مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)

ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p,ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی,پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری: بازاریابی چیست؟   انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه¬ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :1-    تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها2-    طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .3-    تعیین قیمت مناسب4-    توزیع کالا و خدمت در زمان  و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .5-    ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم6-    بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش7-    نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)   یک بازاریابی در بازار داخلی  باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد . بازاریابی بین المللی   چارچوب بنیادی بازاریابی بین المللی با بازاریابی داخلی تفاوتی ندارد. به عبارت دیگر شناخت بازار هدف، طراحی و ایجاد کالا یا خدمت، قیمت گذاری، توزیع و تبلیغات اساس بازاریابی و بازاریابی بین المللی را تشکیل می دهند .(کریس فلیپ، 1955)   اما بازاریابی بین المللی چیست ؟ بازاریابی بین المللی در ساده ترین وجه عبارت است از اجرای یک و یا چند مورد از فعالیتهای بازاریابی از این سو به آن سوی مرزهای ملی یک کشور. مانند شرکت کوچکی که صرفاً کالای خود را به یک کشور خارجی صادر می کند و مسئولیت قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع با عقد قراردادی، به عهده نماینده خارجی خواهد بود. در پیچیده ترین وجه، بازاریابی بین المللی عبارت از برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیتهای بازاریابی در بسیاری از کشورها است. (کریس فلیپ، 1955)قسمتی از پیشینه تحقیق:ضربی (1385) تحقیقی تحت عنوان ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری انجام داد. در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر روی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم(پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر قیمت می‌باشند، که از طریق تأثیر بر ابعاد ارزش ویژه مارک تجاری(شامل کیفیت دریافت شده، وفاداری و تداعی(آگاهی) از مارک تجاری)، بر ارزش ویژه مارک تجاری تأثیر می‌گذارند. تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق براساس مد‌ل‌یابی معادلات ساختاری انجام گرفت. نتایج حاصل از تحقیق نشان می‌دهند که تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات و حجم(پوشش) توزیعی تأثیر مثبت و مستقیمی بر ارزش ویژه مارک تجاری دارند، بطوری که ارائه محصولات در فروشگاهی با تصویر ذهنی خوب، تبلیغات گسترده و توزیع گسترده محصولات، سبب تقویت ارزش مارک تجاری می‌شوند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش :بازاریابی چیست؟جدول 2-1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی2-2- بازاریابی بین المللی2-3- تعریف محصول5- اعتبار مصرف کننده 6- تعمیر و نگهداری7- آب و هوا8- اندازه محصول9- تأمین انرژی10- وجود سایر کالاها11- مواد خام12- ذوق و سلیقه مصرف کننده13- عادتهای مصرف14- نفوذ دولت15- تاریخچه شرکت و عملیات آن2-5- برنامه ریزی محصول برای بازارهای بین المللی2-6- کاربردهای محصول و تغییر موضع آن 2-7- بسته بندی 2-7-1- نوشته های مندرج در بسته بندی 1-    زبان2-    قوانین و مقررات3-    اطلاعات مربوط به مصرف کننده2-8- سیاست های ضمانت و خدمت 2-9- ضمانت کالا2-10- خدمات کالامنحنی عمر کالا شکل 2-1-  سه سطح مختلف محصول2-4- عوامل موثر در تطبیق کالاها با بازارهای گوناگون1- سطح مهارت فنی2- هزینه نیروی انسانی3- سطح بیسوادی4- سطح درآمدشکل 2-2  :  فروش و سود در منحنی عمر کالا از تولد تا مرگ2-11-1- منحنی عمر محصول در تجارت بین المللی2-12- استراتژیهای طراحی و ساخت2-13- طراحی و ساخت محصولات برای بازارهای جهانی 2-13-1 ایجاد ایده برای محصول جدید2-13-2- غربال ایده ها2-13-3- پروراندن ایده و آزمایش آن 2-13-4- آزمایش ایده های پرورانده شده2-13-5- ایجاد استراتژی بازاریابی2-13- 6-تجزیه و تحلیل بازرگانی2-13-7 طراحی و ساخت محصول2-13-8  آزمایش بازار یابی2-13-9 تجاری کردن محصول شکل 2-3  :  مراحل عمده در ایجاد محصول2-14- قیمت2-14-1- عوامل داخلی شرکت 2-14-1-1- اهداف شرکت 2-14-1-2- تاثیر هزینه بر قیمت2-14-1-3- هزینه حمل و نقل2-14-1-4- عوارض گمرکی2-14-1-5- هزینه تولید محلی2-14-1-6- مخارج کانال توزیع2-14-2- عوامل بازار و محصول2-14-2-1- تداوم در خرید2-14-2-2- میزان اساسی بودن کالا 2-14-2-3- قیمت واحد2-14-2-4- درجه مقایسه2-14-2-5- میزان وجهه و تبعیت از مدموضع دهی قیمت2-14-3- عوامل محیطی قیمت گذاری2-14-3-1- نوسانات نرخ ارز2-14-3-2- تورم2-14-3-3- کنترل قیمت2-14-3-4- مقررات دامپینگ2-15- استراتژیهای قیمت گذاری2-16- تعیین قیمت2-17- مفهوم تبلیغات (ترفیع )2-17-1- ابزار تبلیغات 2-17-2- فرآیند ارتباط2-17-3- فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی2-18- استراتژیهای تبلیغات بین المللی2-18-1- استراتژی رانششکل 2-6- استراتژی رانش2-18-2- استراتژی کشششکل 2-7- استراتژی کشش2-18-3- استراتژی کشش یا «رانش» ؟2-19- فروش شخصی2-20- توزیع2-20-1- واسطه های بازاریابی2-20-1-1- عمده فروش ها2-20-1- 2-واسطه های تاجر2-20-1-3- واسطه های نماینده2-20-1-4- خرده فروشان2-20-1-5- خرده فروشی در کشورهای توسعه نیافته2-20-2- خرده فروشی در کشورهای در حال توسعه2-20-3- خرده فروشی در کشورهای ثروتمند2-21- واسطه های بین المللی2-21-1- واسطه های صادرات2-21-2- واسطه های واردات2-22- توزیع فیزیکی در بازارهای بین المللی2-23- انبارکردن در بازاریابی بین المللی2-24- کنترل موجودی در بازارهای بین المللی2-25- نظام اطلاعاتی بازاریابی جهانی2-26- تحقیقات بازاریابی2-27- سهم بازار2-28-فروش در بازارهای خارجیشکل 2-8 خط مشی¬ های ورود به بازار خارجی2-29-برنامه بازاریابی بین المللی2-30- سازمان¬دهی بازاریابی بین المللیپیشینه تحقیقالف) تحقیقات داخلیب) تحقیقات خارجیمنابع فارسیمنابع انگلیسیپشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p فصل دوم پایان نامه بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p ادبیات نظری عناصر آمیخته بازاریابی 4p ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی و عناصر آمیخته بازاریابی 4p (فصل دوم)در 65 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده

