مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه)

پیامدهای کیفیت خدمات,سنجش کیفیت خدمات,ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان,مدل رضایتمندی مشتری,مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد,مدل شاخص رضایت مشتری,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) در 46 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:کیفیت خدماتزیثامل و پاراسورامان  درخصوص کیفیت خدمات، معتقدند: امروزه کیفیت خدمات به ابزار کلیدی بازاریابی برای دستیابی به تمایز رقابتی و ترویج وفاداری مشتری تبدیل شده است. در صنایع و بخشهای مختلف، شرکتها به دنبال متمایز جلوه دادن خود و حفظ مشتریان از طریق ارایه خدمات برتر هستند (حیدر زاده و حاجیها، 1387).توسعه و رشد سريع صنايع خدماتي، طي دو دهه اخير، باعث بالا رفتن رقابت بين شركت ها به منظور ارائه بهترين خدمات به مشتريان و حفظ آن ها شده است. منظور از بهترين خدمات، همان كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان مي باشد. كيفيت خدمات از طریق ادراك مصرف كنندگان از نقاط قوت و يا ضعف سازمان ها در ارائه خدمت شكل مي گيرد. با توجه به آگاهي بيشتر مشتريان از خدمات قابل ارائه توسط شركت هاي خدماتي انتظارات ايشان از خدمات نيز افزايش مي يابد. بنابراين به منظور حفظ مشتريان، سازمان ها بايد خدماتي با كيفيت عالي به آن ها عرضه كنند. طبق نظر ادواردسون، ادراكات از كيفيت خدمات در زمان توليد و ارائه و فرايند مصرف خدمات شكل مي گيرد زيرا خود مشتريان نيز در توليد و فرايند ارائه خدمت نقش دارند (اکبری، 1386).سنجش كيفيت خدماتدر فرايند دريافت خدمات معمولاً مشتري نيز حضور دارد و اين به معني آن است كه ادراك مشتري از كيفيت نه تنها از ستاده خدمت بلكه از فرايند ارائه خدمت نيز متأثر است. كيفيت ادراك شده طيفي است كه در يك سمت آن كيفيت ايده آل و در سمت ديگر كيفيت غير قابل پذيرش قرار دارد. در نتيجه كيفيت خدمت را مي توان به صورت زير بيان كرد:كيفيت ادراك شده  = انتظارات قبلی مشتري  + كيفيت فرايند واقعي  + كيفيت ستاده واقعي PQ+APQ+PCE=PQانتظارات قبلی مشتري: آن چيزي است كه مشتري تصور مي كند در هنگام خريد خدمت، دريافت خواهد كرد.كيفيت واقعي: سطح واقعي خدمت ارائه شده است كه توسط ارائه كننده خدمت تعيين و كنترل مي شود.كيفيت ادراك شده: احساس مشتري درباره كيفيت خدمت است كه مي تواند در سطوح رضايت ايده آل يا غير قابل پذيرش ادراك شود (سیدجوادین و کیماسی، 1389).با توجه به اهمیت کیفیت خدمات و نقش تعیین کننده آن در جلب رضایت مشتری، سنجش و ارزیابی آن از جایگاه ویژه ای نزد سازمانها و شرکتهای ارایه دهنده خدمات برخوردار می باشد. مطالعات انجام شده در این خصوص با استفاده از رویکردهای تحقیقاتی در زمینه انتظارات مشتریان و عملکرد واقعی خدمات، به معرفی مدلهای مختلفی منجر شده است که هرکدام از این مدلها کاربرد و مزایا و معایب خاص خود را دارند.مدل های ارزیابی کیفیت خدماتهمانطور که عنوان گردید، محققین و صاحب نظران، مدلهایی را جهت بررسی وضعیت کیفیت خدمات ارایه شده، معرفی کرده اند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می شود. 1.    مدل گرونروز 2.    مدل لهتینن و لهتینن  3.    مدل سروکوال4.    مدل جانستون 5.    مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد 6.    فن کیفیت خدمات اصلاح شده7.    مدل فنی –  عملیاتی کیفیت  1)    مدل گرونروزگرونروز در بحث خود در ارتباط با كيفيت خدمات سه بعد را معرفي مي كند:1.    