چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه)

پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند,پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند,چارچوب نظري,چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه),فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM,مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهفرآیند توسعه و حفظ رابطه با مشتری موکول به تعدادی از عوامل کلیدی است. ایجاد و حفظ روابط بلند مدت بانک با مشتری بالقوه مستلزم اینست که بتواند به تعهدات و وعده های بانک در تامین نیازهایش در طی زمان اعتماد پیدا کند. رضایت پایدار و مستمر مشتری تا حد زیادی به کیفیت کلی خدمات بانک و شایستگی و صلاحیت، کارایی و کار راه اندازی و خوی یاری کارکنان در معاملات و کسب اطلاعات بستگی دارد. افزون بر این، اگر مشتری در هر جنبه ای از روابط خود با موسسه مالی احساس نارضایتی و شکایت- نوشتاری یا شفاهی- کند، توانایی بانک در رفع شکایت و تامین مجدد رضایت مشتری و جلوگیری از ترک وی بسیار حائز اهمیت است. از این رو، چند عامل کلیدی که نقش تعیین کننده ای در موفقیت کامل یک رابطه ایفا می کنند عبارت است از: درک ماهیت و نقش اعتماد، کیفیت خدمات، نقش کارکنان و مدیریت شکایات، حفظ و تقویت روابط خویش با آن بانک امور بانکی خود را بیشتر متمرکز در آن بانک می کنند و تبلیغات دهان به دهان مثبت به راه خواهند انداخت.  تاریخچه و تعاریف RMاز اوايل سال 1980، بسياري از شرکتها به برقراري تعاملات پايدار با تامين کنندگان و ساير ذي‌نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند براي اولين بار مطرح شد (Wang,2004). در واقع سه عامل باعث ايجاد و افزايش محبوبيت بازاريابي رابطه‌مند در اواخر سال 1980و اوايل سال1981 ميلادي شدند. اولين دليل، بحران انرژي در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بي‎سابقه در قيمت مواد اوليه توليدي شد و بسياري از شرکتهاي آمريکايي فعال در زمينه صنايع الکترونيک، فولاد، آلومينيوم، مواد شيميايي و منسوجات تحت فشار رقباي خارجي از ميدان خارج شدند. بنابراين نگهداري مشتريان و برقراري روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت (Sheth,1998). در همان زمان بازاريابي خدمات به عنوان شاخه اي جديد در علم بازاريابي شهرت و محبوبيت يافته بود. لنارد بري که نخستين پژوهشگر در زمينه بازاريابي خدمات بود در اوايل سال 1983واژه بازاريابي رابطه‌مند را ابداع کرد (sheth,2002). از آنجا که ارائه خدمات مستلزم برقراري رابطه مستقيم با دريافت کنندگان خدمت بود، محققان توانستند که وفاداري مشتريان را حين برقراري تعاملات پايدار با آنان مورد تحليل قرار دهند. نهايتا با مطرح شدن مباحث TQM (مديريت کيفيت فراگير) در سال1980، توليد کنندگان به دنبال کاهش تعداد تامين کنندگان ودر نتيجه دريافت مواد اوليه مورد نياز با کيفيت بالاتر و هزينه کم تر بر آمدند که اين امر مستلزم برقراري تعاملات نسبتا پايدار با تامين کنندگان بود. پس از موفقيت ژاپني ها در توسعه روابط با تامين کنندگان بويژه در صنعت خودرو. اين الگو مورد استفاده شرکتهاي آمريکايي نيز قرار گرفت (Sheth,2002). همان گونه که ذکر شد، مفهوم RM برای نخستین بار از سوی بری  در سال 1983 در زمینه سازمان های خدماتی ارائه شد و به عنوان استراتژی جذب، حفظ و ارتقای روابط با مشتریان تعریف شده است. اما اساس و پایه این شاخه از بازاریابی که رابطه تنگاتنگی با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و فروشنده در کسب و کارهای متوسط و نسبتا˝ بزرگ بیرون آمد. RM  به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری آنهاست. در بین گروه های ذینفع، مشتری مهم ترین بوده و بازاریابی رابطه‌مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه آن اقلام مهم تر است. بازاریابی رابطه‌مند، صرفا˝ به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مورد تقاضای بازار هدف، در اختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجددا˝ در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه‌مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست بدهد. همچنین تعاریف ارائه شده در خصوص این مفهوم بسیار زیاد و مشابه یکدیگرند که در ادامه به برخی از آنها ارائه شده است:گرونروز  (1994) در تعریفی جامع از RM آن را به عنوان فرآیند شناسایی، ایجاد، نگهداری، تقویت، و در صورت لزوم خاتمه دادن به رابطه با مشتریان و دیگر ذی نفعان رابطه در یک سود دوجانبه تعریف کرد، بطوری که اهداف همه ی گروه ها در این رابطه تامین شود. کاتلر و همکاران  (1999) نیز بازاریابی رابطه‎مند را به مفهوم ایجاد، حفظ و ارتقای روابط مستحکم با مشتریان و دیگر ذی نفعان تعریف کردند. آنان معتقدند که بازاریابی بطور فزاینده ای در حال دور شدن از معاملات فردی و حرکت به سمت ساخت رابطه با مشتریان و شبکه های بازاریابی است. آنها اظهار نمودند که بازاریابی رابطه‌مند رویکردی بلند مدت دارد که هدف اصلی آن ارائه ارزش در بلند مدت به مشتری است و معیار موفقیت نیز رضایت بلند مدت مشتری می باشد.  چند تعریف دیگر از بازاریابی رابطه‌مند شامل اینکه: بازاريابي رابطه‌مند، نگهداري مشتريان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بيشتر اين رابطه با مشتريان است (Fontenot and Hyman,2004). بازاريابي رابطه‌مند فهم ومديريت ارتباطات مشتريان و تامين کنندگان مي‌باشد (Shell by and et al,2006). در مجموع، بازاریابی رابطه‌مند، هم استراتژي هاي دفاعی و هم تهاجمی را در بر میگیرد. بازاریابی تهاجمی به جذب مشتریان جدیدي می پردازد که شامل جذب مشتریان بالقوه یا ترغیب و جذب مشتریان رقیب می‎شود. در مقابل بازاریابی تدافعی به دفاع از سهم بازار و حفاظت از مشتریان ارزنده می پردازد. به عبارت دیگر، استراتژي هاي دفاعی در تلاش اند تا مشتریان کنونی را حفظ و کسب وکار بیشتري را با آنها ترتیب دهند. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مندپنج استراتژي که در طراحی برنامه بازاریابی رابطه‌مند مورد توجه قرار میگیرد؛ به شرح زیر می باشد. این استراتژيها مستقل از یکدیگر نیستند، می توانند به طور ترکیبی یا جداگانه مورد استفاده قرارگیرند:1) تعیین خدمات اصلی یکی از استراتژي هاي کلیدي و حیاتی بازاریابی رابطه‌مند، طراحی و ایجاد یک خدمت اصلی به گونه اي است که بتوان بر اساس آن با مشتري ایجاد رابطه کرد. یک خدمت اصلی ایده آل، به واسطه خصوصیات منحصر به فرد در جهت تأمین نیاز مشتریان آنها را جذب می کند، کیفیت عالی آن؛ رابطه ایجاد شده را در بلند مدت حفظ می نماید و در طی زمان زمینه اي را براي فروش سایر خدمات فراهم می سازد. 2) برقراری رابطه باب طبع مشتریماهیت خدمت به گونه اي است که فرصتی را براي بسیاري از شرکت هاي خدماتی فراهم می آورد که بتوانند رابطه اي شخصی و سازگار با تک تک مشتریان خود برقرار کنند. شرکت هاي خدماتی می توانند با آگاهی از ویژگی ها، خصوصیات وانتظارات هر مشتري و جمع آوري این اطلاعات و به کارگیري آنها در رویارویی با مشتري، خدمات خود را منطبق و سازگار با موقعیت هاي مورد نظر مشتریان عرضه نمایند. ایجاد روابط با طبع هر مشتري زمانی که توانایی کارکنان، خصوصا˝ در بخش فروش، با قابلیت هاي مبادله الکترونیکی داده همراه گردد بسیار چشمگیر است. 3) ارائه خدمات جنبی: ارائه خدمات جنبی یکی دیگر از استراتژي هاي بازاریابی رابطه‌مند است. خدمات جنبی شامل عرضه خدمات اضافی به همراه خدمت اصلی است، به گونه اي که آن را از سایر خدمات ارائه شده توسط رقبا متمایز سازد. مسئله مهم این است که خدمات جنبی باید از دید مشتري ارزشمند باشند. یکی از انواع خدمات جنبی که توسط شرکتهاي موفق به طور گسترده به کار گرفته شده و می شود، ایجاد باشگاهی براي مشتریان ارزنده و وفادار است. شرکت مشتریان اصلی خود را به باشگاهی که توسط خود او تأمین مالی می شود، دعوت کرده و خدمات ویژه اي به آنها عرضه می کند. این روش باعث افزایش پرستیژ مشتریان می شود و بستري را فراهم می سازد تا شرکت از طریق ابزارهاي پیشبرد فروش، کاتالوگها و غیره، ارتباط خود را با مشتري کلیدي حفظ کند.فهرست مطالب چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) به شرح زیر می باشد:2-1. مقدمه    2-2. کلیات RM    2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM     2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند    2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند    2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده    2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند    2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند    2-4-1. اعتماد    2-4-2. تعهد    2-4-3. ارتباطات    2-4-4. حل تعارض    2-4-5. شایستگی    2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند    2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند    2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران    2-5-3. مدل مورگان و هانت    2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند    2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای    2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات    2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV     2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری    2-10. روش های متداول محاسبه CLV     2-11. مؤلفه های CLV     2-11-1. وفاداری    2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)    2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)    2-11-4. میزان استفاده از خدمات    2-12. پیشینه تحقیق    2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)    2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)    2-12-3.  RM و CLV    منابعقسمتهایی از پیشینه پژوهش:آنابیلا و همکاران (2012) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، شایستگی، مدیریت تعارض، تعهد، ارتباطات، و جاذبه های مالی و اجتماعی و متغیر وفاداری مشتریان در بانک های کشور غنا پرداختند. متغیرهای تعدیل گر مدل آنها شامل تعهد مدیریت ارشد، تعهد کارمندان، و زیرساخت‎های IT می شد. نتایج آنها تائید رابطه شش مؤلفه فوق با وفاداری مشتریان بود.در ایران نیز رنجبریان و براری (1388) به بررسی رابطه میان مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند شامل: اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی با رضایت مشتریان بانک سامان اقدام نمودند. نتایج تحقیقات آنها نشان داد که به ترتیب اولویت، شایستگی (0. 253)، ارتباطات (0. 204)، اعتماد (0. 136)، و مدیریت تعارض (0. 095) بر رضایت مشتری از خدمات بانک رابطه داشته، اما تعهد رابطه معناداری با رضایت آنها ندارد. توجه:هدف ما در سایت نگین فایل کمک به دانشجویان و دانش پژوهان عزیز برای بالا بردن سطح بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر اقدام به خرید بفرمایید.