  • مبانی نظری تربیت دینی

    مبانی نظری تربیت دینی دانلود مبانی نظری تربیت دینی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : مبانی نظری تربیت دینی در قالب Word قابل ویرایش. تعداد صفحه : 34   بخشی از متن : تربیت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبتهای پرستاری در اورژانس های شایع داخلی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبتهای پرستاری در اورژانس های شایع داخلی برچسب ها: دانلود کتاب اورژانس های داخلیپنج بیماری شایع اورژانسکتاب پرستاری اورژانساورژانس های قلبیpp tکتاب پرستاری اورژانسpdf رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع مراقبتهای پرستاری در اورژانس…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی احداث کارخانه تولید انواع توپ ورزشی

    پروژه کارآفرینی تاسیس کارخانه تولید توپ ورزشی,پروژه کارافرینی تولید توپ فوتبال,توجیه اقتصادی خط تولید توپ,دانلود طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی تولید توپ,طرح توجیهی ساخت توپ ورزشی,طرح کارافرینی تولید توپ پلاستیکی,طرح کسب و کار تولید توپ بادی دانلود فایل اصلی طرح…

  • بررسی رابطه بین ساختار سرمایه و بازده غیر عادی با تاکید بر نوع صنعت، شواهدی از بورس اوراق بهادار