کیفيت فني ستاده: كيفيت فني ستاده كه به ستاده واقعي از مواجهه خدمت اشاره دارد. ستاده آن چيزي است كه مشتري از سازمان دريافت مي كند. اين ستاده اغلب به صورت عيني توسط مصرف كننده ارزيابي می شود.2.    كيفيت عملياتي مواجهه خدمت: كيفيت فرايند یا عملياتي به كيفيت فرايندها و رويه ها در توليد و ارایه خدمات به مشتريان اشاره دارد. با توجه به همزماني توليد و مصرف خدمات، كيفيت فرايند معمولا در هنگام انجام خدمت از سوي مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد.3.    تصوير ذهني شركت: اين بعد به ادراكات مشتري از سازمان خدماتي مربوط مي شود. تصوير ذهني به كيفيت ساده وظيفه اي، قيمت، فعاليت هاي ارتباطي بيروني، موقعيت فيزيكی، آراستگي و تميزي و رفتار كاركنان بستگي دارد. تصوير ذهني معمولاً به مانند يك فيلتر عمل مي كند يعني تصوير خوب از سازمان در ذهن مشتري تا حدودي مشكلات ناشي از نتيجه يا فرايند خدمت را مرتفع مي سازد.2)    مدل لهتینن و لهتینن اين محققين نیز سه بعد براي كيفيت خدمات ارائه كرده اند:4.    كيفيت فيزيكي: كيفيت فيزيكي به محصولات يا موارد حمايتي از محصولات و خدمات اشاره دارد.  (دكوراسيون، امكانات و تسهيلات درون شعبه و غیره)5.    كيفيت تعاملي: که به تعاملات ميان مشتريان و ارائه كنندگان خدمت اشاره دارد. 6.    كيفيت سازمان: که به تصوير ذهني و ادراكات كلي از سازمان بر مي گردد.کيفيت سازمان يك بعد نامحسوس مي باشد. بنابراين احتمالاً ادراكات از كيفيت كلي سازمان به تمامي عواملي كه در بالا ذكر شد مبتني مي باشد. هريك از اين عوامل بر ادراكات افراد تاثير مي گذارد.رضایت مشتریامروزه جایگاه و منزلت مشتری در نزد سازمانهای عرضه کننده خدمات و میزان توجه و اهمیتی که مدیران ارشد سازمان ها برای مشتری قائل می‌شوند به شاخصهای تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده‌نگر تبدیل شده است. هر شرکت خدماتی نیاز دارد که بتواند بر انتظارات مشتری تاثیر بگذارد تا از آن طریق از یکسو، از منطقی بودن آن انتظارات مطلع شده و از سوی دیگر از توانمندی خویش در جهت برآورده سازی آن انتظارات مطمئن گردد.    بنابرتحقیقات و پژوهشهای انجام شده هزینه جلب یک مشتری تازه، پنج برابر هزینه خشنودی و شیفته‌سازی مشتریان کنونی برای سازمانهای خدماتی برآورده شده است. همچنین یک مشتری شیفته در هر ده سال صد مشتری جدید برای شرکت خدماتی می‌فرستد در حالیکه یک مشتری ناراضی در طول ده سال مانع مراجعه هزار مشتری جدید به شرکت خدماتی می‌گردد.برای موفقیت در شرایط تجاری امروز باید سازمان ها با برنامه های تجاری در پی نفوذ بیشتر در ارتباط با مشتری باشند تا مشتریان وفادار باقی بمانند. بطور کلی اینگونه پروژه‌های تحقیقی ابزاری مدیریتی و وسیله‌ای برای ارتقاء بهبود کیفیت، بهبود روند جاری، دستیابی و تعیین شاخصهایی که مورد توجه مشتری که با آن بتوان کیفیت را در سطح شرکت افزایش داد، هستند.رضایت مشتری قله آمال اهداف سازمانی است. کسب سود و به حداکثر رساندن آن هدف نیست بلکه پاداش نیل به خشنودی مشتری است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می‌شود و معنی و مفهوم می‌یابد و مشتری مداری جدیدترین رویکرد بازاریابی و نقطه تکامل آن است. این رویکرد یک راهبرد جامع برای اداره، هدایت، رشد و توسعه سازمانهای تجاری است.رویکرد مشتری مدار با مطالعه و بررسی نیازها و خواسته‌های مشتریان آغاز می‌شود و با طراحی خدمات و ارائه و سپس با سنجش رضایت مشتری به عنوان شاخص اصلی عملکرد ادامه می‌یابد، پایه و اساس انجام تمام مراحل عملیات سازمان، داده‌های کسب شده از مشتری است.