چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمان

    بررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمان برچسب ها: پایان نامه رفتار مدنی سازمانی پایان نامه کیفیت زندگی کاریتحقیق کیفیت زندگی کاران معلمانبررسی رابطه رفتار مدنی سازمانی با کیفیت زندگی کاری در معلمانانواع رفتار شهروندی در…

  • مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها

    آیین نامه,انتصاب,مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها دانلود فایل اصلی مقاله بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر شیراز با آيين نامه انتصاب آنها از سایت دانلود فایل بررسي تطابق ویژگیهای مديران مدارس شهر…

  • طرح توجیهی توليد كليد های مينياتوری تك فاز

    پروژه کارآفرینی طرح تولید فیوز های انفورماتیک,پروژه کارافرینی تولید کلید و پریز برق,ترانس سه فاز به تک فاز,طرح توجیهی توليد كليد های مينياتوری تك فاز,طرح توجیهی تولید فیوز برق,طرح توجیهی رشته برق,طرح کسب و کار تولید تابلو های برق صنعتی…

  • معماری مجموعه گنجعلی‌خان كرمان

    معماری مجموعه گنجعلی‌خان كرمان دانلود معماری مجموعه گنجعلی‌خان كرمان دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل معماری مجموعه گنجعلی‌خان كرمان معرفی مجموعه گنجعلی خانمشخصات مجموعهموقعیت قرارگیری مکان های مجموعهحمام گنجعلی خانچهار سوقبازار گنجعلی خانمیدان گنجعلی خانمسجد گنجعلی خانضرابخانه…

  • تحقیق بایدها و نباید های میریت آموزشی

    مدیریت آموزشی دانلود فایل اصلی تحقیق بایدها و نباید های میریت آموزشی از سایت دانلود فایل تحقیق بایدها و نباید های میریت آموزشی در حجم 124 صفحه و در قالب word و. قابل ویرایش و با فهرست زیر :فهرست مطالب1-...…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی روانی در کودکان

    دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی روانی در کودکان برچسب ها: فرم ارزیابی اولیه پرستاری کودکاختلالات روانی شایع در کودکانبیماری های روانی شایع در کودکانعلائم اختلالات روانی در کودکاناسکیزوفرنی در کودکاناختلالات روانی کودکان و نوجوانانانواع اختلالات کودکان رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سرسختی تاریخچه سرسختی سرسختی روانشناختی یک سازه شخصیتی مثبت است که برای اولین بار توسط…

  • پاورپوینت پمپ های هیدرولیکی

    پاورپوینت پمپ های هیدرولیکی دانلود پاورپوینت پمپ های هیدرولیکی دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل : پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و…

  • تحقیق در مورد ورزش کشتی

    تحقیق در مورد ورزش کشتی دانلود تحقیق در مورد ورزش کشتی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق در مورد ورزش کشتی ،27 صفحه ،در قالب Word ،قابل ویرایش. بخشی از متن : ورزش…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش و آموزش کارکنان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری یادگیری سازمانی,پیشینه پژوهش آموزش ضمن خدمت,پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق اصول آموزش کارکنان,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش عالي و رسالت‌هاي آن وتدریس مشارکتی,مبانی نظری تاریخچه آموزش کارکنان,مبانی نظری روش های آموزش کارکنان دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی

    پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی دانلود پیشینه و مبانی نظری عملکرد تحصیلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عملکرد تحصیلی مطالعه عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی طی سه دههی اخیر بیش…

  • پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD)

    پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD) دانلود پیشینه و مبانی نظری نابهنجاري ها و اختلالات بد شكلي بدني (BDD) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما

    پروژه بسته بندی خرما,پروژه کارآفرینی بسته بندی خرما,توجیه اقتصادی بسته بندی خرما,توجیه فنی بسته بندی خرما,دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما,طرح بسته بندی خرما,طرح کارآفرینی بسته بندی خرما دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی بسته بندی خرما از سایت دانلود…

  • مجموعه تم پاورپوینت برای رشته پرستاری

    مجموعه تم پاورپوینت برای رشته پرستاری دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته پرستاری دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود مجموعه تم پاورپوینت برای رشته پرستاری قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه،…

  • پاورپوینت تحلیل فضای مرکز محله قریه نیاوران

    پاورپوینت تحلیل فضای مرکز محله قریه نیاوران برچسب ها: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای مرکز محله قریه نیاورانتحلیل فضای مرکز محله قریه نیاورانتحلیل فضای شهری محله نیاورانپروژه تحلیل فضای شهریپاورپوینت تحلیل محله نیاورانپاورپوینت تحلیل فضای مرکز محله قریه نیاوراننیاوراندرس تحلیل فضای…

  • جزوه دستنویس دکتر مهدی جامعی - پایگاه داده پیشرفته

    اسلاید,اسلاید انگلیسی,پایگاه داده,پایگاه داده پیشرفته,تراکنش,جامعی,جزوه,جزوه دستنویس,دانلود جزوه,دانلود جزوه پایگاه داده پیشرفته,مهدی جامعی دانلود فایل اصلی جزوه دستنویس دکتر مهدی جامعی - پایگاه داده پیشرفته از سایت دانلود فایل مقطع مورد استفاده : کارشناسی ارشدرشته : کامپیوتر و ITنام درس :…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پیشگیری از انفلوانزای انسانی

