقیت عناصر…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مدل های وفاداری مشتری (فصل2)

    پیشینه پژوهش عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری,پیشینه تحقیق مدل وفاداری مشتری,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بورس الکترونيک (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دلایل وفاداری مشتری,مباني نظري مديريت رضایت و وفاداری مشتری,مباني نظري وفاداری مشتری دانلود…

  • پاورپوینت تکنولوژی بسته بندی اسپتیک

    پاورپوینت تکنولوژی بسته بندی اسپتیک برچسب ها: تکنولوژی بسته بندی اسپتیکبسته بندي ضد عفوني شدهاسپتیک Asepticعوامل استريليزاسيونبسته بندی ضد عفونی کننده حجم دارمزایای بسته بندی حجمی ضدعفونی شدهبرخي از آخرين متدهاي استريليزه كردن محصولات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تکنولوژی…

  • پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي

    پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي برچسب ها: طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكيCPT رده هاي CPT رده هاي Separate Procedur روشهای مجزا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت طبقه بندي اقدامات اقدامات پزشكي دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت آشنایی با جشن نوروز

    پاورپوینت آشنایی با جشن نوروز دانلود پاورپوینت آشنایی با جشن نوروز دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با جشن نوروز و نمادهای آن(هفت سین نورزه)، در حجم 13 اسلاید زیبا و…

  • پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی

    پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی برچسب ها: ریاضیمعادله نظریه هندسه لگاریتم رفتن به سایت اصلی پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت ریاضی پیش دانشگاهی نويسنده:تهيه كننده ي پاور پوينت: اردوان ميرزاييفهرست…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سرمایه فکری دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 11 2 - 2 اقتصاد دانشي…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش موسیقی درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش موسیقی درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش موسیقی درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل موسیقی درمانی موسیقی چیست ؟ می توان موسیقی را علم گفت ، زیرا عنصر اصلی…

  • فصل دوم پايان نامه ارشد قصه گویی

    فصل دوم پايان نامه ارشد قصه گویی دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد قصه گویی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل - قصه گویی 1 - 2 - 2 - قصه گویی چیست : اگر قصه…

  • نمونه موردی مجموعه ورزشی داخلی و خارجی

    نمونه موردی مجموعه ورزشی داخلی و خارجی دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشی داخلی و خارجی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نمونه موردی مجموعه ورزشی داخلی و خارجی فهرست مطالب بخش اول:نمونه های خارجیمجموعه…

  • نور در ارگونومی

    نور در ارگونومی دانلود نور در ارگونومی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نور در ارگونومیارگونومی و طراحی محصولطراحي محيط داخلي فهرست تعریف ارگونومیتاریخچهدانش ارگونومی در ایراننور چیست؟انواع نورنور طبیعینور مصنوعیاهمیت نور و روشنایی…

  • چارچوب نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی (SQ) (فصل 2)

    ادبیات نظری پایان نامه مقاله هوش معنوی,پایان نامه هوش معنوی,پرسشنامه هوش معنوی,پیشینه پژوهش هوش معنوی,پیشینه تحقیق هوش معنوی,تاریخچه هوش معنوی,تعریف عم,چارچوب نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی (SQ),سوابق پژوهشی هوش معنوی pdf,مبانی نظری هوش معنوی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری…

  • تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز

    اوقات فراغت,پیشرفت تحصیلی دانلود فایل اصلی تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز از سایت دانلود فایل تاثیر اوقات فراغت بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان پسر شهر شیراز در حجم 80 صفحه و در قالب word و قابل…

  • پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی

    پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی برچسب ها: شبیه سازی زیستیزیست شناسی محاسباتیشبکه های زیستیزیست شناسی سامانه ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدلسازی سيستم های بيو لوژيکی دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال و آثار آن

    ادبیات نظری تحقیق قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال و آثار آن دانلود ادبیات نظری تحقیق قواعد دادرسی حاکم بر دعوای ابطال و آثار آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبحث سوم :…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای شغلی بانوان (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش زنان در مديريت,پيشينه تحقيق انتصاب زنان در پست های مدیریتی مديران,دانلود مباني نظري نقش و حقوق زن در جامعه,فصل دوم پايان نامه ارشد ارتقای شغلی بانوا,مباني نظري زن در جامعه ايران,مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش عدم ارتقای…

  • بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه

    بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه برچسب ها: بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان و نسبت تقلب آنها در مدرسهتحقیق روانشناسیتحقیق میزان اضطراب در بین دانش آموزانمقاله تقلب در بین دانش آموزانتحقیق رابطه…