رضایتمندی، واکنش احساسی مشتری است که از تعامل با سازمان عرضه کننده یا مصرف محصول، حاصل می‌گردد. رضایت از درک متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملکرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری از مصرف محصول و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه کننده، در شکل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌کند. در واقع، رضایت‌ مشتریان، عکس العملهای آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می‌دارند (کاوسی و سقایی، 1387).جمال و ناصر  (2002) رضایت مندی مشتری را به عنوان احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن تعریف می‌کنند. این دو پژوهشگر بیان می‌کنند، رضایت مندی مشتری نتیجه اصلی فعالیت بازاریاب است که به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می‌کند. برای مثال اگر مشتریان به وسیله خدمت خاصی، رضایت‌مند شوند، به احتمال زیاد  خرید خود  را تکرار خواهند کرد. همچنین مشتریان رضایتمند احتمالا با دیگران درباره تجارب خود صحبت می‌کنند که در نتیجه در تبلیغات دهان به دهان (شفاهی– کلامی) مثبت درگیر می‌شوند. در مقابل مشتریان ناراضی احتمالا ارتباط خود را با سازمان یا شرکت قطع می‌کنند و در تبلیغات دهان به دهان منفی درگیر می‌شوند. به علاوه رفتارهایی از قبیل تکرار خرید و تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان، مستقیما بقا و سودآوری یک شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهند.رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف یک محصول کسب می کند. رضایت مشتری منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت یک شرکت است.مدیریت رضایت مشتری، همواره در این راستا از طریق اجرای مداوم و روشمند تکنیک رسیدگی به شکایات مشتری، نگهداری مشتری و راه‌های موثر اختلاط فعال و تماس رو در رو با مشتری است تا از نتایج به دست آمده در تصمیم‌گیریها و از خواست و انتظار مشتری به عنوان چراغ راهنمای عملیات و اکسیر حیات و بقای سازمان استفاده نماید(کشاورز، 1386).بدون شک امروزه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها داشته و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است که برای این منظور باید این سامانه را به خوبی مدیریت کنند. سازمان در تماسهای خود با مشتری اطلاعات مفیدی را می‌تواند بدست آورد، اطلاعاتی که یادگیری سازمان را افزایش خواهد داد و سازمان را در یافتن آینده‌ای بهتر و شناسایی و برآورده سازی سلایق مشتریان یاری خواهد رساند. به همین منظور با استفاده از مدیریت ارتباط مشتری به عنوان یک کار مهارتی، مشتری را با هدف ارتباط، در سطح بالای کیفی به منظور وفاداری و سود بیشتر تشویق می‌کند و علاوه برآن سودآوری بالا و طولانی را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. بواسطه این سامانه کارآمد، ندای مشتری و بازخورد آن پس از دریافت خدمات از طریق یک کانال ارتباطی رسمی به صورتی کاملا دقیق و صحیح به گوش دست اندرکاران سازمانهای خدماتی می‌رسد(همان منبع).بنابراین سازمان با دریافت اطلاعات کامل و مستدلی از سوی مشتریان خویش، قادر به تشخیص نیازهای واقعی آنان خواهد بود و بدین ترتیب سازمانهای تجاری تلاش در طراحی هر چه بهتر خدمات خود منطبق با نیازهای صحیح مشتریان خویش خواهند نمود و در نهایت خدمتی مطلوب نصیب مشتری خواهد شد و نیازهای مشتری را بیش از پیش برآورده خواهد کرد.