مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع هوش معنوی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل هوش معنوی نظریه هوش معنوی پس از آنکه برای…

  • پاورپوینت استئو آرتریت

    پاورپوینت استئو آرتریت برچسب ها: درمان استئوآرتریتاستئوآرتریت زانوتشخیص استئوآرتریتاستئوآرتریت دستاستئوآرتریت گردنآرتریت روماتوئیداستئوآرتریت کمرداروی آرتروز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استئو آرتریت دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استئو آرتریت،در قالب ppt و در…

  • پاورپوینت محاسبات لامبدا

    پاورپوینت محاسبات لامبدا برچسب ها: لاندالامبدا چیستلامبدا در جاوالامبدا در خودروسم لامبدامحاسبه لاندا در ریاضیموتور لامبدالامبدا سای هالوترین رفتن به سایت اصلی پاورپوینت محاسبات لامبدا دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع محاسبات لامبدا،در…

  • تحقیق آموزش بسکتبال

    تحقیق آموزش بسکتبال دانلود تحقیق آموزش بسکتبال دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق آموزش بسکتبال، در قالب فایل Word در 44 صفحه. بخشی از متن فایل: ورزش بسکتبال یک بازی گروهی و هیجان آوری…

  • پاور پوینت آمار های کاهش ازدواج

    پاور پوینت آمار های کاهش ازدواج برچسب ها: آمار ازدواجکاهش دختر پسر رفتن به سایت اصلی پاور پوینت آمار های کاهش ازدواج دسته بندي : آمار جزئیات و دریافت گزارش فایل پاور پوینت آمار های کاهش ازدواج مقدمه :از زیباترین و…

  • تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی

    پرش عمودی,تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی,توجه,دستورالعمل دانلود فایل اصلی تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی از سایت…

  • پاورپوینت دوزیستان

    پاورپوینت دوزیستان دانلود پاورپوینت دوزیستان دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع دوزیستان، در قالب ppt و در 19 اسلایدف قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: دوزیستان به جانورانی گفته می شود…

  • پاورپوینت انواع ساختمان و مدلهای آوار

    پاورپوینت انواع ساختمان و مدلهای آوار برچسب ها: انواع ساختمان و مدلهای آوارانواع ساختمانساختمان بدون اسكلت حمال با ديوارهاي حمالاسكلت حمال ساختمان يكپارچه انواع مدل هاي فروپاشيانواع آوار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انواع ساختمان و مدلهای آوار دسته بندي…

  • بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي نفعان در ناحيه 5 مشهد

    بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي نفعان در ناحيه 5 مشهد برچسب ها: استعداد های انسانی متخصص راهبردی رفتن به سایت اصلی بررسي رابطه بين تيپ‌هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان از ديدگاه ذي…

  • مبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی

    مبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دانلود مبانی نظری تحقیق ذهن آگاهی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ذهن آگاهی 1 - 5 - 2 - 2 - تعریف ذهن آگاهی 2 - 5 -…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,پیشینه تحقیق ساختار سرمایه و ارزي,چارچوب نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی,فصل دوم پایان نامه عوامل مؤثر بر ساختار مالي شرکتها,مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزيابي روشهای تأمين مالی دانلود…

  • پیشینه ومبانی نظری کتاب الکترونیک

    پیشینه ومبانی نظری کتاب الکترونیک دانلود پیشینه ومبانی نظری کتاب الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : کتاب الکترونیک چیست ؟ تاریخچه کتاب الکترونیکی نظام کتاب الکترونیک طبقه بندی کتاب های…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی کشاورزی و زراعت گیاهان علوفه ای

    دانلود طرح توجیهی کشاورزی گیاهان علوفه ای,دانلود طرح توجیهی کشاورزی و دامپروری,طرح توجیهی زراعت کشاورزی,طرح توجیهی کشاورزی علوفه,طرح تولید علوفه,طرح کارافرینی زراعت گیاهان,طرح کارافرینی کشاورزی,طرح کسب و کار زراعت گیاهان علوفه ای دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی کشاورزی…

  • تحقیق حقوق کودک در اسلام

    تحقیق حقوق کودک در اسلام دانلود تحقیق حقوق کودک در اسلام دسته بندي : معارف اسلامی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق حقوق کودک در اسلام ، در حجم 13 صفحه آماده پرینت. بخشی از متن: مقدمه…

  • پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی

    پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دانلود پاورپوینت با موضوع عبدالرحمان جامی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل عبد الرحمان جامی در سال 817 درروستای خرگرد جام متولدشد. او در روزگار کودکی، فارسی و عربی را از پدر…

  • دانلود طرح توجیهی تولید قایق فایبر گلاس

    پروؤه کارافرینی تولید قایق های فایبرگلاس,دانلود طرح توجیهی قایق فایبر گلاس,طرح توجیهی تولید قایق,طرح توجیهی تولید قایق فایبرگلاس,طرح توجیهی ساخت قایق,طرح تولید قایق فایبرگلاس,طرح کسب و کار تولید قایق,کارآفرینی کارگاه تولید قایق فایبر گلاس دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی…

  • قالب پاورپوینت هنر 8

    قالب پاورپوینت هنر 8 دانلود قالب پاورپوینت هنر 8 دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت هنر 8 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم…

  • فضا در معماری

    فضا در معماری دانلود فضا در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری معماری فضا در معماری مقدمه دسته بندی: معماری تعداد مشاهده: 182 مشاهده کد فایل:38532 انتشار در:۱۳۹۹/۳/۱۸ حجم فایل ها:753.00کیلو بایت قابلیت ویرایش:…

