چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا

    نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا دانلود نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا فهرست مقدمهچارچوب قانوني حكومت‌هاي محلي و…

  • پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم

    پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستم اطلاعات توریسم،در حجم 70 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: نحوه تشکیل و استفاده از سیستم اطلاعات توریسم…

  • پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو

    پاورپوینت تب خونریزی دهنده کریمه کنگو برچسب ها: علائم تب کریمه کنگو در ایرانپمفلت آموزشی تب کریمه کنگوتب کریمه کنگو pdfعکس بیماری تب کریمه کنگوعکس تب کریمه کنگوعلائم تب کریمه کنگو در گوسفندانعکس کنه کریمه کنگوراهنمای کشوری تب کریمه کنگو…

  • پاورپوینت استخراج روغن سبوس برنج با روش استخراج با سيّال تحت فشار ( PFE ) و بهينه‌كردن شرايط استخرا

    پاورپوینت استخراج روغن سبوس برنج با روش استخراج با سيّال تحت فشار ( PFE ) و بهينه‌كردن شرايط استخرا برچسب ها: استخراج و روش های مختلف آنسبوس برنج و روغن قابل استحصال آن بخش تجربیاستخراج روغن سبوس برنج با روش…

  • پاورپوینت ارگونومی و طراحی محصول

    پاورپوینت ارگونومی و طراحی محصول دانلود پاورپوینت ارگونومی و طراحی محصول دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت ارگونومی و طراحی محصول،در حجم 147 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: در طول جنگ جهانی دوم،…

  • پاورپوینت بررسی کاهش از انگ وتبعیض نسبت به افرادی که با ویروس ایدز زندگی میکنند

    پاورپوینت بررسی کاهش از انگ وتبعیض نسبت به افرادی که با ویروس ایدز زندگی میکنند برچسب ها: مصاحبه با افراد ایدزیفیلم ویروس ایدزعکس بیماری ایدز در دهاندرمان ایدز با سیرنقاشی در مورد بیماری ایدزمراحل بیماری ایدزدانلود فیلم تکثیر ویروس ایدزانتقال…

  • ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند وب رندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش نظریه های برند و برندسازی,پيشينه تحقيق برند و برندسازی,چار,دانلود ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم برند و برندسازی و محبوبیت برند (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد دیدگاه های برند و برندسازی,مباني نظري ابعاد برند و…

  • پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری

    پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوری برچسب ها: پاورپوینت درمورد حقوق و تکالیف مردم در قانون مدیریت خدمات کشوریمفاد منشور اداری اخلاقیاصول حاکم بر منشور اداری اخلاقیپیشینه سوگند کارمند در قانونهدف از آشناسازی مردم با…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرآيند ياد دهي،يادگيري و تدریس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآيند ياددهي -…

  • پاورپوینت تمدن بین النهرین

    پاورپوینت تمدن بین النهرین برچسب ها: نقشه تمدن بین النهرینتمدن بین النهرین pdfتمدن بین النهرین در جدولکدام تمدن در بین النهرین شکل گرفتشهرهای بین النهریننقشه بین النهریننام تمدنی باستانی در بین النهرینتمدن باستانی در بین النهرین در جدول رفتن به…

  • بررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهل

    بررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهل برچسب ها: تحقیق غني‌سازي ازدواجپایان نامه تعهد زناشوييپایان نامه تاب‌آوريبررسی اثر بخشي آموزش غني‌سازي ازدواج بر تعهد و تاب‌آوري زنان متأهلابعاد تعهد زناشوييتاب‌آوري در خانوادهپرسش‌ نامه تعهدزناشويي (DCI)…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد اجتماعی وفرزند پروری

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد اجتماعی وفرزند پروری دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد اجتماعی وفرزند پروری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق رشد اجتماعی وفرزند پروری فصل دوم مقدمه…

  • پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک

    پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک دانلود پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک (انرژی های تجدید پذیر )،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: سیستم فتوولتاییک…

  • بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والد

    بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والد برچسب ها: بررسي اختلال شخصيت ضد اجتماعي ميان نوجوانان والد دار و بدون والداختلال شخصیت ضد اجتماعیpdfپرسشنامه اختلال شخصیت ضد اجتماعیعلل اختلال شخصیت ضد اجتماعیدرمان اختلال شخصیت ضد…

  • پیشینه و مبانی نظری مالیات و اشخاص مشمول مالیات

    پیشینه و مبانی نظری مالیات و اشخاص مشمول مالیات دانلود پیشینه و مبانی نظری مالیات و اشخاص مشمول مالیات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالیات واشخاص مشمول مالیات فصل…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق یادگیری الکترونیکی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق یادگیری الکترونیکی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق یادگیری الکترونیکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل یادگیری الکترونیکی چیست ؟ هورتون و هورتون ( 2003 ) معتقدند که یادگیری…

  • بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس

    بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس برچسب ها: پایان نامه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسپروژه بررسی رابطه میان سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی در دانشگاه تربیت مدرسمقاله…

  • پاورپوینت سوادوفرهنگ آماری

    پاورپوینت سوادوفرهنگ آماری برچسب ها: سواد آماری چیستتاریخچه استفاده از آمار در ایران تعریف فرهنگوضع موجود فرهنگ آماریاصول بنیادی آمارهای رسمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سوادوفرهنگ آماری دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود پاورپوینت با…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : بازارهای ایرانی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی پژوهش گرایش به اعتیاد (فصل 2 پایان نامه)

