مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی)

    پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دانلود پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دسته بندي : مهندسی معدن جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت منابع معدنی ، زیربنای تمدن و توسعه صنعتی ، در…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها

    دانلود پاورپوینت با موضوع رنگ آمیزی گراف ها برچسب ها: تعریف مسئله رنگ آمیزی گرافحل مسئله رنگ آمیزی گرافالگوریتم های رنگ آمیزی گرافرنگ آمیزی یالی گرافآموزش رنگ آمیزی گرافالگوریتم رنگ آمیزی نقشهتعریف خوشه در گرافرنگ آمیزی گراف به روش حریصانه…

  • ادبیات نظری تحقیق دوستی از نظر قران

    ادبیات نظری تحقیق دوستی از نظر قران دانلود ادبیات نظری تحقیق دوستی از نظر قران دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دوستی از دیدگاه قرآن سنجری ( 1391 ) در پایان نامه تحفه الهی : دوستی…

  • بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان

    جمعیت خانواده,وضعیت تحصیلی دانلود فایل اصلی بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی میزان تأثیر جمعیت خانواده بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان در حجم 37 صفحه و در قالب word  ,…

  • بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش آموزان با اختلال های یادگیری

    بررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش آموزان با اختلال های یادگیری برچسب ها: پایان نامه اختلال یادگیریپایان نامه پردازش شناختیبررسی ابعاد پردازش شناختی در دانش آموزان با اختلال های یادگیریاختلال خواندنسبب شناسی اختلال یادگیریشیوع اختلال یادگیری ویژهنظریه اتیکنسون و شفرینافراد…

  • بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی

    بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی برچسب ها: مدیریت دانشپایان نامه بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانیپروژه بررسی ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی…

  • پاورپوینت خواص عسل

    پاورپوینت خواص عسل برچسب ها: پاورپوینت خواص عسل رفتن به سایت اصلی پاورپوینت خواص عسل دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت خواص عسلقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 32محتویاتقسمتی از پاورپوینتفعالیت پراکسیدی•آنزیم ها:•عسل حاوی تعدادی…

  • پیشینه و مبانی نظری مفهوم هویت و هویت یابی

    پیشینه و مبانی نظری مفهوم هویت و هویت یابی دانلود پیشینه و مبانی نظری مفهوم هویت و هویت یابی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف و مفهوم هویت موضوع هویت و هویت یابی…

  • بررسي و آناليز رفتار نانولوله هاي کربني

    اجزاء محدود,انرژي,تعادل,خواص مکانيکي,ماتريس سختي,محيط پيوسته,نانولوله هاي کربني,ورق گرافيتي تک لايه دانلود فایل اصلی بررسي و آناليز رفتار نانولوله هاي کربني از سایت دانلود فایل پروژه بررسي و آناليز رفتار نانولوله هاي کربني در حجم 219 صفحه و در قالب word…

  • مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

    مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دانلود مبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی اینترنت 2 - 2 - تجارت الکترونیک 2…

  • پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران

    پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانتحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت اقلیم تهرانپاورپوینت بررسی اقلیم و معماری تهرانبررسی اقلیم و معماری مناطق گرم و خشکاقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل و شناخت اقلیم تهرانپاورپوینت تحلیل…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های خلبانی و هوانوردی

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های خلبانی و هوانوردی دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های خلبانی و هوانوردی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته های خلبانی و هوانوردی قالب های…

  • پاورپوینت کارگاه SPSS پیشرفته (تحلیل عاملی اکتشافی)

    پاورپوینت کارگاه SPSS پیشرفته (تحلیل عاملی اکتشافی) برچسب ها: کارگاه SPSS پیشرفتهتحلیل عاملی پيش فرض هاي تحليل عامليتعریف ماتریس همبستگیفایده تحلیل عاملیطبقه بندی تحلیل عاملینرم افزارهاي انجام تحليل عاملي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کارگاه SPSS پیشرفته (تحلیل عاملی اکتشافی)…

  • دانلود پاورپوینت کارگزاران بورس

    بورس کارگزار,پاورپوینت کارگزاران بورس,دانلود پاورپوینت درباره کارگزاران بورس,شرکت کارگزاری,شکایت از کارگزاران در بورس,کارگزاران بورس,کارگزاران متخلف فرابورس و بورس,کارمزد معاملات,کالا مجوز سبدگردانی,مدیریت ریسک,مدیریت مالی,معاملات برخط دانلود فایل اصلی دانلود پاورپوینت کارگزاران بورس از سایت دانلود فایل نوضیحاتی درباره فایل:این فایل شامل…

  • تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران

    تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران برچسب ها: پروژه تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهراندانلود پایان نامه تاثیر مشاغل سخت وزیان آور…

  • مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی

    مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه از دیدگاه اقتصادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری هوش هیجانی و اهمیت بیمه…

  • پاورپوینت نگاهی به خانواده و ارتباطات

    پاورپوینت نگاهی به خانواده و ارتباطات برچسب ها: تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی بر خانوادهتاثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگیمقاله تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط خانوادگیتاثیر شبکه های اجتماعی بر خانواده هامقاله تاثیر فضای مجازی بر خانوادهمقاله تاثیر فضای…

  • پاورپوینت مدیریت تعارض و بحران

    پاورپوینت مدیریت تعارض و بحران برچسب ها: وظایف مدیریتانواع مدیریتتاریخچه مدیریتاصول مدیریت چیستوظایف پنجگانه مدیریتمدیریت چیست مقالهسطوح مدیریتتعریف مدیریت از دیدگاه دانشمندان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدیریت تعارض و بحران دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطه

    بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطه برچسب ها: بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطهتحقیق سبک های تفکرمقاله تغییر سازمانی مدیرانپروژه تغییر سازمانیکارشناسی ارشد روانشناسیتحقیق…

  • ادبیات نظری تحقیق آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان

    ادبیات نظری تحقیق آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان دانلود ادبیات نظری تحقیق آموزش کارآفرینی فارغ التحصیلان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آموزش کارآفرینی - مقدمه مفهوم و اهمیت کارآفرینی تب کارآفرینی : کارآفرینی چیست…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه های خودناتوان سازی تحصیلی

    ادبیات,پژوهش,پیشینه,تحصیلی,خودناتوان,سازی,نظری,نظریه,های دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه های خودناتوان سازی تحصیلی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خودناتوان سازی تحصیلی (فصل دوم) در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینهای پلایومتریک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینهای پلایومتریک دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینهای پلایومتریک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تمرینهای پلایومتریک مقدمه : روشهای تمرینی پلایومتریک که به…

  • تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور

    تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور برچسب ها: مدیریت دانش خلاقیت سازمانی نهاد دانش محور نظام مدیریت دانشپروژه تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محوردانلود مبانی نظری تاثیر نظام مدیریت دانش…

  • تحقیق تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران ۱۴۰۰(ه ش)

    پایان نامه تحقیق تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران ۱۴۰۰(ه ش),تعدل و توسعه,حیات طیبه دانلود فایل اصلی تحقیق تعادل و توسعه راهبرد حیات طیبه در ایران ۱۴۰۰(ه ش) از سایت دانلود فایل تحقیق تعادل و توسعه راهبرد حیات…

  • پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی

    پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی برچسب ها: پاورپوینت کاوشگر های وب معناییکاوشگر وبوب معناییچالش های کاوشگر های سنتی برای وب معناییکاوشگر های متمرکز برای وب معنایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کاوشگر های وب معنایی دسته بندي : کامپیوتر و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق صرع و افسردگی های آن (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری صرع و افسردگی های آن,پیشینه پژوهش صرع و افسردگی های آن,پیشینه تحقیق صرع و افسردگی های آن,چارچوب نظری صرع و افسردگی های آن,فصل دوم پایان نامه صرع و افسردگی های آن,مبانی نظری صرع و افسردگی های آن دانلود…

  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشی

    بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشی برچسب ها: سبک رهبری مديريت مشارکتی کارایی بلوغ سازمانیبررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران و کارائی کارکنان اداره آموزش وپرورش در ایجاد مراکزآموزشیپایان…

  • تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری

    تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری برچسب ها: تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری رفتن به سایت اصلی تحقیق درمورد اصل عدم قابلیت استناد به ایرادات در اسناد تجاری دسته…

  • پاورپوینت نوشتار علمی و فنی

    پاورپوینت نوشتار علمی و فنی برچسب ها: پاورپوینت نوشتار علمی و فنیویژگیهای زبانیویژگیهای کیفیعوامل منفی در ارائه نوشتاری علمیانواع نوشتار علمیگونه های رایج نوشتار دانشگاهیاجزاء و ساختار گزارش کارآموزی طرح صفحه پروژه دوره كارشناسي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نوشتار…

  • پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول

    پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول برچسب ها: فیزیولوژی سلول pdfفیزیولوژی سلول pptجزوه فیزیولوژی سلولفیزیولوژی سلول چیستفیزیولوژی گایتونآموزش فیزیولوژی گایتون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تحليل الكتريكي فيزيولوژي سلول دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نوآوری سازمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل نوآوری سازمانی نوآوری سازمانی : درعصر حاضر تغییر جزء واقعیّت های…

  • دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله

    انواع بسم اله,بسم الله الرحمن الرحیم,عکس بسم الله دانلود فایل اصلی دانلود انواع بسم الله برای تحقیق و مقاله از سایت دانلود فایل مجموعه  “بسم الله الرحمن الرحیم” با کیفیت بسیار بالا که قابل استفاده در تمامی محیطها و نرم…

  • مقدمه ای بر روانشناسی رشد از گذشته تا اکنون

    روانشناسی رشد دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر روانشناسی رشد از گذشته تا اکنون از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر روانشناسی رشد در حجم 37 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن…

  • پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب صنعتی( در صنایع غذایی )

    پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب صنعتی( در صنایع غذایی ) برچسب ها: تعریف فاضلاب انواع فاضلاب و ویژگیهای آنانواع روشهای تصفیه فاضلابمراحل تصفیه فاضلابروش انعقاد و لخته سازیعوامل مؤثر بر انتخاب روش تصفیه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روشهای تصفیه فاضلاب…

  • پاورپوینت مطالعات روستای ابرسج

    پاورپوینت مطالعات روستای ابرسج برچسب ها: دانلود پاورپوینت روستای ابرسجپاورپوینت مطالعات روستای ابرسجروستای ابرسجپروژه روستاتاریخچه روستای ابرسج شاهرودپاورپوینت معرفی روستای ابرسج سمنانپاورپوینت روستابررسی روستاابرسجپاورپوینت آشنایی با روستای ابرسج رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعات روستای ابرسج دسته بندي : معماری…