  • پاورپوینت كارآزمايي باليني

    پاورپوینت كارآزمايي باليني برچسب ها: پاورپوینت كارآزمايي بالينيخصوصيات كارآزماييهاي باليني در شرايط ايده‌التاريخچه كارآزمايي هاي باليني تقسيم بندي‌هاي كارآزمايي هاي باليني تقسيم بندي‌ كارآزماييهاي باليني از نظر نوع مداخلهتقسيم بندي‌ كارآزماييهاي باليني از نظر نوع شواهدتقسيم رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تاریخچه مواد مخدر تاريخچه مواد مخدر هزاران…

  • مبانی نظری رضایت شغلی

    مبانی نظری رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت شغلی تعاریف رضایت شغلی 2 _ 16 ) ابعاد رضایت شغلی 2 _ 17 ) نظریه های رضایت…

  • طرح توجیهی و کارافرینی بررسی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی(خدمات مکانیزاسیون کشاورزی)

    پروژه کارآفرینی توسعه ماشین های كشاورزی,خرید پروژه کارآفرینی خدمات مکانیزاسیون کشاورزی,خرید طرح تولید ماشین آلات کشاورزی,دانلود طرح توجیهی کشاورزی,طرح,طرح توجیه مکانیزاسیون کشاورزی,طرح توجیهی توسعه تجهیزات کشاورزی,طرح تولید ماشین آلات کشاورزی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی بررسی تجهیزات و…

  • پاورپوینت مراقبتهای بعد از بیهوشی

    پاورپوینت مراقبتهای بعد از بیهوشی دانلود پاورپوینت مراقبتهای بعد از بیهوشی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مراقبتهای بعد از بیهوشی،در حجم 153 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ریکاوری: واحد مراقبت بعد از…

  • دانلود پکیج آموزش تصویری و عملی ساخت تابلو LED ثابت (همراه با نرم افزار راه انداز)

    آموزش تابلو LED,آموزش تابلو ال ای دی,آموزش ساخت تابلو LED,آموزش ساخت تابلو ثابت LED,تابلو LED,تابلو LED ثابت,تابلو ال ای دی,دانلود آموزش ساخت تابلو LED,دانلود آموزش ساخت تابلو ثابت,ساخت تابلو LED,ساخت تابلو LED ثابت,نرم افزار ساخت تابلو دانلود فایل اصلی دانلود…

  • معماری بیونیک

    معماری بیونیک دانلود معماری بیونیک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل انسان-طبیعت-معماریمعماری بیونیک فهرست تعریف بیونیکاولین معماران در کاربرد بیونیکبرج بیونیک در شانگ های چینگروه معماری برج بیونیکایده گیاهی مجتمع تجارینتیجه گیریمنابع بیونیک چیست؟ بیونیک در لغت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و هوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی وهوش هیجانی (فصل دوم پایان نامه),رضایت زناشویی وهوش هیجانی دانلود فایل…

  • بررسی رابطه بين خودباوری و منبع كنترل در پسران و دختران دانشجو

    خودباوری دانلود فایل اصلی بررسی رابطه بين خودباوری و منبع كنترل در پسران و دختران دانشجو از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی رابطه بين خودباوری و منبع كنترل در پسران و دختران دانشجو در حجم 90 صفحه و در قالب…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ماهیت یادگیری,پیشینه پژوهش ماهیت یادگیری,پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری,چارچوب نظری ماهیت یادگیری,فصل دوم پایان نامه ماهیت یادگیری,مبانی نظری کامل در مورد ماهیت یادگیری دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ماهیت یادگیری (فصل دوم پایان نامه) از سایت…

  • نظریه های ساخت شهر

    نظریه های ساخت شهر دانلود نظریه های ساخت شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظریه های ساخت شهر فهرست ساخت دوایر متحدالمرکز(نظریه ارنست برگس)ساخت قطاعی شهر(نظریه همرهویت)ساخت ستاره ای شکلساخت چند هسته ای(نظریه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی)

    ادبیات نظری افسردگی شغلی و افسردگی,پیشینه پژوهش افسردگی و افسردگی شغلی,چارچوب نظری نارضایتی شغلی و افسردگی,فصل دوم مقاله,مبانی نظری افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی),مبانی نظری و پیشینه پژوهش افسردگی و نارضایتی شغلی (افسردگی شغلی) (فصل دوم) دانلود فایل اصلی…

  • فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل محله عودلاجان تهران

    فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل محله عودلاجان تهران برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل محله عودلاجانمحله عودلاجانپاورپوینت معماریتحلیل محله عودلاجانروستای درهبررسی محله عودلاجاناشنایی با محله عودلاجانپاورپوینت محلهمحله عودلاجان تهرانپاورپوینت تحلیل محله عودلاجان رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل…

  • مبانی نظری حج وقصد قربت

    مبانی نظری حج وقصد قربت دانلود مبانی نظری حج وقصد قربت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری حج وقصد قربت بخش اول : مبانی نظری مفاهیم لغوی حج 1 . معنای واژه…

  • پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا

    پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا دانلود پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بناهای تاریخی اسلامی در اسپانیا ،در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. …

  • تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران

    تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهران برچسب ها: پروژه تاثیر مشاغل سخت وزیان آور بر ازکارافتادگی وفوت ناشی ازکار درسازمان تامین اجتماعی استان تهراندانلود پایان نامه تاثیر مشاغل سخت وزیان آور…

  • ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه

    ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه برچسب ها: تعهد سازماني رضايت شغليفرودگاهبررسی ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه رفتن به سایت اصلی ارتباط رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان شاغل فرودگاه…