رضایت مشتری سبب خواهد شد مدیران سازمانهای تجاری، مشتری‌گرایی را به عنوان مهمترین خط مشی سازمان خویش تعریف نمایند و تمامی راهبردهای خود را بر اساس روابط دراز مدت با مشتریان خویش بنا نهند. رقابت در فن آوری، روند اجتماعی و اقتصادی، نیازها و خواست‌های مشتریان به دلیل تاثیرات بنیادی و حیاتی که بر سازمان بر جا می‌گذارد از اولویت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بی تردید سازمانهایی دراین مسابقه سخت و بی پایان پیروزند که سریعتر و بهتر از رقبا نیازها و خواست های مشتریان را تشخیص داده و منطبق و بلکه فراتر از انتظارات او خدمات خود را ارائه نماید. در مفهوم نوین بازاریابی خاستگاه تمامی اهداف و برنامه‌ها و اقدامات سازمانی، به طور اعم بازار و بطور اخص، مشتری است.قسمتهایی از پیشینه پژوهش: – فاطمه محسنی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه الزهرا تحقیقی را تحت عنوان ” ارزیابی کیفیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل سروکوال” انجام داده است که در این تحقیق، تعداد 91 نفر از دارندگان خودروهای سواری پژو 206، پژو 405، سمند وپارس بعنوان نمونه آماری برای جمع آوری اطلاعات در قالب پرسشنامه، انتخاب شده اند و نتایج این تحقیق حاکی از این است که انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده، بیشتر از ادراکات آنها از عملکرد واقعی این خدمات است. نتایج این تحقیق بیانگر آن است که از نظر مشتریان، خدمات پس از فروش نمایندگی های شرکت ایران خودرو در کلیه ابعاد پنج گانه پایین تر از وضعیت مطلوب می باشد و این شرکت نتوانسته است در هیچیک از ابعاد کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال، رضایت مشتریان خود را تامین نماید. – علیرضا حبیبی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول سازمانی) دانشگاه اصفهان تحقیقی را در سال 1387 تحت عنوان ” ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش در شركت تويوتا از ديدگاه مشتريان در شهر تهران” انجام داده است که اين پژوهش به بررسي و سنجش ميزان شكاف ابعاد پنجگانه كيفيت خدمات در شركت تويوتا در تهران پرداخته است. تحقيق حاضر بر اساس ماهيت و روش يك تحقيق توصيفي- پيمايشي است و جامعه آماري اين پژوهش، كليه مشتريان محصولات پرادو، كمري و كرولاي شركتي تويوتا مي‌باشند كه ساكن شهر تهران مي‌باشند. در اين پژوهش از پرسشنامه استاندارد مدل سروكوال براي ارزيابي ميزان شكاف كيفيت خدمات استفاده شده است. نتايج بدست آمده از آزمون فرضيات تحقيق نشان دهنده اينست كه كيفيت خدمات پس از فروش شركت تويوتا در تهران، نتوانسته است انتظارات مشتريان را برآورده سازد؛ كمترين ميزان شكاف بين انتظارات و ادراكات مشتريان، مربوط به تضمين و بيشترين ميزان شكاف مربوط به مولفه پاسخگوئي مي‌باشد. همچنين نتايج حاصل بيانگر این است كه از منظر مشتريان شركت تويوتا، مولفه همدلي داراي بيشترين اولويت و قابليت اطمينان داراي كمترين اولويت مي‌باشد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (فصل دوم پایان نامه) شامل موارد زیر میباشد:مقدمهپیشینه نظریتاریخچه بازاریابیتعریف بازاریابیآمیخته بازاریابیخدمات پس از فروشکیفیت خدماتسنجش کیفیت خدماتمدل های ارزیابی کیفیت خدماتمدل گرونروز   مدل لهتینن و لهتینن  مدل سروکوالمدل جانستون مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد فن کیفیت خدمات اصلاح شدهمدل فنی –  عملیاتی کیفیتپیامدهای کیفیت خدماترضایت مشتریضرورت اندازه گیری رضایت مشتریمدل های شکل گیری رضایت مشتریمدل رضایتمندی مشتری سوئدیمدل شاخص رضایت مشتری در آمریکامدل شاخص رضایت مشتری در اروپامدل مفهومی این تحقیقپیشینه تجربیمنابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان سنجش کیفیت خدمات مدل های ارزیابی کیفیت خدمات مدل سنجش كيفيت بر مبناي عملكرد پیامدهای کیفیت خدمات ضرورت اندازه گیری رضایت مشتری مدل رضایتمندی مشتری مدل شاخص رضایت مشتری