    پيشينه پژوهش گرایش به اعتیاد,پيشينه تحقيق علل اعتیاد,پيشينه نظري مواد مخدر,چارچوب نظري مصرف مواد مخدر,دانلود مباني نظري گرایش به اعتیاد,فصل دوم پايان نامه ارشد اعتیاد,مباني نظري مفهوم اعتیاد,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) علل اعتیاد دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • قالب پاورپوینت اینفوگرافیک زیبا

    قالب پاورپوینت اینفوگرافیک زیبا دانلود قالب پاورپوینت اینفوگرافیک زیبا دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت زیر بنای طراحی پاورپوینت است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. هرچند نرم افزار پاورپوینت دارای قابلیت ها و حتی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ابعاد و نظريه های عدالت سازماني,پیشینه پژوهش عدالت سازماني,پیشینه تحقیق ابعاد و نظريه های عدالت سازماني,چارچوب,فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه بین هوش فرهنگی با سازگاری شغلی و اعتماد سازمانی,مبانی نظری ابعاد و نظريه های عدالت سازماني دانلود…

  • بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطه

    بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطه برچسب ها: بررسی رابطه بین سبک های تفکر و پذیرش تغییر سازمانی مدیران مدارس مقطع متوسطهتحقیق سبک های تفکرمقاله تغییر سازمانی مدیرانپروژه تغییر سازمانیکارشناسی ارشد روانشناسیتحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌ های تقسیم سود

    مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌ های تقسیم سود دانلود مبانی نظری و پیشینه استراتژی‌ های تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 1 - 2 - مقدمه 17 2 - 2 - استراتژی‌های…

  • پاورپوینت استان اصفهان

    پاورپوینت استان اصفهان دانلود پاورپوینت استان اصفهان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت استان اصفهان؛ در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: اصفهان از شرق به استان‌ یزد،…

  • پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستان

    پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستان برچسب ها: پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستانباستا نشناسی در جست و جوی میراث فرهنگیباستا نشناسی چیستمراحل کار باستان شناسانراههای کشف آثار باستانی و تاریخیاقدام باستان شناسان در برخوررد با یک بنای تاریخیتعیین سن…

  • پیشینه و مبانی نظری فرهنگ کیفیت محوری

    پیشینه و مبانی نظری فرهنگ کیفیت محوری دانلود پیشینه و مبانی نظری فرهنگ کیفیت محوری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فرهنگ کیفیت محور مفهوم وتعاریف كیفیت کیفیت ، واژه رایج و آشنایی است…

  • پاورپوینت آناليز روغن

    پاورپوینت آناليز روغن برچسب ها: آموزش آنالیز روغنآنالیز روغن pdfآنالیز روغن چیستفروش تجهیزات آنالیز روغنآزمایشگاه آنالیز روغن موتورآزمایشات روغن موتورناس روغن چیستعدد ناس روغن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آناليز روغن دسته بندي : بیوتکنولوژی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • پاورپوینت گیتار

    پاورپوینت گیتار برچسب ها: ساخت گیتار واقعیآموزش ساخت گیتار دست سازساخت گیتار با قوطی روغنآموزش ساخت گیتار با قوطی روغنمستند ساخت گیتاراموزش ساخت گیتار با کارتوناموزش ساخت گیتار حرفه ایساخت گیتار چوبی ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت گیتار دسته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سود و عدم تقارن اطلاعاتی در مراحل چرخه شرکتها (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش روشهای کشف مدیریت سود,پيشينه تحقيق ابزارهای مدیریت سود,دانلود مباني نظري مدیریت سود و عدم تقارن اطلاعاتی,فصل دوم,مباني نظري عدم تقارن اطلاعاتی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت سود و عدم تقارن اطلاعاتی در مراحل چرخه شرکتها (فصل دوم) دانلود…

  • ارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب پیمانکاران با استفاده از روشهای چند معیاره فازی

    ارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب پیمانکاران با استفاده از روشهای چند معیاره فازی برچسب ها: زنجیره تامین انتخاب پیمانکار تصمیم گیری گروهی و چند معیارهارائه مدلی برای ارزیابی و انتخاب پیمانکاران با استفاده از روشهای چند معیاره فازیپایان نامه…

  • آموزش ساخت داروی پودر مسواک

    آموزش,پودر,داروی,ساخت,مسواک دانلود فایل اصلی آموزش ساخت داروی پودر مسواک از سایت دانلود فایل آموزش ساخت داروی پودر مسواک (سفید کننده دندان) برای درمان بیماری های : 1)درمان و پیشگیری از بیماری های دهان و دندان 2)سفید کننده دندان برچسب ها:…

  • پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

    پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دانلود پیشینه و مبانی نظری رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری خدمتگزار مقدمه تحقيق و پژوهش در زمينه رهبری ، موضوعي جالب توجه برای تئوريسين…

  • پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان

    پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان برچسب ها: پاورپوینت تنش سرما و یخ بندان تحمل به يخ زدگياثر بر فرآيند هاي زايشي گياه مقاوم شدگي يا سخت شدگي خسارت سرمااثرات تنش سرماتنش سرما و فتوسنتز رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ، فرهنگ سازمانی و کیفیت زندگی کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…