    بررسی رابطه بین ساختار سرمایه و بازده غیر عادی با تاکید بر نوع صنعت، شواهدی از بورس اوراق بهادار برچسب ها: بررسی رابطه بین ساختار سرمایه و بازده غیر عادی با تاکید بر نوع صنعت شواهدی از بورس اوراق بهادارتعریف…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع علوم دامی وپرورش اسب

    دانلود پاورپوینت با موضوع علوم دامی وپرورش اسب برچسب ها: علوم مهندسی دامدانشجویان علوم دامیدکترای علوم دامدروس مهندسی علوم دامیدرامد رشته علوم دامیکار برای رشته علوم دامیرشته علوم دامی دانشگاه شیرازکارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی علوم دامی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن

    پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آن برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنبررسی تناسبات طلایی و کاربرد آنتناسبات طلایی پاورپوینت تناسبات طلایی در معماریاهراممستطیل طلایی ویژهتوالی فیبوناچیپاورپوینت بررسی تناسبات طلایی و کاربردنسبت طلایی برای طراحانعدد طلائی…

  • تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک

    تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک برچسب ها: پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکپروژه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانکمقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک رفتن به سایت اصلی…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی

    eterminants of choice of semantic web based Software as a Service,الکترونیک,تاثیرگذار,چارچوبی یکپارچه در خصوص ERP و تدارک الکترونیک,دانلود ترجمه مقاله eterminants of choi,دانلود فایل مقاله انگلیسی,عوامل تأثیرگذار در انتخاب نرم افزار به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب معنایی دانلود…

  • عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد.

    اعتیاد دانلود فایل اصلی عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد. از سایت دانلود فایل تحقیق عوامل موثر در بازگشت معتادان به اعتياد بعد از ترك مصرف مواد در حجم 62 صفحه و در قالب…

  • ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان

    ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان برچسب ها: هوش هیجانی کیفیت زندگی ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویانپایان نامه ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویانپروژه ارتباط بین هوش هیجانی و کیفیت زندگی دانشجویان رفتن…

  • شرح کلی فرایند پالایشگاه گاز- ( فاز 22 -23 و 24 عسلویه)

    شرح کلی فرایند پالایشگاه گاز- ( فاز 22 -23 و 24 عسلویه) برچسب ها: شرح کلی فرایند پالایشگاه گاز ( فاز 22 23 و 24 عسلویه) رفتن به سایت اصلی شرح کلی فرایند پالایشگاه گاز- ( فاز 22 -23 و…

  • پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و استرس

    پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و استرس دانلود پیشینه و مبانی نظری فشار روانی و استرس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش فشار روانی و استرس فهرست مطالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خانواده،شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری خانواده,پیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,چارچوب نظری خانواده,شیوه های فرزند پ,شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل,فصل دوم پایان نامه خانواده,مبانی نظری شیوه های فرزند پروری و منبع کنترل دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM

    پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات,فصل دوم پایان نامه تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعیین…

  • بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف

    بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری مدل های تعدیل شده از بابت ریسکبررسی ریسک نامطلوب مدل…

  • پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم)

    پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) برچسب ها: پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث از معدن تا خانه (علوم هفتم) دسته بندي : زمین شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا

    مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دانلود مبانی نظری و پیشینه اضطراب مرگ و تصویر ذهنی از خدا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه…

  • بررسی تعیین رابطه بهره وری نیروی انسانی و سرمایه بر تقسیم سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

    بررسی تعیین رابطه بهره وری نیروی انسانی و سرمایه بر تقسیم سود در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس برچسب ها: سیاست تقسیم سودتحقیق حسابداری بهره وری سرمایه بهره وری نیروی انسانیپروژه حسابداری اندازه شرکتبررسی تعیین رابطه بهره وری نیروی انسانی و…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی کم توان هوشی(فصل 2)

    ادبيات نظري کودکان معلول,پيشينه,پيشينه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,پيشينه نظري عقب ماندگی ذهنی,چارچوب نظري کم توان هوشی,دانلود مباني نظري کم توان هوشی,فصل دوم کودکان استثنایی,مباني نظري عقب ماندگی ذهنی,مباني نظري و پيشينه پژوهش کم توان ذهنی و جسمی دانلود فایل اصلی…