برچسب ها:
چارچوب نظری و سوابق پژوهشی بازاریابی رابطه مند (فصل دوم پایان نامه) مباني نظري فلسفه بازاریابی رابطه‌مند پيشينه تحقيق مدل های بازاریابی رابطه‌مند پيشينه پژوهش مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند فصل دوم پايان نامه ارشد تاریخچه و تعاریف RM چارچوب نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • طرح توجیهی ایجاد دامداری گوساله به ظرفیت 300 راس

    توجیه اقتصادی هزینه احداث گاوداری,دانلود پروژه کارافرینی احداث گاوداری گوشتی,دانلود توجیهی پرورش گاو,طرح توجیهی احداث دامداری گوساله,طرح توجیهی احداث گاوداری گوشتی,طرح توجیهی افتتاح دامداری,طرح توجیهی گاوداری گوشتی,طرح کسب و کار گاوداری شیری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی ایجاد دامداری گوساله…

  • پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری و ناکامی

    پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری و ناکامی دانلود پیشینه و مبانی نظری پرخاشگری و ناکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق پرخاشگری وناکامی فهرست مطالب : الف ) تحقيقات د…

  • ادبیات نظری تحقیق موسيقي درماني و موسیقی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق موسيقي درماني,ادبیات نظری تحقیق موسيقي درماني و موسیقی,پیشینه نظری موسيقي درماني و موسیقی,چارچوب نظری موسيقي درماني و موسیقی,فصل دوم پایان نامه موسيقي درماني و موسیقی,کاملترین مبانی نظری موسيقي درماني و موسیقی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق…

  • بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت پسماند حفاری

    بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت پسماند حفاری,تثبیت کنده هاي حفاري,محیط زیست,مدیریت پسماند حفاري,مقاله بررسی تحلیل فرآیند تثبیت و پایدارسازي کنده هاي حفاري به عنوان یکی از روش هاي مدیریت…

  • پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا

    پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا برچسب ها: پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا رفتن به سایت اصلی پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • طرح توجیهی شرکت مونتاژ بردهای الکترونیکی و تولید 750 هزار برد الکترونیکی

