مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سانسور وروشهای آن، سانسور در عصر حاضر، نظارت استبدادی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • بررسی پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی

    بررسی پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی برچسب ها: تجارت الکترونیک تبلیغات اینترنتی پاسخ رفتاری کاربران اعتماد به تبلیغات اینترنتی نگرش به تبلیغات اینترنتیپایان نامه بررسی پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی:…

  • پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي

    پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي برچسب ها: پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ابوعبدالله جعفر بن محمد رودكي سمرقندي دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:پاورپوینت…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت زناشویی ، مدل و نظریه های آن (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق رضایت زناشویی ، مدل و نظریه های آن (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری رضایت زناشویی مدل و نظریه های آنفصل دوم پایان نامه رضایت زناشوییمبانی نظری مدل و نظریه های رضایت زناشوییدانلود چارچوب نظری رضایت…

  • قالب پاورپوینت آماده حرفه ای

    قالب پاورپوینت آماده حرفه ای دانلود قالب پاورپوینت آماده حرفه ای دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها…

  • فایل پاورپوینت تحلیل ویلا ساوای

    فایل پاورپوینت تحلیل ویلا ساوای برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل ویلا ساوایتحلیل ویلا ساوایپاورپوینت تحلیل و بررسی ویلا ساوایویلا ساوای اثر لوکوربوزیه Villa savoyeپاورپوینت تحلیل ویلا ساوایویلا ساوایتحلیل و بررسی ویلا ساوایپاورپوینت Villa savoye رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری دلزدگی زوجین در زندگی زناشویی

    پرسشنام,تعریف دلزدگی زناشویی,دانلود مبانی نظری دلزدگی زوجین در زندگی زناشویی,دلایل و عوامل دلزدگی در زندگی زناشویی,دلزدگی زناشویی,دلزدگی زناشویی pdf,فصل دوم دلزدگی در زوجین,مبانی نظری دلزدگی زناشویی,نظریه های روانشناسان درباره دلزدگی زناشویی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی ، تعاریف و مفاهیم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی ، تعاریف و مفاهیم دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی ، تعاریف و مفاهیم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : رضایت شغلی…

  • بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران

    بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران برچسب ها: پروژه بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهراندانلود مقاله بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی کامپیوتری در شهرداری تهران رفتن به سایت اصلی بررسی موانع پیاده سازی حسابرسی…

  • پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات استراتژيک

    پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات استراتژيک برچسب ها: خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی استیو کلارکاطلاعات استراتژیکویژگی های سیستم های اطلاعاتی استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیک سیستم های اطلاعاتینقش سیستم های اطلاعاتی در سازمان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سيستم هاي اطلاعات…

  • پاورپوینت ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری

    پاورپوینت ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری برچسب ها: دانلودپاورپوینت ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری ضوابط ومقررات شهرسازی و معماریآموزش قوانين ومقررات شهرسازی و معماریپاورپوینت ضوابط ومقررات شهرسازیپاورپوینت ضوابط ومقررات معماریپاورپوینت ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری ضوابط شهرسازی و معماری رفتن…

  • بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی

    بررسی رابطه ی بین استراتژیهای ایجاد تمایز و رهبری هزینه بر میزان فروش در شرکتهای صنعتی برچسب ها: استراتژی رقابتی عملکرد سازمانی منابع رقابتي استراتژي رقابتي رهبري هزينه استراتژی رقابتی کاهش قیمت استراتژی رقابتی تمایزپایان نامه بررسی رابطه ی بین…

  • پاورپوینت مناقصه

    پاورپوینت مناقصه دانلود پاورپوینت مناقصه دسته بندي : اقتصاد جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با مناقصه،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مناقصه چیست؟ مناقصه فرآیندی اسـت رقابتـی برای تأمین کیفیت مـورد نظر (طبق…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مهارتهای ارتباطی والدین

    دانلود پاورپوینت با موضوع مهارتهای ارتباطی والدین برچسب ها: مهارت‌های ارتباطی والدین و تربیت فرزندان در خانوادهویژگیهای ارتباط سالمعناصر تشکیل دهنده ارتباطاهداف ارتباط در خانوادهآموزش مهارت‌های ارتباطی به والدینویژگیهای ارتباط سالم در والدین و فرزندان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری هویت اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هویت اجتماعی فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری ............................................................................................... 16…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری آموزش و توانمندی سازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) مقدمه 14 2…

  • پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکالیف شب

    پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکالیف شب دانلود پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکالیف شب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری وتکالیف شب فصل دوم ادبيات تحقيق…

  • دانلود فایل پاورپوینت نماهای ساختمانی

    دانلود فایل پاورپوینت نماهای ساختمانی برچسب ها: دانلود پاورپوینت نماهای ساختمانینماهای ساختمانیانواع نمای ساختمانیپاورپوینت نمای ساختماننمای سنگنمای شیشهپاورپوینت نماهای ساختمانیطراحی نمای ساختمانپاورپوینت انواع نمای ساختمانینمانمای آجر3سانتینمای کامپوزیت رفتن به سایت اصلی دانلود فایل پاورپوینت نماهای ساختمانی دسته بندي : معماری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق منظور از افسردگی و اضطراب (فصل دوم ) برچسب ها: ادبیات نظری منظور از افسردگی و اضطرابفصل دوم پایان نامه افسردگی و اضطرابپیشینه تحقیق افسردگی و اضطرابمبانی نظری افسردگی و اضطرابچارچوب نظری افسردگی و اضطرابفصل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

    دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع برچسب ها: طلاقطلاق روانینابسامانینابسامانی های نظام اجتماعنابسامانی های نظام خانوادهابعاد طلاق علل وقوع طلاق طلاق روانی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع طلاق روانی و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی یادگیری سازمانی (فصل 2 پایان نامه)

    ادبیات نظری مولفه های یادگیری سازمانی,پیشینه پژوهش یادگیری سازمانی doc,پیشینه تحقیق تفاوت سازمان یادگیرنده با یادگیری سازمانی,فرآیند,فصل دوم پایان نامه مقاله یادگیری سازمانی,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)یادگیری سازمانی,یادگیری سازمانی pdf دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی…

  • دانلود طرح توجیهی تولید صابون بهداشتی

    آموزش تولید صابون بهداشتی,پروژه راه اندازی تولیدی صابون,پروژه کارافرینی تولید صابون صورت,تهیه صابون بهداشتی,تولید صابون,دانلود طرح توجیهی صابون بهداشتی,روش تولید صابون,طرح توجیهی تولید صابون,طرح تولید صابون,طرح کسب و کار تولید صابون بهداشتی دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید صابون…

  • پاورپوینت درمورد کمپوت آناناس

    پاورپوینت درمورد کمپوت آناناس,دستور العمل تهیه کمپوت آناناس,شدت غلظت شربت از طریق زیر مشخص می شود,قوطی کردن آناناس,مراحل کنسرو کردن آناناس دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد کمپوت آناناس از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد کمپوت آناناسقالب بندی: پاورپوینتتعداد…

  • پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كار

    پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كار برچسب ها: پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسكلتي و عضلاني ناشي از كارريسك فاكتورهاي آسيب به كمرراههاي كاهش ريسك فاكتورهاي كمر دردبلند کردن…

  • مقاله بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها

    مقاله بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شركت ها برچسب ها: مقاله بررسی تأثیر افزایش سود انباشته میزان تغییرات سود قبل بهره مالیات سال بعد شركت رفتن به سایت…

  • مبانی نظری خطرجویی

    مبانی نظری خطرجویی دانلود مبانی نظری خطرجویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه ای از کار : مقدمه : خطرجویی در ادبیات رشد بهعنوان انجام رفتارهایی که با احتمال نتایج نامطلوب همراه است…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق و وجدان کاری (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش وجدان کاری و تعهد,پيشينه تحقيق عوامل مؤثر بر وجدان کاری,پيشينه نظري,چارچوب نظري وجدان کاری در قرآن,دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش اخلاق و وجدان کاری (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه وجدان کاری و انگیزش,مباني نظري مفهوم اخلاقی کار…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی روش های سرمایه گذاری خارجی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش سرمایه گذاری خارجی در صنعت بالگرد,پيشينه تحقيق سرمایه گذاری خارجی در صنعت,دانلود مباني نظري روش های سرمایه گذاری خارجی,فصل دوم پايان نامه ارشد سرمای,مباني نظري سرمایه گذاری خارجی,مبانی نظری و پیشینه پژوهشی روش های سرمایه گذاری خارجی دانلود…

  • پاورپوینت استامینوفن

    پاورپوینت استامینوفن برچسب ها: استامینوفناستامینوفن کدئین 500قرص استامینوفن برای کودکاناستامینوفن 325 جالینوساستامینوفن کودکانانواع استامینوفن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استامینوفن دسته بندي : بهداشت عمومی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استامینوفن،در قالب ppt و در 38…

  • پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك

    پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك دانلود پیشینه تحقیق تفكر استراتژيك دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تفكر استراتژيك 2 - 2 - 1 - 1 - ماهيت تفكر استراتژيك : شكل ( 2 - 1…

  • پاورپوینت درباره موضوع کار و کارگر

    پاورپوینت درباره موضوع کار و کارگر دانلود پاورپوینت درباره موضوع کار و کارگر دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره موضوع کار و کارگر ،در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در اول ماه…

  • بررسی نقش قرآن در ابعاد گوناگون در زندگی فردی و اجتماعی

    بررسی نقش قرآن در ابعاد گوناگون در زندگی فردی و اجتماعی برچسب ها: بررسی نقش قرآن در ابعاد گوناگون در زندگی فردی و اجتماعیتحقیقتحقیق نقش قرآن در زندگیزندگی فردی و احتماعیمؤلفه های اعجاز در قرآنویژگی های قرآننقش قران در زندگی…

  • پاورپوینت مباني قانوني تعرفه هاي درماني

    پاورپوینت مباني قانوني تعرفه هاي درماني برچسب ها: تعرفه خدمات پزشکی سال 97 pdfجدول تعرفه های درمانی سال 97ضریب k سال 97ضریب k جراحی 96تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی سال 97مبانی تعیین نرخ حق بیمه درمان تکمیلیجدول تعرفه های درمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي (فصل دوم )

    ادبیات نظری گزا,پیشینه پژوهش گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي,پیشینه تحقیق تصميم گيري اقتصادي و گزارشگري مالي,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي,فصل دوم پایان نامه اهداف گزارشگري مالي و تصميم گيري اقتصادي دانلود…

  • بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس

    بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسپروژه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسمقاله…