چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری

    پاورپوینت بررسی موارد خاص در حسابداری برچسب ها: بررسی موارد خاص در حسابداری pdfدانلود کتاب بررسی موارد خاص در حسابداری قاسم قاسمیبررسی موارد خاص در حسابداری یاسر رضاییکتاب بررسی موارد خاص در حسابداری یاسر رضاییدانلود کتاب بررسی موارد خاص در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی

    ادبیات تحقیق هوش هیجانی,پیشینه پژوهش هوش هیجانی,پیشینه تحقیق هوش هیجانی,تاریخچه هوش هیجانی,مبانی نظری هوش هیجانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی,نگین فایل,هوش هیجانی و سلامت,هوش هیجانی و موفقیت شغلی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی…

  • ادبیات تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل 2)

    ADHD,اختلال,ادبیات,بيش,تحقیق,توجه,فصل,فعالي,نقص دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم) در 65 صفحه در قالب word…

  • پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای)

    پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای) برچسب ها: در قالب ppt و در 23 اسلاید قابل ویرایش رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای) دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی

    پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دانلود پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت فرسایش پذیری خاکهای شور و سدیمی،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی روش ساخت ساچمه بلبرینگ و ساچمه های فولادی

    پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی,توجیه فنی احداث کارخانه تولید ساچمه,تولید ساچمه,خرید پروژه کارآفرینی تولید ساچمه,خرید طرح تولید ساچمه,دانلود امکان سنجی ساخت ساچمه گرد,طرح توجیهی تولید ساچمه فولادی,طرح تولید ساچمه بلبرینگ دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی روش ساخت ساچمه…

  • پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640 مورد مطالعه با استفاده از روش QF-PCR

    پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640 مورد مطالعه با استفاده از روش QF-PCR برچسب ها: تفسیر آزمایش qf pcrهزینه آزمایش کروموزومیتریپلوئیدیروش های تشخیصی مولکولی روش QFPCR رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مطالعه ی اختلالات تعدادی کروموزومی در 640…

  • پیشینه و مبانی نظری حافظه

    پیشینه و مبانی نظری حافظه دانلود پیشینه و مبانی نظری حافظه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل حافظه : حافظه چیست و چه ارتباطی با فرایند یادگیری دارد ؟ همه ماحافظه را یک پدیده…

  • دانلود طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودرو

    پروژه کارافرینی تولید محصولات پلیمری,دانلود طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودرو,طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودرو,طرح توجیهی قطعات پلاستیکی,طرح توجیهی قطعات خودرو,طرح تولید قطعات لاستیکی خودرو,طرح قطعات پلاستیکی خودرو,قطعات لاستیکی خودرو دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی…

  • ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری

    ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری دانلود ادبیات نظری تحقیق قرارداد پیمانکاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل گفتار اول : مفهوم لغوی واصطلاحی پیمانکاری پیمانکاری در لغت به معنای مقاطعه کاری ، کنتراتچی ،…

  • پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی

    پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی دانلود پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد های زنگ نزن آستنیتی دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی انجمادی جوشکاری در فولاد…

  • پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها)

    پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) دانلود پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تجهیزات برودتی (مبردها) ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: مبردها ( Refrigerants ) مبرد…

  • ترجمه مقاله انگلیسی: ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری: یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته

    loud computing service composition,انجام ترج,انجام ترجمه مقاله انگلیسی,ترکیب خدمات محاسبه‌ ابری,دانلود ترجمه مقاله رایانش ابری,دانلود ترجمه مقاله محاسبات ابری,دانلود رایگان فایل مقاله انگلیسی,دانلود مقاله محاسبات ابری,رایانش ابری,محاسبات ابری,یک بررسی سیستماتیک سازمان یافته دانلود فایل اصلی ترجمه مقاله انگلیسی: ترکیب خدمات…

  • مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش

    مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری مدیریت روابط مشتریان ومدیریت دانش فصل دوم : مبانی نظری تحقیق…

  • بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا

    بررسی تاثیر بازی درمانی شناختی-رفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 10-7 ساله با عملکرد بالا برچسب ها: بازی درمانیمهارت های ارتباطیکودکان درخودماندهکودکان استثناییبررسی تاثیر بازی درمانی شناختیرفتاری بر مهارتهای ارتباطی کودکان درخودمانده 107 ساله با عملکرد بالاویژگیهای اصلی اختلال درخودماندگیمهارتهای…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اشعه ماوراء بنفش

    دانلود پاورپوینت با موضوع اشعه ماوراء بنفش برچسب ها: کاربرد اشعه ماورا بنفشعوارض اشعه ماورا بنفشلامپ ماورای بنفشاشعه ماورای بنفش در جدولفروش لامپ ماورا بنفشمضرات اشعه uvاشعه فرابنفش در جدولشاخص اشعه ماوراء بنفش رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

  • پاورپوینت تأثير باقيمانده سموم دفع آفات نباتي وكودهاي شيميايي ، آنتي بيوتيكها و فلزات سنگين در ايمني

    پاورپوینت تأثير باقيمانده سموم دفع آفات نباتي وكودهاي شيميايي ، آنتي بيوتيكها و فلزات سنگين در ايمني برچسب ها: مهمترین عناصر و آلاينده هاي سمي برخی از راههاي ورود عناصر سمي به مواد غذايي فلزات سنگینهیدروکربن های آروماتیک چند حلقه…

  • دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض رابینز

    بانک پرسشنامه رایگان,پرسشنامه مدیریت تعارض,پرسشنامه مدیریت تعارض پوتنام و ویلسون,دانلود رایگان پرسشنامه رضایت شغلی,دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت,دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت تعارض,دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت تعارض رابینز,مدیریت تعارض رابینز دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض رابینز از سایت دانلود فایل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری روش های نوين تدريس,پیشینه پژوهش روش های نوين تدريس,پیشینه تحقیق روش های نوين تدريس,فصل دوم پایان نامه روش های نوين تدريس,مبانی نظری بهترین الگوی آموزش,مبانی نظری روش های نوين تدريس دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز

    پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز برچسب ها: پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز چرا از فضای فاز استفاده می کنیم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مکانیک کوانتومی در فضای فاز دسته بندي : تمیرات خودرو جزئیات و دریافت گزارش…

  • موزه چوب (تادائو آندو)

    موزه چوب (تادائو آندو) دانلود موزه چوب (تادائو آندو) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موزه چوب (تادائو آندو) فهرست مطالب معرفی معمار و ویژگیهای معماری آثارشمعرفی موزه چوبمشخصات و ویژگیهای موزه چوبگالری تصاویر…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایت شغلی

    تعریف رضایت شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رضایتمندی تحصیلی (فصل دوم),رضایت شغلی پرسشنامه,شاخص توصیف شغلی (JDI),فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی کارکنان,مبانی نظری رضایت شغلی,مبانی نظری رضایت شغلی مقاله,نظریه های رضایت شغلی,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه

    مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه دانلود مبانی نظری و پیشینه کیفیت زندگی مدرسه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1. کیفیت زندگی مدرسه 2. تعاریف و مفاهیم کیفیت زندگی مدرسه  3. نظریه…

  • پاورپوینت رنگ ها

    پاورپوینت رنگ ها برچسب ها: تحقیق درباره ی رنگ هاطیف رنگ هاانشا درباره ی رنگ هاهمه چیز درباره رنگ هاترکیب رنگ هاروانشناسی رنگ هااسامی رنگ ها به انگلیسیدایره رنگ ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رنگ ها دسته بندي :…

  • پاورپوینت استان کردستان

    پاورپوینت استان کردستان دانلود پاورپوینت استان کردستان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان کردستان؛ در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: کردستان سرسبز از شمال…

  • پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت

    پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت برچسب ها: مديريت بر مبناي صلاحيتصلاحيت كار گروهيصلاحيت خود مديريتيصلاحيت برنامه ريزي واداره امورصلاحيت اتباطاتصلاحيت اقدام استراتژيكصلاحيت آگاهي جهاني رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت بر مبناي صلاحيت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک

    پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک دانلود پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت حقوق و تکالیف مصرف کننده در تجارت الکترونیک،در حجم…

  • عوامل موثر بر آرامش ذهنی

    آرامش ذهنی دانلود فایل اصلی عوامل موثر بر آرامش ذهنی از سایت دانلود فایل عوامل موثر بر آرامش ذهنی در حجم 30 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:اهميت توجه به مشکلات نوجوانيبا…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی،بزهکاری و عزت نفس (فصل دوم )

    ادبیات نظری روان شناسی نوجوانی,بزهکاری و عزت نفس,پیشینه تحقیق روان شناسی نوجوانی و بزهکاری,چارچوب نظری روان شناسی نوجوانی و بزهکاری,فصل دوم پایان نامه روان شناسی نوجوانی,مبانی نظری روان شناسی نوجوانی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روان شناسی…

  • بررسی اثر بخشی آموزش سبک زندگی سالم بر مبنای مدل بهداشت جهانی بر اضطراب مرگ ورضایت از زندگی سالمندان

    بررسی اثر بخشی آموزش سبک زندگی سالم بر مبنای مدل بهداشت جهانی بر اضطراب مرگ ورضایت از زندگی سالمندان برچسب ها: پایان نامه سبک زندگی سالمتحقیق اضطراب مرگپایان نامه رضایت از زندگیاضطراب مرگ و رضایت از زندگی سالمندانعوامل ایجاد کننده…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دانلود مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................................... 16 مفهوم توانمندسازی ........................................................................................................... 16 ضرورت توانمندسازی…

  • پاورپوینت ساختمان شهربانی ارومیه

    پاورپوینت ساختمان شهربانی ارومیه برچسب ها: دانلود پاورپوینت ساختمان شهربانی ارومیهساختمان شهربانی ارومیهبررسی و تحلیل ساختمان شهربانی ارومیهموزه مردم شناسی معماری ساختمان شهربانی ارومیهپاورپوینت ساختمان شهربانی ارومیهآشنایی با ساختمان شهربانی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ساختمان شهربانی ارومیه دسته بندي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 12 2 - 2…

  • پایا نامه و رساله معماری پایانه و ترمینال مسافربری

    پایان نامه طراحی ترمینال مسافربری,پروژه بررسی طراحی ترمینال مسافربری,تحقیق ترمینال مسافربری,رساله ترمینال مسافربری,رساله ترمینال مسافربری شهر اهر,طراحی ترمینال مسافربری دانلود فایل اصلی پایا نامه و رساله معماری پایانه و ترمینال مسافربری از سایت دانلود فایل دانلود پایان نامه با موضوع…

  • دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی کی یز و ماگیارمو

    بهزیستی روانشناختی pdf,بهزیستی روانشناختی چیست,بهزیستی روانشناختی ریف,پایان نامه بهزیستی روانشناختی,تاریخچه بهزیستی روانشناختی,تعریف عملیاتی بهزیستی روانشناختی,تعریف مفهومی بهزیستی روانشناختی,نظریه های بهزیستی روانشناختی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی کی یز و ماگیارمو از سایت دانلود فایل دانلود پرسشنامه بهزیستی ذهنی…