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان

    تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی استان برچسب ها: پروژه تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامیدانلود مقاله تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی مبانی نظری تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران انتظامی رفتن به سایت اصلی تاثیر…

  • مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و نظریه های تعارض والد - فرزند (فصل 2)

    بررسی رابطه‌‌ی تعارض والد‌,پيشينه تحقيق تاثیرآموزش حقوق متقاب,تاب‌آوری,دانلود مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف سبک‌های دل‌بستگی (فصل 2),فرزند با اعتیاد,‌فرزند و خودپنداره‌‌ی,مباني نظري رابطه تعارض والد,مقاله رابطه تعارض والد,نوجوان دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش…

  • فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی

    اجزای بانکداری الکترونیکی در ایران,تعاریف و مفاهیم بانکداری الکترونیک,چگونگی پیدایش بانکداری,فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی,مزایای ایجاد تجارت الکترونیکی,مفهوم تجارت الکترونیک دانلود فایل اصلی فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق اقدام به خودکشی,پیشینه پژوهش اقدام به خودکشی,پیشینه تحقیق اقدام به خودکشی,چارچوب نظری اقدام به خودکشی,فصل دوم پایان نامه اقدام به خودکشی,مبانی علل خودکشی در ایران,مبانی نظری اقدام به خودکشی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب

    پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دانلود پیشینه و مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل و بعد از انقلاب دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل

    تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل برچسب ها: تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل رفتن به سایت اصلی تحقیق ارزش هاي زيست محيطي جنگل دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: تحقیق  ارزش هاي زيست محيطي…

  • پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی

    پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی دانلود پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی دسته بندي : صنایع جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ایمنی و بهداشت صنعتی،در حجم 64 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در محیط‌های صنعتی با وجود…

  • پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه

    پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه دانلود پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت گزیده نکات مدیریتی در نهج البلاغه،در حجم 37 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط

    پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط دانلود پیشینه و مبانی نظری کیفیت زندگی و کیفیت محیط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق کیفیت زندگی وکیفیت محیط فصل…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول مهندسی پزشکی برچسب ها: درامد مهندسی پزشکیدروس مهندسی پزشکیمهندسی پزشکی بیوالکتریکمهندسی پزشکی از رشته تجربیکدام گرایش مهندسی پزشکی بهتر استمهندسی پزشکی بالینیبازار کار رشته مهندسی پزشکیدانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخ - 73 اسلاید قابل ویرایش

    پاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخ - 73 اسلاید قابل ویرایش برچسب ها: دانلودپاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخطراحی منظر شهر درگذر تاریخپاورپوینت منظر شهریطراحی منظر شهریپاورپوینت شهرسازیپاورپوینت طراحی منظر شهرپاورپوینت طراحی منظر شهر درگذر تاریخمنظر شهر درگذر تاریخمنظر شهریپاورپوینت…

  • مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای

    مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای دانلود مبانی وپیشینه نظری راهبردهای مقابله ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پایان نامه روانشناسی با موضوع راهبردهای مقابله ای مقابله عمومی مقابله لازاروس و فولکمن (…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهيم فرسودگي وحمايت شغلي (فصل دوم)

    ادبيات نظري حمایت شغلی,پيشينه پژوهش فرسودگی شغلی,پيشينه تحقيق حمای,پيشينه نظري مفهوم فرسودگی شغلی,چارچوب نظري فرسودگی,دانلود مباني نظري حمایت شغلی,فصل دوم فرسودگی شغلی و حمایت شغلی,مباني نظري فرسودگی شغلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس شغلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید جوراب زنانه

    آموزش تولید جوراب زنانه,تاسیس کارگاه تولید جوراب زنانه,توجیه اقتصادی دستگاه تولید جوراب زنانه,تولید جوراب,جوراب زنانه,راه اندازی کارخانه تولید جوراب زن,طرح توجیهی احداث کارخانه تولید جوراب,طرح توجیهی خرید جوراب زنانه,طرح کارافرینی تولید جوراب دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی تولید…

  • پاورپوینت یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری

    پاورپوینت یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری دانلود پاورپوینت یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت یکپارچه سازی اینترنت اشیاء و رایانش ابری (اشیاء مبتنی…

  • پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد

    بافت تاریخی شهر یزد,بافت شهر یزد,پاورپوینت آشنایی با بافت فرسوده شهر یزد,پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد,پاورپوینت بررسی بافت تاریخی شهر,دانلود پاورپوینت بافت تاریخی شهر یزد,عوامل فرسودگی و تخریب بافت قدیم یزد,مسائل و مشکلات بافت تاریخی شهر یزد دانلود فایل اصلی…

  • تعيين ضريب گياهي و پهنه بندي نياز آبي سيب زميني در استانهاي خراسان و سمنان

    تعيين ضريب گياهي و پهنه بندي نياز آبي سيب زميني در استانهاي خراسان و سمنان برچسب ها: پهنه بندیزراعتکشاورزیتبخیر آئروديناميك رفتن به سایت اصلی تعيين ضريب گياهي و پهنه بندي نياز آبي سيب زميني در استانهاي خراسان و سمنان دسته…

  • پیشینه و مبانی نظری شکست تحصیلی وکارکردن کودک

    پیشینه و مبانی نظری شکست تحصیلی وکارکردن کودک دانلود پیشینه و مبانی نظری شکست تحصیلی وکارکردن کودک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه شکست تحصیلی وکارکردن کودک فصل دوم ادبیات و…

  • تئوري و طراحي سازمان

    تئوري و طراحي سازمان برچسب ها: تئوري و طراحي سازمانسازماندهي و تشكيلاتتئوري و طراحي ساختارسازمان ها و تئوري سازمانسيستم بازمديريت استراتژيك و اثربخشي سازمانمديريت استراتژيكساختار و طراحي سازمانتكنولوژي توليد كالاخدمات و اطلاعاتتكنولوژي توليد كالاتكنولوژي توليد رفتن به سایت اصلی تئوري…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت

    آشنایی با کارخانه تولید پارچه فیلامنت,تولید پارچه فیلامنت,دانلود پروژه کارآفرینی کارخانه پارچه بافی,دانلود طرح توجیهی تولید نخ,دستگاه تولید پارچه,راه اندازی کارگاه نساجی,طرح توجیهی تولیدی پارچه و نخ,طرح کسب و کار تاسیس کارخانه تولید پارچه دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و…

  • پاورپوینت اکسیژن

    پاورپوینت اکسیژن دانلود پاورپوینت اکسیژن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با اکسیژن و اکسیژن تراپی ، در حجم 51 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: وجود اکسیژن برای حفظ ادامه زندگی، لازم…

  • پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار

    پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار دانلود پیشینه و مبانی نظری فرار و اقسام فرار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار فصل دوم ادبيات و…

