مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • پاورپوینت تمدن ماد

    پاورپوینت تمدن ماد برچسب ها: پرچم مادهاتحقیق در مورد مادهازبان مادهامادها پارتها پارسهاپایتخت مادها کجاستویژگی حکومت مادهاعکس دیاکو پادشاه مادسرگذشت آرتین هفتمین پادشاه ماد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تمدن ماد دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت…

  • ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو

    ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دانلود ادبیات نظری تحقیق تحول دیدگاه ترکیه ، تغییر و بهبود رابطه با امریکا، نقش ترکیه در ناتو دسته بندي : علوم اجتماعی…

  • اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم؟

    اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم؟ برچسب ها: چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنماقدام پژوهیمشکلات رفتاریدانش آموزاندرمان پرخاشگریروشهای درمان حسادت رفتن به سایت اصلی اقدام پژوهی چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزم رابرطرف کنم؟ دسته بندي :…

  • پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان

    پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان برچسب ها: مدیریت شخصیتروانشناسی مدیر موفقویژگی های شخصیتی مدیرانشخصیت در مدیریت رفتار سازمانیمهارت های مدیران موفقمدیران موفق چه ویژگی هایی دارن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان دسته بندي :…

  • پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری

    پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تأثیر احداث ساختمان های بلند مرتبه بر کاربری های شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پایان نامه بررسی و مقایسه میزان اثر بخشی دوره های آموزشی ICDL بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دبیران

    اثر بخشی دوره های آموزشی,پایان نامه اثربخشی دبیران,پایان نامه بررسی و مقایسه میزان اثر بخشی دوره های آموزشی ICDL بر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دبیران,دوره آموزشی icdl,فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دبیران,مقاله مقایسه اثربخشی دوره های ICDL,نگین فایل دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت سمینار درس سلول های خورشیدی

    پاورپوینت سمینار درس سلول های خورشیدی برچسب ها: تاریخچه سلول های خورشیدیانواع سلول های خورشیدیpdfمقاله سلول خورشیدیسلول خورشیدیpdfکتاب سلول های خورشیدیمبانی سلول های خورشیدیپیشینه تحقیق سلول های خورشیدیچگونه سلول خورشیدی بسازیم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سمینار درس سلول های…

  • پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی ، متراژ فضاهای ایستگاه مترو

    بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,برنامه فیزیکی مترو,پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,پاورپوینت ریزفضاهای مترو,پاورپوینت مترو,دانلود پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی متراژ فضاهای ایستگاه مترو,فضاهای ایستگاه مترو دانلود فایل اصلی پاورپوینت بررسی برنامه فیزیکی ، متراژ فضاهای ایستگاه…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل درمان فراشناخت اختلال بدشكلي بدن و فراشناخت فراشناخت عبارت…

  • بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت

    بررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت برچسب ها: الگوهای ارتباطی خانوادهباورهای شناخت شناسیانگیزش پیشرفت تحصیلیانواع الگوهای ارتباطیپرسشنامه الگوهای ارتباطی خانوادهالگوهای ارتباطی خانواده چیستبررسی نقش واسطه‌ای باورهای شناخت شناسی بین الگوهای ارتباطی خانواده و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع موانع خدمات مراقبت پرستاری در منزل در ایران

    دانلود پاورپوینت با موضوع موانع خدمات مراقبت پرستاری در منزل در ایران برچسب ها: پاورپوینت موانع خدمات مراقبت پرستاری در منزل در ایراناهمیت انجام مراقبت در منزلاندیکاسیون های مراقبت در منزلمشکلات مراقبت در منزلمشکلات مربوط به پرستاری در منزلمشکلات مربوط…

  • پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی

    پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی دانلود پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات کامل : پاورپوینت برنامه ریزی عملیاتی ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از متن: تعریف مدیریت: استفاده موثراز…

  • علل مهاجرت در ایران

    مهاجرت دانلود فایل اصلی علل مهاجرت در ایران از سایت دانلود فایل علل مهاجرت در ایران در حجم 39 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: تعریف دوگانگی منطقه ای : در رابطه…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری…

  • ادبیات نظری تحقیق تئوری بازی های تکاملی، بازی نبرد جنسیت ها

    ادبیات نظری تحقیق تئوری بازی های تکاملی، بازی نبرد جنسیت ها دانلود ادبیات نظری تحقیق تئوری بازی های تکاملی، بازی نبرد جنسیت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تئوري بازي ها نظريه بازي…

  • ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,چارچوب نظری مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,فصل دوم پایان نامه مبانی فقهی بازی با شطرنج و چهل حدیث در ورزش,مبانی فقهی بازی با…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و نظریه های نقدشوندگي (فصل دوم )

    ادبیات نظری ضریب نقدشوندگی,پایان نامه نقدشوندگی سهام,چارچوب نط,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نقدشوندگي (فصل دوم پایان نامه),عوامل موثر بر نقدشوندگی سهام,فصل دوم پایان نامه تعریف نقدشوندگی سهام,مبانی نطری محاسبه نقدشوندگی سهام,نقدشوندگی چیست دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و…

  • دانلود مقاله تکنیکهای همکاری در شبکههای رادیو شناختی

    تکنیکهای,دانلود,رادیو,شبکههای,شناختی,مقاله,همکاری دانلود فایل اصلی دانلود مقاله تکنیکهای همکاری در شبکههای رادیو شناختی از سایت دانلود فایل چکیده به علت رو به اتمام بودن فرکانسهای رادیویی قابلاستفاده و قیمت بسیار بالای باند فرکانس در کشورهای مختلف، بهینهسازی استفاده از طیف فرکانسی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رفاه اجتماعی

    دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رفاه اجتماعی برچسب ها: رفاه اجتماعی pdfمفهوم رفاه اجتماعینظریه ها و سیاست های رفاه اجتماعیشاخص های رفاه اجتماعیمقاله در مورد رفاه اجتماعیرفاه اجتماعی چیستانواع رفاه اجتماعیمفاهیم و نظریه های رفاه اجتماعی رفتن به سایت اصلی…

  • فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی)

    فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه چند نمونه ترمینال در ایران(ترمینال داخلی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت معرفی نمونه ترمینالترمینال مسافربریترمینال صفه اصفهانترمینال کاوه اصفهانترمینال TWAترمینال بیهقی تهران (آرژانتین)ترمینال جنوب تهرانپاورپوینت ترمینالپاورپوینت مطالعه ترمینال در ایرانپاورپوینت نمونه داخلی ترمینال رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازیهای رایانه ای و پرخاشگری (فصل دوم )

    ادبیات نظری بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,پیشینه پژوهش پرخاشگری و بازیهای ر,پیشینه تحقیق بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,چارچوب نظری پرخاشگری و بازیهای رایانه ای,فصل دوم پایان نامه بازیهای رایانه ای و پرخاشگری,مبانی نظری بازیهای رایانه ای و پرخاشگری دانلود فایل…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ماهیت خانواده و فرزندان

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ماهیت خانواده و فرزندان دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) ماهیت خانواده و فرزندان دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل خانواده خانواده یک نظام طبیعی و اجتماعی…

  • پاورپوینت مثال هایی از نمودار usecase

    پاورپوینت مثال هایی از نمودار usecase برچسب ها: نمودار use case بانکنمودار use case بیمارستانانواع رابطه در use caseآموزش رسم نمودار use caseنمودار use case دانشگاهنمودار use case کتابخانهنمودار use case داروخانهنمودار use case چیست رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سالم باش ، شاداب باش

    پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سالم باش ، شاداب باش برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سالم باش شاداب باش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان مبحث : سالم باش ، شاداب…

  • مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار (فصل دوم)

    ادبیات نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,چارچوب نظری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,فصل دوم پایان نامه معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار,مبانی نظری معماری بازارهای قدیمی ایران و فضاهای بازار دانلود فایل اصلی مبانی نظری معماری بازارهای…

  • تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن

    انگیزش دانلود فایل اصلی تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن از سایت دانلود فایل تحقیق انگیزش و بایدهای و نبایدهای آن در حجم 32 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: انگيزش…

  • پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس

    پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس دانلود پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت باغ موزه دفاع مقدس،در حجم 32 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: باغ موزه دفاع…

  • دانلود پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی

    پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل,پایداری اکولوژیکی‌,دانلود پایان نامه بررسی موزه منطقه‌ای هنر و فرهنگ آذربایجان با رویکرد معماری پایداری اکولوژیکی در شهر اردبیل,معماری,موزه دانلود فایل اصلی دانلود پایان…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و راه اندازی انواع موتور جنرال

    پروژه کارآفرینی ساخت موتور جنرال,دانلود طرح توجیهی خط تولید موتور جنرال,طرح توجیهی تولید موتور,طرح توجیهی موتور جنرال,طرح توجیهی موتور جنرال خودرو,طرح تولید موتور ماشین,طرح کارافرینی موتور جنرال,طرح کسب و کار تولید موتور دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید…

  • پاورپوینت هورمون رشد

    پاورپوینت هورمون رشد دانلود پاورپوینت هورمون رشد دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع هورمون رشد؛ در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: هورمون رشد یک هورمون…

  • مقاله مهندسي مجدد سازمانها

    مقاله مهندسي مجدد سازمانها,مهندسی مجدد سازمان دانلود فایل اصلی مقاله مهندسي مجدد سازمانها از سایت دانلود فایل مهندسي مجدد سازمانها در حجم 156 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:متدولوژي بهبود فرايند فورد…

  • پاورپوینت کیفیت آب

    پاورپوینت کیفیت آب دانلود پاورپوینت کیفیت آب دسته بندي : صنایع غذایی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت کیفیت آب ، در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نفوذ (Infiltration): ورود آب به داخل خاک سرعت…

  • پاورپوینت ارزیابی تست های تشخیصی

    پاورپوینت ارزیابی تست های تشخیصی برچسب ها: پاورپوینت ارزیابی تست های تشخیصی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارزیابی تست های تشخیصی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ارزیابی تست های تشخیصی…

  • مبانی نظری استرس و فشارخون

    مبانی نظری استرس و فشارخون دانلود مبانی نظری استرس و فشارخون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فشارخون مقدمه تعريف فشار خون موقعیت فرد در زمان سنجش فشارخون تکنیک روش ثبت فشارخون طبقهبندی فشارخون…

  • دانلود مقاله بررسی جایگاه طرح های هادی در توسعه پایدار روستاهای کشور (نمونه موردی: روستای اردوشاهی ا

    اردوشاهی,بررسی,پایدار,توسعه,جایگاه,دانلود,روستاهای,روستای,طرح,کشور,مقاله,موردی:,نمونه,هادی,های دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی جایگاه طرح های هادی در توسعه پایدار روستاهای کشور (نمونه موردی: روستای اردوشاهی ا از سایت دانلود فایل چکیده طرح هادی یکی از فراگیرترین و مؤثرترین طرح هـای توسـعه و عمـران در سـطح…