    امکان سنجی بردهای الکترونیکی,پروژه کارآفرینی تولید بردهای الکترونیکی,توجیه فنی کارخانه بردهای الکترونیکی,توجیه مالی شرکت مونتاژ قطعات الکترونیکی,طرح توجیهی قطعات برقی,طرح تولید مونتاژ بردهای الکترو,طرح ساخت خازن,کارآفرینی بردهای خام الکترونیکی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی شرکت مونتاژ بردهای الکترونیکی و تولید…

  • پاورپوینت اجرای قرنیز و ازاره در ساختمان

    پاورپوینت اجرای قرنیز و ازاره در ساختمان برچسب ها: دانلود پاورپوینت اجرای قرنیز و ازاره در ساختماناجرای قرنیز و ازاره در ساختمانپاورپوینت قرنیز و کاربرد آن در ساختمانپاورپوینت ازارهتزئین دیوار و کف با قرنیزکاربرد قرنیز پاورپوینت قرنیز و ازاره پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اصول، مبانی، مدل ها و نظریه های  هوش هیجانی 1- مفهوم هوش 2- تعاریف هوش…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسی گره بزرگ مديريت(اشتغال )

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته مدیریت،بررسی گره بزرگ مديريت(اشتغال ) برچسب ها: گزارش کاراموزي اشتغال گره بزرگ مديريت کاراموزي اشتغال گره بزرگ مديريت کارورزي اشتغال گره بزرگ مديريت دانلود گزارش کارآموزي اشتغال گره بزرگ مديريت اشتغال گره بزرگ مديريت اشتغال…

  • چارچوب نظری و پژوهش تجربی رفتار شهروندی سازمانی (فصل 2)

    اهمیت رفتار شهروندی سازمانی,پایان نامه رفتار شهروندی سازمان,پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه رفتار شهروندی,چارچوب نظری و پژوهش تجربی رفتار شهروندی سازمانی,رفتار شهروندی چیست,مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی,مقاله رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پژوهش تجربی رفتار شهروندی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبرد های فراشناخت(فصل دوم)

    ادبيات نظري نظریه های فراشناخت,پيشينه پژوهش فراشناخت,پيشينه تحقيق فراشناخت چیست,پيشينه نظري باورهای فراشناخت,دانلود مباني نظري راهبردهای فراشناخت,فصل دوم فراشناخت درمانی,مباني نظري فراشناخت در روانشناسی,مباني نظري و پيشينه پژوهش فراشناخت دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبرد های فراشناخت(فصل…

  • پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان

    پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان برچسب ها: پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنانقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 37قسمتی از پاورپوینتیاد…

  • پیشینه تحقیق سلامت سازماني

    پیشینه تحقیق سلامت سازماني دانلود پیشینه تحقیق سلامت سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت سازماني تاريخچه سلامت سازماني سازمان سالم اصول اساسي سازمان ¬ هاي سالم اصل اول : ايجاد تيمي متحد…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري یادگیری خودتنظیمی,پيشي,پيشينه پژوهش نظریه های خودتنظیمی,پيشينه نظري نظریه های خودتنظیمی,چارچوب نظري خودتنظیمی,دانلود مباني نظري خودتنظیمی,فصل دوم خودتنظیمی,مباني نظري راهبردهای خودتنظیمی,مباني نظري و پيشينه پژوهش یادگیری خودتنظیمی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خود تنظیمی(فصل دوم…

  • ادبیات نظری تحقیق تعاریف ومفاهیم سبک های دلبستگی

    ادبیات نظری تحقیق تعاریف ومفاهیم سبک های دلبستگی دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف ومفاهیم سبک های دلبستگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های دلبستگی دلبستگی پیوند عاطفی هیجانی نسبتاً پایداری است که…

  • بررسي تأثير آموزش حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان داراي مشكلات رفتاري ارتباطي سنين 12 تا 13 ساله

    بررسي تأثير آموزش حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان داراي مشكلات رفتاري ارتباطي سنين 12 تا 13 ساله برچسب ها: بررسي تأثير آموزش حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان داراي مشكلات رفتاري ارتباطي سنين 12 تا 13 سالهتحقیق…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه های تعارضات زناشویی و خانوادگی (فصل 2 پایان نامه)

    تعارض زناشویی چیست,دانلود مباني نظري تعارضات زناشویی,دانلود مباني نظري تعریف تعارض زناشویی,فصل دوم پايان نامه ارشد حل تعارضات زناشوی,مباني نظري تعارض زناشویی,مباني نظري و پيشينه پژوهش نظریه های تعارضات زناشویی و خانوادگی,نظریه های تعارض زناشویی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک

    پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک دانلود پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با گچ و خاک (کاربرد در ساختمان سازی)، در حجم 68 اسلاید قابل ویرایش…

  • پیشینه تحقیق عملکرد

    پیشینه تحقیق عملکرد دانلود پیشینه تحقیق عملکرد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ارزیابی عملکرد تعاریف تعاریف عملکرد تعریف ارزیابی تعریف ارزیابی عملکرد روش های ارزیابی عملکرد اهمیت و سودمندی ارزیابی عملکرد مبنای ارزیابی…

  • تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان

    افسردگی,بازی درمانی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان از سایت دانلود فایل تحقیق بررسی تاثیر بازی درمانی در کاهش افسردگی کودکان در حجم 117 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تکنیک های شناخت درمانی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم شناخت درمانی ، کاربرد و کارایی آن در…

  • پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد

    پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد دانلود پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با صنایع دستی یزد ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب…

  • پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی

    پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی برچسب ها: پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث اشکال هندسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ریاضی دوم دبستان مبحث : اشکال هندسی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان:…

  • مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری

    مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری دانلود مبانی نظری و پیشینه عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه ............................................................................................................................... 14 2 - 1 -…

  • پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي رسوبي

    پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي رسوبي برچسب ها: سنگ شناسی رسوبیسنگ شناسی قیمتیآموزش سنگ شناسی قیمتیمقاله سنگ رسوبیچند سنگ رسوبی نام ببریدعلم سنگ شناسیدانلود فیلم تشکیل سنگ های رسوبیعکس سنگ رسوبی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کارگاه آموزشي سنگ شناسي…

  • مقدمه ای بر آناتومی

    آناتومی,تحقیق مقدمه ای بر آناتومی دانلود فایل اصلی مقدمه ای بر آناتومی از سایت دانلود فایل تحقیق مقدمه ای بر آناتومی در حجم 25 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:آناتومي گوشدیدکلیگوش از…

  • ادبیات نظري و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل 2)

    آلودگی,ادبیات,پیشینه,تحقیق,خواب,فصل,نظري دانلود فایل اصلی ادبیات نظري و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خواب آلودگی (فصل دوم) در 37 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • تحقیق بررسی صادرات غیرنفتی و اثرات آن بر توسعه اقتصادی ایران

    پایان نامه صادرات غیر نفتی,پروژه تاثیرات صادرات غیر نفتی در اقتصاد,تحقیق ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی,توسعه اقتصادی,توسعه صادرات غیرنفتی,صادرات غیر نفتی,صادرات غیر نفتی ایران,عوامل تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی صادرات غیرنفتی و اثرات آن بر توسعه اقتصادی…

  • پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار)

    پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) برچسب ها: پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) آگلومراسيون کلوخه سازی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت استخراج فلزات (آماده‌سازی بار) دسته بندي : مواد و متالوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت استخراج فلزات…

  • فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک

    فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک دانلود فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت کار آفرینی و دولت الکترونیک،در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش. بخشی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم ترس از ارزیابی منفی (فصل دوم روانشناسی)ادبیات نظری ترس از ارزیابی منفیپرسشنامه ترس از ارزیابی منفی تحقیق ترس از…

  • پاورپوینت تمرينات كششي و PNF

    پاورپوینت تمرينات كششي و PNF برچسب ها: مقاله تمرینات pnfفیلم تمرینات pnfآموزش حرکات کششی ایستاتمرینات pnf مخفف چیستحرکات کششی پویا با تصویرحرکات کششی مقاومتیکشش ایزومتریک چیستمطالبی درباره ی pnf رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تمرينات كششي و PNF دسته بندي…

  • پایان نامه بررسی طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز

    پایان نامه طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی,دانلود طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز,طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی,طراحی زیورآلات با نگرشی بر نقوش هندسی عمارت زینت الملک شیراز,عمارت زینت الملک شیراز دانلود…

  • پاورپوینت جبر و مقابله خیام

    پاورپوینت جبر و مقابله خیام برچسب ها: پاورپوینت جبر و مقابله خیام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جبر و مقابله خیام دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت جبر و مقابله خیامقالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید:…

  • چارچوب ادبیات نظری وپیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی و رفتار مدنی سازمانی

    چارچوب ادبیات نظری وپیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی و رفتار مدنی سازمانی دانلود چارچوب ادبیات نظری وپیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی و رفتار مدنی سازمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل چارچوب ادبیات نظری…