  • پاورپوینت معماری خانه موسیقی

    پاورپوینت معماری خانه موسیقی دانلود پاورپوینت معماری خانه موسیقی دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری خانه موسیقی ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش، همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: فضاها…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش خودکارآمدی اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : خودکارآمدی اجتماعی تجارب تسلط حالات عاطفي و فيزيولوژيكي افراد تجارب جانشيني اقناع…

  • پاورپوینت معیارهای ترخیص بیمار از ریکاوری

    پاورپوینت معیارهای ترخیص بیمار از ریکاوری دانلود پاورپوینت معیارهای ترخیص بیمار از ریکاوری دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معیارهای ترخیص بیمار از ریکاوری. این فایل در ارتباط با معیارهای ترخیص بیمار از ریکاوری…

  • ادبیات نظری تحقیق رهبری، سبک رهبری، رهبری تحول آفرین (تحول گرا)، عدالت سازمانی

    ادبیات نظری تحقیق رهبری، سبک رهبری، رهبری تحول آفرین (تحول گرا)، عدالت سازمانی دانلود ادبیات نظری تحقیق رهبری، سبک رهبری، رهبری تحول آفرین (تحول گرا)، عدالت سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری…

  • پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت

    پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت دانلود پیشینه و مبانی نظری سبکهای دلبستگی و انگیزه پیشرفت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سبکهای دلبستگی وانگیزه پیشرفت فصل…

  • بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی

    پروژه بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی,تجدید ارزیابی داراییها,تورم دانلود فایل اصلی بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی از سایت دانلود فایل تحقیق بررسي تاثير تجديد ارزيابي داراييها بر شرکتهای بورسی در حجم 75 صفحه و…

  • پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار

    پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دانلود پیشینه تحقیق و ادبیات نظری بازار مالی ، دارایی و فرآيند عرضه اوراق بهادار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنر

    برنامه فیزیکی طراحی خانه هنر,پایان نامه معماری خانه هنر,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه هنرمندان,رساله کارشناسی رشته معماری طراحی خانه هنر,ظوابط و استانداردهای طراحی خانه هنر,مطالعات معماری طراحی خانه هنر,معماری طراحی خانه هنر دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و…

  • مبانی نظری بورس الکترونيک

    مبانی نظری بورس الکترونيک دانلود مبانی نظری بورس الکترونيک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بورس الکترونيک تجارت الكترونيكي تجارت الكترونيكي به معناي انجام دادن مبادلات تجاري از طريق شبكه به ويژه اينترنت است…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و رضایت جنسی

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و رضایت جنسی دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و رضایت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - 1 - رویکردهای نظری در سلامت روانی 9…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عواطف ، کنترل عواطف (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عواطف,پیشینه پژوهش کنترل عواطف و عواطف,پیشینه تحقیق عواطف,چارچوب نظری کنترل عواطف,فصل دوم پایان نامه عواطف,کنترل عواطف,کنترل عواطف (فصل دوم پایان نامه),مبانی نظری عواطف دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق عواطف ، کنترل عواطف…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم),ارزیابی کانال های بانکداری الکترون,انواع بانكداري الكترونيكي,بانكداري نوین,بانکداری اینترنتی,بانکداری تلفنی,بانکداری موبایلی,شبكه هاي بانكداري الكترونيكي,مبانی نظری بانکداری نوین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل…

  • بررسي تأثير استراتژي بازاريابي سبز بر بهبود نشان تجاري

    بررسي تأثير استراتژي بازاريابي سبز بر بهبود نشان تجاري برچسب ها: بازاريابي سبز استراتژي نشان تجاري پارادايمپایان نامه بررسي تأثير استراتژي بازاريابي سبز بر بهبود نشان تجاريپروژه بررسي تأثير استراتژي بازاريابي سبز بر بهبود نشان تجاريمقاله بررسي تأثير استراتژي بازاريابي…