    دانلود پاورپوینت با موضوع پیشگیری از انفلوانزای انسانی برچسب ها: آنفولانزایآنفولانزا در بوقلموندرمان انفلوانزا مرغیآنفلوانزای طیور گوشتیسویه های آنفولانزاعلائم آنفولانزا در اردکخطرات آنفولانزای مرغیعلائم آنفولانزا پرندگان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع پیشگیری از انفلوانزای انسانی دسته بندي…

  • قالب پاورپوینت ورزش 2

    قالب پاورپوینت ورزش 2 دانلود قالب پاورپوینت ورزش 2 دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت ورزش 2 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …   اسلاید بسم الله الرحمن…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه…

  • پیشینه و مبانی نظری پنج عامل بزرگ شخصیت

    پیشینه و مبانی نظری پنج عامل بزرگ شخصیت دانلود پیشینه و مبانی نظری پنج عامل بزرگ شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پنج عامل بزرگ شخصیت ریشه ‏ های تاریخی الگوی پنج عاملی…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و نظریه های نقدشوندگی (فصل دوم )

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و نظریه های نقدشوندگی (فصل دوم ) برچسب ها: دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق نقدشوندگی (فصل دوم پایان نامه)نقدشوندگی چیستعوامل موثر بر نقدشوندگی سهامپایان نامه نقدشوندگی سهامادبیات نظری ضریب نقدشوندگیمبانی نطری محاسبه…

  • پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم

    پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم،در حجم 70 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نحوه تشکیل و استفاده از سیستم اطلاعات توریسم…

  • بررسی رابطه بین سبک های فرزند پروری والدین با سبک های تفکر و سبک های حل مسئله در دانش آموزان

    بررسی رابطه بین سبک های فرزند پروری والدین با سبک های تفکر و سبک های حل مسئله در دانش آموزان برچسب ها: پایان نامه شیوه های فرزند پروریتحقیق سبک های تفکرمقاله سبک های حل مسئلهبررسی رابطه بین سبک های فرزند…

  • پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر

    پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر دانلود پیشینه و مبانی نظری روند تکوین شهر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری تحقیق 12 2 - 1 - تعاریف مفاهیم 13 2 -…

  • پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت

    آشنایی با معماری صدر مسیحیت,پاورپوینت معماری مسیحیت,پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت,دانلود پاورپوینت هنر و معماری صدر مسیحیت,کلیسای سانتاکوستانستا,کلیسای قدیمی سن پیترو رم,نقش عمده معماری مسیحیت در معماری,هنر و معماری صدر مسیحیت دانلود فایل اصلی پاورپوینت هنر و معماری صدر…

  • پاورپوینت مفهوم معماری لویی کان

    پاورپوینت مفهوم معماری لویی کان برچسب ها: دانلود پاورپوینت مفهوم معماری لویی کانمفهوم معماری لویی کانآشنایی با لویی کان و آثارشپاورپوینت معرفی لویی کان پاورپوینت مفهوم معماری لویی کانآشنایی با لویی کانپاورپوینت آشنایی با لویی کانلویی کان رفتن به سایت…

  • مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار

    اثربخشی,مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار,نیروی کار دانلود فایل اصلی مبانی نظری راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار از سایت دانلود فایل مبانی نظری تحقیق راهبردهای افزایش اثربخشی نیروی کار در حجم 27 صفحه و در قالب word و قابل…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان(

    ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان( دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه آموزش کودکان قبل از دبستان (كودكستان( دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش…

  • پاورپوینت معماری معاصر

    پاورپوینت معماری معاصر دانلود پاورپوینت معماری معاصر دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت معماری معاصر ،در حجم 41 اسلاید. در این فایل به معرفی و بررسی معماری معاصر پرداخته شده است. در دو بخش…

  • پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری

    پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری توصیف معماری از زبان معماران بزرگ جهانپاورپوینت توصیف معماریدیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معمارینظریه معماران در مورد معماریپاورپوینت دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد…

  • پاورپوینت با موضوع مهارتهای زندگی

    پاورپوینت با موضوع مهارتهای زندگی دانلود پاورپوینت با موضوع مهارتهای زندگی دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل مهارت ارتباطی: این مهارت به فرد کمک می کند تا بتواند نظرات، عقاید، خواسته ها، نیازها و هیجان های خود را…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد گياهان دارويي دربيماريهاي زنان

    دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد گياهان دارويي دربيماريهاي زنان برچسب ها: داروی گیاهی برای درمان عفونت زنانهدرمان عفونت لگنی با گیاهان داروییدرمان عفونت لگن با طب سنتیدرمان عفونت قارچی با جوشانده گیاهیپاکسازی رحم از عفونتقویترین داروی گیاهی برای درمان اندومتریوزدرمان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سبک های شناختی تعریف یادگیری یادگیری تغییر نسبتا دایمی در رفتار…

  • ادبیات نظری تحقیق پرخاشگری و اختلال دو قطبی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی,پیشینه نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی,تحقیق پرخاشگری و اختلال دو قطبی,چارچوب نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی,فصل دوم پایان نامه پرخاشگری و اختلال دو قطبی,مبانی نظری پرخاشگری و اختلال دو قطبی دانلود فایل…

  • بررسی تاثیر بکارگیری فناوری های اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد و نگرش اساتید و کارکنان

    اهمیت استفاده از اینترنت بر عملکرد,بررسی تاثیر بکارگیری فناوری های اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد و نگرش اساتید و کارکنان,پایان نامه اهمیت اینترنت بر عملکرد کارکنان,پروژه تاث,تاثیر اینترنت بر عملکرد اساتید,مقاله عوامل مؤثر بر توسعه فناوری اطلاعات دانلود فایل اصلی…