  • آشنایی با عایق ورمیکس

    آشنایی با عایق ورمیکس دانلود آشنایی با عایق ورمیکس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل آشنایی با عایق ورمیکس فهرست مطالب معرفی ورمیکسانواع ورمیکسروش استفاده از ورمیکس جیروش استفاده از ورمیکس سیمحل های استفاده از ورمیکسمشخصات ورمیکسخواص…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی

    برنامه فیزیکی طراحی مرکز موسیقی درمانی,پایان نامه معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی,رساله معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی,سیرکولاسیون طراحی مرکز موسیقی درمانی,ظوابط و استانداردهای طراحی مرکز موسیقی درمانی,مطالعات معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی…

  • پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم

    پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش عزت نفس (فصل دوم)

    ادبيات نظري عزت نفس و رضایت زناشویی,پيشينه تحقيق عزت نفس,چارچوب نظري رضایت زناشویی,دانلود مباني نظري روانشناسي عزت نفس,مباني نظري عزت نفس رو روابط زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش عزت نفس,مباني نظري و پيشينه پژوهش عزت نفس در زندگی زناشویی دانلود…

  • پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی

    پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دانلود پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل عبد الرحمان جامی در سال 817 درروستای خرگرد جام متولدشد. او در روزگار کودکی، فارسی و عربی را از پدر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس انسجام

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس انسجام دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس انسجام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موضع گیری نظری ویافته های پژوهشی در خصوص احساس انسجام - نظریه خاستگاه…

  • پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آن

    پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آن برچسب ها: تعارضات خانوادگی و پی آمدهای ناشی از آنتعارضات خانوادگی انواع تعارضات خانوادگی علت شناسی تعارضات زنانشوییراهکارهای حل تعارضات خانوادگی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تعارضات خانوادگی و پی آمدهای…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی سبز وبرند سبز فصل دو …

  • پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی

    پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی برچسب ها: قیمت گذاری انتقالی وجوهقیمت گذاری انتقالات داخلیمقاله مشکلات قیمت گذاری انتقالی بین المللیبررسی روش های قیمت گذاری انتقالیقیمت گذاری انتقالی و سازمان های غیر متمرکزاهداف قیمت گذاری انتقالیقراردادهای قیمت گذاری توافقی رفتن به سایت…

  • اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور-پایان نامه رشته روانشناسی

    اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور-پایان نامه رشته روانشناسی برچسب ها: طلاق نیشابورروحی عاطفی اجتماعیرابطه زناشویی رفتن به سایت اصلی اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده هاي شهرستان نيشابور-پایان نامه رشته روانشناسی دسته بندي :…

  • پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه

    پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دانلود پاورپوینت اصول طراحی پرسشنامه دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اصول طراحی پرسشنامه ، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: گرد آوری اطلاعات مورد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت و هدف پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مباني نظري 11 2 -…

  • پاورپوینت ژن

    پاورپوینت ژن برچسب ها: ژن چیست pdfژن چیست علوم هشتمعکس ژنتعریف ژن به زبان سادهتاریخچه ژنتحقیق درباره ژننقش ژنمنظور از ژن چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ژن دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین

    پاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرین برچسب ها: برنامه ریزی و طراحی تمرین pdfپاورپوینت برنامه ریزی و طراحی تمرینکتاب طراحی تمرینجدول طراحی تمرین والیبالپاورپوینت طراحی تمرینجدول طراحی تمرین سالانهطراحی تمرین بدنسازیبرنامه تمرینی سالانه هندبال رفتن به سایت اصلی پاورپوینت برنامه…

  • بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی، عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورس

    بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی، عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورس برچسب ها: حاکمیت شرکتی عملکردبلندمدت تامین مالیبررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی عملکرد بلندمدت و تامین مالی در شرکتهای پذیرفته شده دربورسنظامهای حاکمیت شرکتیحاکمیت شرکتی ونمایندگیمالکیت…